You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βερονικα 20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 12K
- Εμφανίσεις 1M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
spunky13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 15.702
- Κριτικές
- 27
- Like
- 6.692
- Πόντοι
- 7.715
350????...αααααχαχαχαχχαχαχααχ....αδερφε σορρυ,αλλα σε δουλευουν.φιλικα παντα.αμφιβαλω αρκετα γι αυτό γιατι εχω γνωση στο θεμα.Δλδ κι αν υπαρχουν θα είναι παρα κατω.Θα πω παράδειγμα,μπαργουμαν σε παρα πολυ γνωστο καφε μπαρ της Γλυφαδας 350.Ομορφη πολυ δε λεω,αλλα περιπου 30 και με παρεμβασεις.Η Βερ είναι ότι είναι μαμα,οπως λεμε και στ αυτοκίνητα,δεν χρειαζεται να πειραχτεί κατι.
noctilucent1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 7.448
- Κριτικές
- 8
- Like
- 309
- Πόντοι
- 346
Αν τους τα κουνησουμε κλεινοντας το ματικαι παλι το ιδιο θα σου απαντησω.πορτες,μπαργουμαν,κτλ,κτλ,κτλ,με τις καταλληλες συστασεις,παιζουν στα 100αρικα.
εχουμε καμμια πιθανοτητα
spunky13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 15.702
- Κριτικές
- 27
- Like
- 6.692
- Πόντοι
- 7.715
οχι μαν.με τιποτα.Αν τους τα κουνησουμε κλεινοντας το ματι
εχουμε καμμια πιθανοτητα![]()
![]()
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
πριν απο χρονια
γνωστος δουλευευ σε καφε
η barwoman πιπινι ααα
του λεω να της πει οτι δινω 200 για μια ωρα μαζι της
της το λεει
κ αυτη λεει δεν κανω τετοια
οταν ξαναπηγα μετα απο μερες μου λεει ο φιλος οτι πες του αν ανεβει λιγο κατι θα κανουμε!!
γνωστος δουλευευ σε καφε
η barwoman πιπινι ααα
του λεω να της πει οτι δινω 200 για μια ωρα μαζι της
της το λεει
κ αυτη λεει δεν κανω τετοια
οταν ξαναπηγα μετα απο μερες μου λεει ο φιλος οτι πες του αν ανεβει λιγο κατι θα κανουμε!!
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.347
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.866
- Πόντοι
- 2.886
πριν απο χρονια
γνωστος δουλευευ σε καφε
η barwoman πιπινι ααα
του λεω να της πει οτι δινω 200 για μια ωρα μαζι της
της το λεει
κ αυτη λεει δεν κανω τετοια
οταν ξαναπηγα μετα απο μερες μου λεει ο φιλος οτι πες του αν ανεβει λιγο κατι θα κανουμε!!
Επρεπε να ξεκινήσεις από λιγότερα !
Πάντα κάνε παζάρια !
μπα,καθολου,προσωπικα την ξερω.Τωρα αν παιζουν άλλες πιο χαμηλα δεν ξερω,αλλα αυτή είναι η πιο τοπ αυτου του μαγαζιου.Τωρα αν καποιος κανει παζαρια σου πα μου πες μπορει να πεσει λιγο,αλλα δεν ενδιαφέρομαι.Δυο φορες την ειδα ολες κι ολες.350????...αααααχαχαχαχχαχαχααχ....αδερφε σορρυ,αλλα σε δουλευουν.φιλικα παντα.
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.347
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.866
- Πόντοι
- 2.886
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.347
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.866
- Πόντοι
- 2.886
thirio11
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 1.309
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2.897
- Πόντοι
- 456
να το κανω λοιπον..το κανω πενηνταρακια..και οσοι καταλαβουν! αυτη τη στιγμη που μιλαμε μια απο τις πιο ωραιες γκομενες στην αθηνα δουλευει για 70 ευρω..αντε να το κανω 80..αρα?σχεδον ολα εξαρτονται απο αυτον που αγοραζει αρκει να μην ειναι ηλιθιος! ο τελευταιος χαρακτηρισμος αφορα και εμενα!!ελα ρε μαν...εσενα και αλλους δυο περιμενα να μιλησουν...
spunky13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 15.702
- Κριτικές
- 27
- Like
- 6.692
- Πόντοι
- 7.715
ετσι.να το κανω λοιπον..το κανω πενηνταρακια..και οσοι καταλαβουν! αυτη τη στιγμη που μιλαμε μια απο τις πιο ωραιες γκομενες στην αθηνα δουλευει για 70 ευρω..αντε να το κανω 80..αρα?σχεδον ολα εξαρτονται απο αυτον που αγοραζει αρκει να μην ειναι ηλιθιος! ο τελευταιος χαρακτηρισμος αφορα και εμενα!!
οπως και να συμπληρωσω,οτι πολλες νοτιες,πλεον ειναι ταβανια 100αρικα,με φουλ προγραμμα..
Υ.Γ.παιχτη ξερεις εσυ.εξτρεμ,αμυντικος.

jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
σε αυτά τα κυβικα αδυνατον.
ποτε μην λες ποτε
εχει πεινα εξω
Κώστας Λαδάκης
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2011
- Μηνύματα
- 25.347
- Κριτικές
- 8
- Like
- 13.866
- Πόντοι
- 2.886
jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
ενταξει πεινα υπαρχει αλλα μη νομιζεις,δε το δινουν τζαμπα.Τα κοστολογια τα ξερουν καλα.Γενικως παντως πανω κατω αυτές οι τιμες παιζουν γι αυτές που δουλευουν σε γνωστα μαγαζια.
τσαμπα το μουνι ποτε
αλλα πιο ευκολα ισως ναι
η κοστολπγηση είναι δυσκολο πραμα,,,,,τσαμπα το μουνι ποτε
αλλα πιο ευκολα ισως ναι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 229
- Εμφανίσεις
- 24K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο