Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
η τιμες γενικα διαμορφώνονται.Δεν παιρνω απαντηση βεβαια.Πες μου μια καλυτερη η εστω ισαξια σε πακετο εμφανιση-υπηρεσιες.Νομιζω και στα δυο η μικρη τις σκιζει ολες και εχει και ευχαριστη αυρα γενικα.Νομιζω όταν αρχισε ηταν ανεξαρτητη αρα λογικο να εχει αρκετα χαμηλη τιμη.Δες το αντικειμενικα.Οσο για την φωτο τα λεει όλα,αν την ειχες δει από κοντα θα το ξερες.Ειδικα το προσωπο της δε θα το βρεις στο χωρο αυτό.



Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Έχεις δίκιο για την αύρα,  στο προσωπο είναι αρκετά καλή.
Για το σωμα τα έχουμε πει πολλάκις, εμφάνιση μπρελόκ,  κώλος μια χούφτα, ραγαδες πολλές,  αγυμναστη γενικώς.
Υπηρεσίες πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό μην λέμε τα ίδια,  όχι στο προσωπο, όχι στον κώλο, όχι δάχτυλα, εε δεν είναι αυτό πακέτο κορυφής.
Στην ουσία παραδέχεσαι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι δεν είναι πια ανεξάρτητη και επειδή υπάρχει νταβατζής να βγάλει κι αυτός άλλαξε η τιμή.
Το προϊόν όμως παραμένει χαμηλής αξίας δεν δικαιολογεί το καπέλο το ότι πρέπει να φάνε και άλλοι.

 

ACHILEAS77

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.793
Κριτικές
51
Like
1.671
Πόντοι
6.325
to ΤΟΠΙΚ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΗΔΙΑ...
ΑΠΟ 2 ΕΙΔΩΝ @@@@...
------------
1-ΑΠΟ αυτους που δεν την εχουν παρει κ δεν εχουν τα 250....
Το ιδιο απο καποιους που ειχαν 120 αλλα δεν δινουν τα 250....
Αν καποτε γ@@@ κ με 10 ευρω που λεει ο λογος ΔΕΝ ΣΑΣ πεφτει λογος!!!
Και μια αγνωστη μαρκα απο ρολοι εως αμαξι οταν βγηκε ειχε αλλη τιμη οσπου την εμαθε ο κοσμος....
Αν το σερβις της δεν εχει κωλο,δαχτυλα...χυσιμο στην μασχαλη παλι δεν σας πιεζει ΚΑΝΕΙΣ  να την γαμησετε.
Η αγορα=ζητηση θα δειξει στην χειροτερη θα κανει 2 ραντεβου το μηνα..αν πεινασει η αλλαξει δουλεια δικο της θεμα.
----------------------------------------------------------------
2-ΑΠΟ αλλους που επειδη εχουν τα λεφτα η 1000 αλλοι λογοι ΣΝΟΜΠΑΡΟΥΝ Κ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ οσους δεν δινουν τα 250.
για 1000 λογους παλι,δικαιωμα τους ΝΑ ΓΑΜΑΝΕ ΑΛΛΕΣ ΜΕ 250-200....
ΤΟ χειροτερο ειδος ΚΑΙ ΑΠΟ 1+2....
-οι ψευτες---κριτικες κτλ.
-κ χλευασμος σε οσους δεν περασαν καλα..  γουστα του καθενος ειναι αυτα.
Η γνωμη μου ειναι η κοπελα ειναι πολυ ομορφη,αλλα στην παρουσα φαση δεν θα δινα 250ε ακομη κ αν τα βρισκα στο δρομο,
μελλοντικα ισως προς το μαλλον...-ποτε δεν ξερεις...
-------------
Στο να σταματησει το καλαμπουρι αρκει....
-να μην γραφουν κ μας τα ζ@@@ οτι καποτε επαιρνε 70....το ξερουμε,
-στο οποιον μετα απο ραντεβου δεν του αρεσε  δεν τον ριχνουμε στην πυρα....
μελλοντικα τοπικ θα χε ενδιαφερον μονο..
απο ΑΤΟΜΑ που την συναντησαν....πραγματικα...
φωτο..νεα κτλ....
ολα τα αλλα ειναι παρελθον...

-
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
Μηπως πρεπει να σταματησει αυτη η καραμελα με το 70? 70 μιση ωρα ηταν και 120 1 ωρα. Και εγω με 250 προλαβα δεν πουτσοζαλιαζω συνεχεια ομως .
και πως θα ξεκινουσε στην τελικη ενα κοριτσακι που τοτε δεν γνωριζε και το εκανε εντελως περιστασιακα οπως εχει πει?
Τωρα θα μπορουσε να βαλει μισαωρο 160 οπως νομιζω ειχε βαλει στην αρχη αυτο ειναι στην κριση της κοπελας.
Η Βερονικα εχει εμφανιση πολυ καλυτερη απτις πικ της !
Ειναι ακριβως οτι δηλωνει με τις υπηρεσιες που ακριβως γραφει !
Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο .
Εχει ενα πανεμορφο προσωπο με απιστευτο βλεμμα που οποιος του βαλει κατω απο 9 ειναι τυφλος .
Εχει ενα ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ στηθος για οσκαρ με ενα κωλο ποιημα σε ενα σωμα αδυνατο χωρις λιπος πραγμα εξαιρετικα δυσκολο .
Εχει το υψος που δηλωνει οπως και τα κιλα και υπεροχα μακρια μαλλια και περιποιημενα ακρα.
Στον χαρακτηρα ειναι πολυ ευγενικη και απλη χωρις καμια επαρση η τουπε.
Στον αγωνα αλλο πραγμα


Το ποιος λεει ψεματα φαινεται απτις  πιο προσφατες κριτικες οσων πηραμε με 250
αφου ποτε δεν βγηκε κανεις να πει οτι δεν ειναι πανεμορφη η δεν αξιζει οσα περνει
Η ανουσια συγκριση που κανει ο ppgeorge λιζας-βερονικας ΣΥΝΕΧΕΙΑ επισης δειχνει παρα πολλα και οποιος ειναι εξυπνος καταλαβαινει.
Θα υπηρχε μια βαση να συγκριθει με τα ανεξαρτητα city tour της Αθηνας που βρισκονται αυτη τη στιγμη εδω γυρω στις 10 ειναι αφου παιζει μπαλα σε τετοια κατηγορια με τα τουρ της.
Το 90% λοιπον των ct ειναι photoshop και απεχει τρομερα απτην πραγματικοτητα  ,αυτη ειχε τα guts και εβαλε απλες selfie πικς εγω της βγαζω το καπελο για αυτο!
Οταν μια κοπελα ελεγχει τα ραντεβου με νικ ναιμς οπως Ναγια και Βερονικα ποσο μυαλο θελει για να δει καποιος που κακοβουλα ανεβαζει ψευτικη κριτικη οτι θα τον ξεμπροστιασει?για ποσο χαζους μας περναει τι σκοπο εχει η ψευτικη κριτικη και εν τελη ποσο μας παραπληροφορει
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Βερονικα , με αυτο το σετακι δεν εχεις καμια φωτο με την μπροστα κινηση??  :erection:  :tits:
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!
 

AKG31

Μέλος
Εγγρ.
21 Φεβ 2016
Μηνύματα
143
Κριτικές
2
Like
131
Πόντοι
1
Ρε παιδιά τσακώνεστε τσακώνεστε κατι δεν καταλαβαίνω οταν πάτε σε ενα καλό εστιατόριο και τρώτε λέτε στο μαγαζάτορα δεν σου πληρώνω το πιάτο 90€ αλλά 40 € η κοπέλα τόσο το έχει κοστολόγηση και δεν πάει κανενας με το ζόρι όποιος θέλει πηγαίνει.... Αυτά αααα τώρα αρχίστε να με λέτε προμοτορα και διάφορα να ξεκαθαρίσω οτι το τηλέφωνο μου το έχει δώσει η ίδια αλλά δεν έχουμε καταφέρει να βρεθούμε λόγο χρόνου δεν τη ξερω
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
ξεκαθαρίσω οτι το τηλέφωνο μου το έχει δώσει η ίδια αλλά δεν έχουμε καταφέρει να βρεθούμε λόγο χρόνου δεν τη ξερω



