Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
ελα ρε μαν...εσενα και αλλους δυο περιμενα να μιλησουν...
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
αμφιβαλω αρκετα γι αυτό γιατι εχω γνωση στο θεμα.Δλδ κι αν υπαρχουν θα είναι παρα κατω.Θα πω παράδειγμα,μπαργουμαν σε παρα πολυ γνωστο καφε μπαρ της Γλυφαδας 350.Ομορφη πολυ δε λεω,αλλα περιπου 30 και με παρεμβασεις.Η Βερ είναι ότι είναι μαμα,οπως λεμε και στ αυτοκίνητα,δεν χρειαζεται να πειραχτεί κατι.
350????...αααααχαχαχαχχαχαχααχ....αδερφε σορρυ,αλλα σε δουλευουν.φιλικα παντα.
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.448
Κριτικές
8
Like
309
Πόντοι
346
και παλι το ιδιο θα σου απαντησω.πορτες,μπαργουμαν,κτλ,κτλ,κτλ,με τις καταλληλες συστασεις,παιζουν στα 100αρικα.
Αν τους τα κουνησουμε κλεινοντας το ματι
εχουμε καμμια πιθανοτητα :think: :think:
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
πριν απο χρονια
γνωστος δουλευευ σε καφε
η barwoman πιπινι ααα
του λεω να της πει οτι δινω 200 για μια ωρα μαζι της
της το λεει
κ αυτη λεει δεν κανω τετοια

οταν ξαναπηγα μετα απο μερες μου λεει ο φιλος οτι πες του αν ανεβει λιγο κατι θα κανουμε!!
 

Κώστας Λαδάκης

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
25.347
Κριτικές
8
Like
13.866
Πόντοι
2.886
πριν απο χρονια
γνωστος δουλευευ σε καφε
η barwoman πιπινι ααα
του λεω να της πει οτι δινω 200 για μια ωρα μαζι της
της το λεει
κ αυτη λεει δεν κανω τετοια

οταν ξαναπηγα μετα απο μερες μου λεει ο φιλος οτι πες του αν ανεβει λιγο κατι θα κανουμε!!

Επρεπε να ξεκινήσεις από λιγότερα !
Πάντα κάνε παζάρια !
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
350????...αααααχαχαχαχχαχαχααχ....αδερφε σορρυ,αλλα σε δουλευουν.φιλικα παντα.
μπα,καθολου,προσωπικα την ξερω.Τωρα αν παιζουν άλλες πιο χαμηλα δεν ξερω,αλλα αυτή είναι η πιο τοπ αυτου του μαγαζιου.Τωρα αν καποιος κανει παζαρια σου πα μου πες μπορει να πεσει λιγο,αλλα δεν ενδιαφέρομαι.Δυο φορες την ειδα ολες κι ολες.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317

αυτα ειναι μωρα αδερφια
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ωραιες δε λεω,αλλα προτιμαω ελληνικη ομορφια
 

thirio11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2009
Μηνύματα
1.309
Κριτικές
3
Like
2.897
Πόντοι
456
ελα ρε μαν...εσενα και αλλους δυο περιμενα να μιλησουν...
να το κανω λοιπον..το κανω πενηνταρακια..και οσοι καταλαβουν! αυτη τη στιγμη που μιλαμε μια απο τις πιο ωραιες γκομενες στην αθηνα δουλευει για 70 ευρω..αντε να το κανω 80..αρα?σχεδον ολα εξαρτονται απο αυτον που αγοραζει αρκει να μην ειναι ηλιθιος! ο τελευταιος χαρακτηρισμος αφορα και εμενα!!
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ποια είναι να τη μαθουμε κι εμεις?
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
να το κανω λοιπον..το κανω πενηνταρακια..και οσοι καταλαβουν! αυτη τη στιγμη που μιλαμε μια απο τις πιο ωραιες γκομενες στην αθηνα δουλευει για 70 ευρω..αντε να το κανω 80..αρα?σχεδον ολα εξαρτονται απο αυτον που αγοραζει αρκει να μην ειναι ηλιθιος! ο τελευταιος χαρακτηρισμος αφορα και εμενα!!
ετσι.
οπως και να συμπληρωσω,οτι πολλες νοτιες,πλεον ειναι ταβανια 100αρικα,με φουλ προγραμμα..
Υ.Γ.παιχτη ξερεις εσυ.εξτρεμ,αμυντικος. :thumbsup: :cool2:
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
σε αυτά τα κυβικα αδυνατον.
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
ενταξει πεινα υπαρχει αλλα μη νομιζεις,δε το δινουν τζαμπα.Τα κοστολογια τα ξερουν καλα.Γενικως παντως πανω κατω αυτές οι τιμες παιζουν γι αυτές που δουλευουν σε γνωστα μαγαζια.
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.495
Πόντοι
36.317
ενταξει πεινα υπαρχει αλλα μη νομιζεις,δε το δινουν τζαμπα.Τα κοστολογια τα ξερουν καλα.Γενικως παντως πανω κατω αυτές οι τιμες παιζουν γι αυτές που δουλευουν σε γνωστα μαγαζια.

τσαμπα το μουνι ποτε
αλλα πιο ευκολα ισως ναι
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom