Ο βουλευτης ημαθιάς Γιοβανουπουλος (ΑΝΕΛ) εκανε μια λότσα για να ευχηθει καλη χρονια και να δωσει γλυκα στις κοπελες

. Εκανε την παρακάτω αναρτηση στο fb
http://[URL unfurl="true"]www.star.gr/publishingimages/2013/01/_w/060113170812_2056_png.jpg[/img[/URL]]
[quote]Χτύπησα χθες βράδυ την πόρτα τους. Τρία σπίτια, τρεις διαφορετικοί κόσμοι, η Εβίτα, η Ανιέλα, η Λούσυ, η καθεμιά και το κρεβάτι της. Ο δημόσιος αξιωματούχος θέλησα να γνωρίσω τις εργαζόμενες που δεν κρύβονται, δεν προσποιούνται, με τον ιδρώτα του κορμιού τους υπηρετούν τη γύμνια των κοινωνιών αιώνες τώρα. Αυτές οι δηλωμένες να τις πετροβολούμε, κι οι άλλες οι καθωσπρέπει να μας κυβερνούν. Το είχα κάτι σαν τάμα, να βρεθώ ένας άντρας στο σαλονάκι τους, έτοιμος να προσφέρει γλυκά κι ανθρωπιά, Καλή Χρονιά να ευχηθώ, όχι να τις σπρώξω στον ανάσκελο κόσμο των ενστίκτων. [color=red](σημ μαλλον του αρεσει στα 4 του βουλευτη)[/color]
Με καλοδέχθηκαν, αν και φοβήθηκα πως θα με σιχαθούν, τόση ανηθικότητα που εκπροσωπώ πια. Συγκινήθηκαν, μελαγχόλησαν, σοκαρίστηκαν. Κρατώ σαν φυλαχτό τα λόγια της Εβίτας : “Να ξαναβρούμε την αξιοπρέπειά μας. Να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, αλλιώς κανείς δεν θα μας σεβαστεί, δεν θα μας τιμήσει. Είμαι πολύ περήφανη που είμαι Ελληνίδα!”[/quote]
[MEDIA=facebook]https://www.facebook.com/anexartitoscg[/MEDIA]
τιμές και υπηρεσίες δεν αναφέρει. Μπραβο στον βουλευτη που καταλαβε στα 40 του οτι υπάρχουν πόρνες . Φανταζομαι το σοκ του οταν στα 30 έμαθε οτι τα παιδια δεν τα φέρνει ο πελαργος . Συχαρήκια και στους ψηφοφόρους της Βεροιας που τον εξέλεξαν .