Τυχερός είσαι συννονοματε, περίμενε τώρα θα μπουν μισάωρα, υπήρξε δεύτερη προαναγγελια από αγαπουλη αυτοί πάντα ξέρουν,  ανοίγουν τον δρόμο.
Τελείωσαν τα κορόιδα στα 250,  αντί να διώξει τους νταβαδες του γραφείου τους ακολουθεί με κλειστά μάτια.
ΤΟΠ με μισάωρο πρώτη φορά θα δω,  θα γελάσει ο κάθε πικραμενος.  :grin:
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
1. Δεν κανω μισαωρα και απορω γιατι το συζητατε αν εκανα θα το εγραφα στην αγγελια μ
2.Ολα τα ct κανουν μισαωρα .Μεχρι και πορνοσταρ στο εξωτερικο κανουν μισαωρα
αν θεωρεις το μισαωρο υποτιμητικο εισαι το λιγοτερο αφελης
3.εχει καταντησει γραφικο .20-23 θα δουλεψω μονο και ειμαι κλεισμενη ,μετα τον αλλο μηνα ,δεν επηρεαζω κανεναν ουτε σας ενοχλω,δεν σας εφερα με το ζορι οποιος θελει ερχεται οποιος δεν θελει οχι
4.σταματηστε να ασχοληστε μαζι μου ,μια φωτο θα ανεβαζω κ θα γραφω ποτε ειμαι διαθεσιμη ,τα ιδια και τα ιδια και απορω ποιον προσπαθειτε να πεισετε ενω ποτε δεν με εχετε δει απο κοντα και ουτε προκειται ,το μονο που καταφερνετε ειναι να μην μπορω να διαχειριστω την ζητηση με τοσα μηνυματα
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Αφού το αναφέρεις η ίδια δεκτό. εγώ το έγραψα γιατί αναφέρθηκε από το Ρίκαλ.
Επίσης όχι όλα τα CT μια ματιά στο en θα σε πείσει μόνο κάτι τελειωμένες ρωσιδες κάνουν και μόνο για incall.
Μισάωρο outcall δεν έχει καμία, αν ξέρεις κάποια βάλε λινκ.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Αφού το αναφέρεις η ίδια δεκτό. εγώ το έγραψα γιατί αναφέρθηκε από το Ρίκαλ.
Επίσης όχι όλα τα CT μια ματιά στο en θα σε πείσει μόνο κάτι τελειωμένες ρωσιδες κάνουν και μόνο για incall.
Μισάωρο outcall δεν έχει καμία, αν ξέρεις κάποια βάλε λινκ.


ολες κανουν incall μισαωρα.outcall δεν κανουν γιατι δεν τις συμφερει στην τιμη μαζι με το ταξι τους!οχι γιατι ειναι υποτιμητικο!Δεν υπαρχει νοημα σε αυτη την συζητηση ομως αφου δεν κανω οποτε δεν με αφορα
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!
ωραια τα γραφεις zarden, συμφωνω απόλυτα.
θα ηθελα και την αποψη σου για τους αντιαγαπουληδες η αλλιως ιντερνετικους μπαμπουινους.
αυτους που σχολιαζουν την εμφανιση μιας κοπελας χωρις να την εχουν δει και λενε ψεμματα.
αυτους που μυξοκλαινε για την τιμη συνεχεια και επειδη δεν υπαρχει περιπτωση να πηδηξουν προσπαθουν να κανουν κακο στις κοπελες με διαφορους τροπους.
αυτους που κατασκηνωνουν στα threads των κοριτσιων και βγαζουν τα κομπλεξ τους, προσβαλλουν τις κοπελες και τα υπολοιπα μελη δημιουργοντας ενα μπαχαλο.
διοτι τα threads ανεβαινουν ψηλα επειδη αυτες οι δυο κατηγοριες τσακωνονται - αγαπουληδες vs μπαμπουινοι.
ποια ειναι η γνωμη σου για αυτους τους δυστυχισμενους?
 

TheGame

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.055
Κριτικές
5
Like
650
Πόντοι
96
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!
....ρε μάστορα δε μιλάω δε μιλάω..αλλά για πες μας πως λέγετε κ αυτός που λέει ότι γάμησε χορεύτρια πρώτης γραμμής με 200..κ όταν του στέλνεις ΠΜ, σου απαντάει με μία παγκοσμίως άγνωστη γκόμενα σε φωτό, πολύ μέτριας εμφάνισης και ζητάει 400 ??? άντε πια με τις μαλακίες του καθένα εξυπνάκια εδω μέσα..
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.249
Κριτικές
35
Like
6.372
Πόντοι
6.796
Ο αγαπουλης ειναι ο πασχων απο πουτανοκαψουρα. Ειναι ο αποβλητος, ο αιρετικος για την κοινοτητα των μπουρδελιαρηδων. Οι παρενεργειες της αρρωστιας ορισμενων απο εσας ειναι πολλες. Η πιο σοβαρη ειναι οτι δουλευει ασχημα ο νομος της προσφορας και της ζητησης καθως το να ζηταει λιγα και να δινει πολλα εθιζει τις κορασιδες να ζητανε ακομη περισσοτερα και να προσφερουν ακομα λιγοτερα. Αυτη η ασθενεια επισης οδηγει σε αποπροσανατολισμο τα αλλα μελη της μπουρδελοκοινοτητας καθως ο αγαπουλης ανεβαζει ψευτικες κριτικες και σχολια. Ειναι ικανος ακομα να δημιουργησει και κλωναρι ανθισμενης αμυγδαλιας ετσι ωστε να βοηθησει την κορασιδα να αναπτυξει φτερα και να πεταξει ακομη πιο ψηλα. Και αυτη αλλα και οι τιμες της μαζι. Τελος, ο αγαπουλης μουνοδουλος αποτελει την επιτομη του κλασσικου Ελληνα Μαλακα. Ενω σε αλλα κρατη ο μπουρδελιαρης θα γαμησει και θα φυγει, ο Ελληνας Μαλακας θα γαμησει για να προσπαθησει να μεινει. Θα κανει την κλασσικη ερωτηση "μωρο μου θελεις κατι απο εμενα? Να, παρε εικοσι παραπανω γιατι με αγκαλιασες 10 δευτερα και το ειχα αναγκη. Να φτιαξω 5-6 κλωνους να γραφουν για σενα να γινει εκει μεσα ο χαμος ετσι ωστε να εισαι παντα στα top 5 του καταρακτη?"
Σαν μια σοβαρη κοινοτητα εδω μεσα θα ηταν καλο να κυνηγαμε τον κλασσικο Ελληνα Μαλακα Πιρφορο Αγαπουλη και να προτεινονται παραδειγματικες τιμωριες οπως για παραδειγμα κρεμασμα στην Πλατεια του Χωριου μας.

Τελικα ο νταβατζακος στην Ελλαδα δεν τα παιρνει απο τις "Μαριες" αλλα απο τους τελειωμενους. Εντελως κατεστραμενους πιρφορους.
Καλη συνεχεια σε ολους τους αγαπητους ΤΡΟΛΕΥατζηδες. Ναι εσεις που νομιζετε οτι εχετε γινει γαμαωδερνουλες και επιτελους βρηκατε μια γωνια να αφησετε τα girlfriend experiences (ΓΚΟΜΕΝΟΦΑΣΕΙΣ) να μολυνουν τον μπουρδελοαερα !

ΥΓ Οτι γραφω ΔΕΝ αναφερεται αποκλειστικα στης Βερονικας το νημα. Απλα εδω τελευταια επικρατει πολυ Αμερικλανια!

Συμφώνω εν μέρη με την άποψη αυτή αλλά ok ο αγαπούλης μπορει να ναι και κάποιος πιτσιρικάς που έχει ρομαντικά αισθήματα γιατι απλά ειναι αφελής ακόμη και άψητος.. ενα παιδί 20-25 επιτρέπεται να ναι και λίγο αγαπούλης ειναι κοινωνικό σκεύασμα ο αγαπουλισμός άρα δε μπορεί να αποκοπεί τελείως στο αγοραίο σεξ, επαφιεται με τη κοινωνια.. δε μπορεί να ναι ολοι οι μπρούταλ γαμιάδες σε μικρές ηλικίες, οι νέοι βγάζουν κάτι πιο ανθρώπινο στις συναναστροφές τους.. τώρα αν κάποια τάνα το εκμεταλλεύεται αυτό χαίρω πολύ χαιροπουλος απ τον αιώνα τον άπαντα ζούσαν απο πυρφόρους/αγαπούληδες δε θα αλλάξει τώρα αυτό!
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μηπως πρεπει να σταματησει αυτη η καραμελα με το 70? 70 μιση ωρα ηταν και 120 1 ωρα. Και εγω με 250 προλαβα δεν πουτσοζαλιαζω συνεχεια ομως .
και πως θα ξεκινουσε στην τελικη ενα κοριτσακι που τοτε δεν γνωριζε και το εκανε εντελως περιστασιακα οπως εχει πει?
Τωρα θα μπορουσε να βαλει μισαωρο 160 οπως νομιζω ειχε βαλει στην αρχη αυτο ειναι στην κριση της κοπελας.
Η Βερονικα εχει εμφανιση πολυ καλυτερη απτις πικ της !
Ειναι ακριβως οτι δηλωνει με τις υπηρεσιες που ακριβως γραφει !
Τιποτα λιγοτερο τιποτα περισσοτερο .
Εχει ενα πανεμορφο προσωπο με απιστευτο βλεμμα που οποιος του βαλει κατω απο 9 ειναι τυφλος .
Εχει ενα ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ στηθος για οσκαρ με ενα κωλο ποιημα σε ενα σωμα αδυνατο χωρις λιπος πραγμα εξαιρετικα δυσκολο .
Εχει το υψος που δηλωνει οπως και τα κιλα και υπεροχα μακρια μαλλια και περιποιημενα ακρα.
Στον χαρακτηρα ειναι πολυ ευγενικη και απλη χωρις καμια επαρση η τουπε.
Στον αγωνα αλλο πραγμα


Το ποιος λεει ψεματα φαινεται απτις  πιο προσφατες κριτικες οσων πηραμε με 250
αφου ποτε δεν βγηκε κανεις να πει οτι δεν ειναι πανεμορφη η δεν αξιζει οσα περνει
Η ανουσια συγκριση που κανει ο ppgeorge λιζας-βερονικας ΣΥΝΕΧΕΙΑ επισης δειχνει παρα πολλα και οποιος ειναι εξυπνος καταλαβαινει.
Θα υπηρχε μια βαση να συγκριθει με τα ανεξαρτητα city tour της Αθηνας που βρισκονται αυτη τη στιγμη εδω γυρω στις 10 ειναι αφου παιζει μπαλα σε τετοια κατηγορια με τα τουρ της.
Το 90% λοιπον των ct ειναι photoshop και απεχει τρομερα απτην πραγματικοτητα  ,αυτη ειχε τα guts και εβαλε απλες selfie πικς εγω της βγαζω το καπελο για αυτο!
Οταν μια κοπελα ελεγχει τα ραντεβου με νικ ναιμς οπως Ναγια και Βερονικα ποσο μυαλο θελει για να δει καποιος που κακοβουλα ανεβαζει ψευτικη κριτικη οτι θα τον ξεμπροστιασει?για ποσο χαζους μας περναει τι σκοπο εχει η ψευτικη κριτικη και εν τελη ποσο μας παραπληροφορει




:tickedoff: καλά κρασιά,  καταλάβαμε.
Αντε καλά στεφανα και καλούς απογόνους!
:S
 

leggoro

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2008
Μηνύματα
2.777
Like
64
Πόντοι
16
Συμφώνω εν μέρη με την άποψη αυτή αλλά ok ο αγαπούλης μπορει να ναι και κάποιος πιτσιρικάς που έχει ρομαντικά αισθήματα γιατι απλά ειναι αφελής ακόμη και άψητος.. ενα παιδί 20-25 επιτρέπεται να ναι και λίγο αγαπούλης ειναι κοινωνικό σκεύασμα ο αγαπουλισμός άρα δε μπορεί να αποκοπεί τελείως στο αγοραίο σεξ, επαφιεται με τη κοινωνια.. δε μπορεί να ναι ολοι οι μπρούταλ γαμιάδες σε μικρές ηλικίες, οι νέοι βγάζουν κάτι πιο ανθρώπινο στις συναναστροφές τους.. τώρα αν κάποια τάνα το εκμεταλλεύεται αυτό χαίρω πολύ χαιροπουλος απ τον αιώνα τον άπαντα ζούσαν απο πυρφόρους/αγαπούληδες δε θα αλλάξει τώρα αυτό!
γιατι να ειναι πιτσιρικας ο οποιος και δυσκολα να εχει τα 250 για να την παρει και ενα σωρο ξαναμενα μωρα εχει γυρω του να σφιξει οντας μες την καβλα ολη την ωρα και οχι καποιος μεσηλικας και πανω ο οποιος π.χ. βλεπει την γυναικα του που παχυνε και δεν βλεπετε, εχει να κανει καλο σεξ (ή και σεξ γενικοτερα) πολυ καιρο (για να μην πω χρονια), με τις κοινωνικες μλκιες (κρισεις, δουλειες, υποχρεωσεις) ζει σε τρελο αγχος και στα ορια της καταθλιψης και ξαφνικα του καθεται ενα καβλακι π.χ. σαν την βερονικα (δεν την εχω δει παρα μονο σε φωτο εδω και παιρνοντας υποψιν κριτικες συναγωνιστων ας πουμε οτι ειναι ανω του μεσου ορου), αποτελωντας ξαφνικα κατι πικαντικο και ενδιαφερον στην ζωη του. λαμβανοντας παντα υποψιν οτι ο πιτσιρικας που λες ειναι και σε ηλικια που βγαζει γουστα και δεν ειναι μαμουχαλος. στα 20-25 μας κοιτουσαμε να κανουμε οσες πιο πολλες μλκιες μπορουμε (και φυσικα να παμε με οσες πιο πολλες μπορουμε) ποσο μαλλον να αγαπησουμε η να ερωτευτουμε μια κοπελια ( κανονικη ειτε επι πληρωμη). αλλωστε ειναι πολλα τα παραδειγματα που 40-50-60ρηδες χωρισανε τις γυναικες τους για ρωσσιδες/βουλγαρες και τα λοιπα... κατα ταλλα η αποψη περι αγαπουληδων που ειπωθηκε πιο πανω ειναι ισως το πιο σωστο ποστ που εχει γραφτει σε αυτο το νημα. αμα δειτε σε αντιστοιχα σαιτ του εξωτερικου καταρχας δεν υπαρχουνε νηματα με τοσες σελιδες (που το 90% ειναι η κραξιμο η η μαλακια και τα σωψυχα που βγαζει ο καθενας), υπαρχουνε λιγες με ουσιωδεις πληροφοριες για τις κοπελες, ψυχρες και κυνικες αποψεις για να ενημερωσουνε τους συναγωνιστες για την κοπελα και τις υπηρεσιες της. ουτε γλυκολογα ουτε κραξιματα (εκτος και αν υπαρχει λογος συγκεριμενος π.χ. εκανε μαλακια σε καποιο ραντεβου, δεν εμφανιστηκε ποτε και τετοια)
 

Noah_1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2013
Μηνύματα
1.841
Κριτικές
26
Like
570
Πόντοι
306
Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου...

Μάλλον η όλη κατάσταση που επικρατεί σε αυτή τη χώρα μας έχει κάνει όλους γκρινιάρηδες και επιθετικούς. Και επειδή δεν μπορεί ο μέσος Έλληνας να ξεσπάσει εκεί που θέλει και εκεί που πρέπει, τελικά ξεσπάει όπου βρει.

Απευθύνομαι στα μέλη αυτού του φόρουμ που απλά είναι πελάτες που δαπανούν καποιο ποσό για την εμπειρία ή σαν προσωπικό δώρο στον εαυτό τους (και όχι στους επαγγελματίες "διαφημιστές" κορασίδων που ούτως ή άλλως θα συνεχίσουν να προωθούν το "προιόν" τους και να "θάβουν" τα υπόλοιπα):

Κάντε σοφές επιλογές, πάντα με γνώμονα το πορτοφόλι σας και όχι το πουλί σας. Υπάρχουν πάρα, μα πάρα πολλές επιλογές αρκεί να ψάχνεστε. Και είστε στο κατάλληλο site για να ψάξετε. Αφήστε τις αντιπαραθέσεις γιατί είναι σπατάλη χρόνου και διάθεσης και για εσάς και για του αναγνώστες.
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Έχεις δίκιο για την αύρα,  στο προσωπο είναι αρκετά καλή.
Για το σωμα τα έχουμε πει πολλάκις, εμφάνιση μπρελόκ,  κώλος μια χούφτα, ραγαδες πολλές,  αγυμναστη γενικώς.
Υπηρεσίες πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό μην λέμε τα ίδια,  όχι στο προσωπο, όχι στον κώλο, όχι δάχτυλα, εε δεν είναι αυτό πακέτο κορυφής.
Στην ουσία παραδέχεσαι αυτό που λέμε τόσο καιρό ότι δεν είναι πια ανεξάρτητη και επειδή υπάρχει νταβατζής να βγάλει κι αυτός άλλαξε η τιμή.
Το προϊόν όμως παραμένει χαμηλής αξίας δεν δικαιολογεί το καπέλο το ότι πρέπει να φάνε και άλλοι.

Μου αρέσει πάντως που επιμένεις να γράφεις πράγματα, όταν όλοι οι άλλοι που την έχουμε συναντήσει γράφουμε ακριβώς τα αντίθετα. Ραγάδες στον κώλο? Ούτε μία στο εκατομμύριο. Κώλος μία χούφτα, όταν όλοι, ανεξαιρέτως, μιλάμε για κωλάρα? Υπονοείς ότι δεν συμμετέχει (δεν αφήνει δάχτυλα) ή ότι έχει μέτριο σέρβις, όταν όλοι, ανεξαιρέτως, έχουμε πει ότι το σέρβις της είναι άριστο. Δηλαδή υπονοείς ότι όλοι εμείς είμαστε στημένοι, προμότορες, αγαπούληδες, θεόστραβοι, αγάμητοι, άσχετοι, λιγούρηδες ή δεν ξέρω τι άλλο κι εσύ, και μόνο εσύ, είσαι ο σωστός και αντικειμενικός. Τι να σου πω? Κρίνε μόνος σου. δικαίωμά σου είναι στο κάτω - κάτω. Οσο για τη Λίζα, πολύ καλή, αλλά αυτά στο νήμα της Λίζας. Απλά πράγματα...
 

jaden902

Μέλος
Εγγρ.
24 Σεπ 2016
Μηνύματα
249
Like
6
Πόντοι
1
Μου αρέσει πάντως που επιμένεις να γράφεις πράγματα, όταν όλοι οι άλλοι που την έχουμε συναντήσει γράφουμε ακριβώς τα αντίθετα. Ραγάδες στον κώλο? Ούτε μία στο εκατομμύριο. Κώλος μία χούφτα, όταν όλοι, ανεξαιρέτως, μιλάμε για κωλάρα? Υπονοείς ότι δεν συμμετέχει (δεν αφήνει δάχτυλα) ή ότι έχει μέτριο σέρβις, όταν όλοι, ανεξαιρέτως, έχουμε πει ότι το σέρβις της είναι άριστο. Δηλαδή υπονοείς ότι όλοι εμείς είμαστε στημένοι, προμότορες, αγαπούληδες, θεόστραβοι, αγάμητοι, άσχετοι, λιγούρηδες ή δεν ξέρω τι άλλο κι εσύ, και μόνο εσύ, είσαι ο σωστός και αντικειμενικός. Τι να σου πω? Κρίνε μόνος σου. δικαίωμά σου είναι στο κάτω - κάτω. Οσο για τη Λίζα, πολύ καλή, αλλά αυτά στο νήμα της Λίζας. Απλά πράγματα...
Τυπε λιγες ραγαδες τις εχει.. Δες την πρωτη φωτο στο νημα.. Ολες οι γυναικες εχουν έστω και πολυ λίγες. Αλλα ειναι  ασήμαντο κατι τετοιο οταν βλέπεις τετοιο μουνι. Βερονικα περιμενουμε φωτο μπροστινης κινησης με αυτο το σετακι !
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Μου αρέσει πάντως που επιμένεις να γράφεις πράγματα, όταν όλοι οι άλλοι που την έχουμε συναντήσει γράφουμε ακριβώς τα αντίθετα. Ραγάδες στον κώλο? Ούτε μία στο εκατομμύριο.



Σου απαντησα και χθες προσπαθώντας να μην σε προσβάλλω αλλά συνεχίζεις να μου επιτίθεσαι προσωπικά.
Εκτός του ότι πρέπει να επισκεφθείς οφθαλμιατρο θα σου γράψω κάτι πολύ απλό.
Ενδεικτικό του ότι επειδή υπάρχει ταυτοποίηση στοιχείων κλάνουν όλοι μέντες να γράψουν την αλήθεια,  είναι η κριτική σου.
Η κοπέλα άργησε 40 λεπτά και τα κατέβασες στα 15 για να μην την εκθέσεις. Άσχετα άθελα σου δημιούργησες άλλο πρόβλημα,  θα ζητούσαν όλοι έκπτωση,  και αναγκάστηκες να ανασκευασεις.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σημεία,  εμφάνιση, υπηρεσίες.
Έχει ο νταβας τα τηλέφωνα και κάνετε του μπεκα..
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
Σου απαντησα και χθες προσπαθώντας να μην σε προσβάλλω αλλά συνεχίζεις να μου επιτίθεσαι προσωπικά.
Εκτός του ότι πρέπει να επισκεφθείς οφθαλμιατρο θα σου γράψω κάτι πολύ απλό.
Ενδεικτικό του ότι επειδή υπάρχει ταυτοποίηση στοιχείων κλάνουν όλοι μέντες να γράψουν την αλήθεια,  είναι η κριτική σου.
Η κοπέλα άργησε 40 λεπτά και τα κατέβασες στα 15 για να μην την εκθέσεις. Άσχετα άθελα σου δημιούργησες άλλο πρόβλημα,  θα ζητούσαν όλοι έκπτωση,  και αναγκάστηκες να ανασκευασεις.
Το ίδιο συμβαίνει και σε άλλα σημεία,  εμφάνιση, υπηρεσίες.
Έχει ο νταβας τα τηλέφωνα και κάνετε του μπεκα..
how to capture screen
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom