stelios__13
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 4
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
ρε παιδες ξερετε αν παιζει εστς κανα καλο κωλομπαρο τουλαχιστον στην περιοχη για με αυτα ποθ λετε για τα μπουρδελα θα μασ φαει η 


ρε παιδες ξερετε αν παιζει εστς κανα καλο κωλομπαρο τουλαχιστον στην περιοχη για με αυτα ποθ λετε για τα μπουρδελα θα μασ φαει η![]()
Μπαίνοντας στο Μακροχώρι από την Βέροια στο αριστερό σου χέρι είναι το πρώτο.Επίσης στην περιοχή του πολυκλαδικού θα βρεις άλλα δύο...Μου εχουνε πει για ενα μεσα η εξω απο το Μακροχωρι (οχι τον Σταθμο-Κουρτης) δεν θυμαμαι ονομα, ξενη ονομασια, ενα κολομπαρο που εχει κατι μαυρες, και λενε ειναι καλες αλλα δεν βρηκα ευκαιρια και παρεα να κατεβω να το ερευνησω...
περιοχη πολυκλαδικου? που εννοεις ρε φιλε? το μακροχωρι δεν εχει τετοιο λυκειο.
παλια ειχε η βεροια εκει που βρισκονται ολα τωρα στο εργοχωρι κοντα στα γυφτικα
ειχες ανεφερει οτι 2 κωλομπαρα υπαρχουν στην περιοχη πολυκλαδικου, το 2ο που ειναι? οσο για πατριδα το ρομεντικα βρισκεται μετα τον ακριτα οπως πας απο βεροια.φιλαρακο ειναι ο δρομος απο βεροια ( γηπεδο ) προς ναουσα ... μολις περνας την γεφυρα των παλιων σφαγειων στο αριστερο χερι . Διπλα απο το μαγαζι εχει ενα τσιπουραδικο , ενα ηλεκτρολογειο αυτοκινητων , ενα βουλκανιζατερ και κλασικα απο εξω χαμηλος φωτισμος .
ενα αλλο εχει αφου περνας τα λυκεια ( πολυκλαδικα ) ειναι φατσα καρτα απο το γηπεδο του χωριου παρτίδας . Λιγα πριν το ακριτα .... μια 100αρα την θελεις παντως . χωρος δεν υπαρχει ανετος απλα ξερεις τα κλασικα καθισματα στην ακρη για ενα στα γρηγορα
ειχες ανεφερει οτι 2 κωλομπαρα υπαρχουν στην περιοχη πολυκλαδικου, το 2ο που ειναι? οσο για πατριδα το ρομεντικα βρισκεται μετα τον ακριτα οπως πας απο βεροια.
μαλλον ναι, εκτος κ αν κλεισαν για την αδεια του αυγουστου!4 ειναι τελικα ?
Στον χαρτη 3 βλεπω
το θεμα ειναι οτι περασα απο κει κει δεν τα βρηκα![]()
![]()
![]()
![]()
τωρα που το ξαναβλεπω απ εξω ημουν , αλα δε μου εκαναν για ντελα
Λειτουργουν ακομη ?![]()
4 ειναι τελικα ?
Στον χαρτη 3 βλεπω
το θεμα ειναι οτι περασα απο κει κει δεν τα βρηκα![]()
![]()
![]()
![]()
τωρα που το ξαναβλεπω απ εξω ημουν , αλα δε μου εκαναν για ντελα
Λειτουργουν ακομη ?![]()
μπενεις οπως βλεπεις το μπουρδελο απο τα αριστερα εχει μια καγκελοπορτα...4αρα ειναι jo, εκτος αν εκλεισε το ενα, εχω καιρο να περασω απο εκει...ολα ειναι πριν το πεταλο, αν περασεις το πεταλο τα περασες, πρεπει να γυρησεις πισω.
αυτο ειναι με τις καλαμιες ειναι το 2ο πανω στον δρομο δεξια προς κοζανη, ειναι υπερηψομενο και δεν το βλεπεις καλα, στο κατεβασμα για βεροια φενετε καλυτερα
αυτα τα 2 ειναι μαζι κολητα σε αποσταση 100 μετρα το ενα με το αλλο, για να πας σε αυτα περνας το παραπανω που ανεφερα και μολις φτασεις στο πεταλο στα αριστερα εχει στενο πανω στο πεταλο, μπενεις εκει μεσα και ειναι στα δεξια σου στα 500μετρα περιπου. στον χαρτι τα σημειωματα ειναι λαθος, τα σπιτια ειναι καπου εδω αυτα τα δυο στην φωτο που ανεβασα κατω...
το 4ο το οποιο δεν το εχουνε καταχωρημενο,και στην ουσια ειναι το 1ο απο ολα αυτα ανεβαινοντας για κοζανη, αλλα ποιο ευκολα θα το βρεις αντιθετα κατεβαινοντας απο την κοζανη, για βεροια, περνας το μπουρδελο με τις καλαμιες που ειναι τωρα στα αριστερα σου και στα 100μετρα σχεδον εχει ενα μοναδικο στενο στα δεξια σου, μπενεις μεσα και στα 500μετρα στα αριστερα σου εχει μια ταβερνα η οποια λεγοταν φερωνας, ακριβως απεναντι απο την ταβερνα ειναι το μπουρδελο, ειναι το τελευταιο σπιτι, γιατι θυαμαμαι εχει και αλλα σπιτια εκει, μην πας και βαρας κανα θυροτηλεφωνο.!!!μπενεις οπως βλεπεις το μπουρδελο απο τα αριστερα εχει μια καγκελοπορτα...

τον τζιελ κοροδευα εγω την πατησα μαλλον ναι, εκτος κ αν κλεισαν για την αδεια του αυγουστου!



αφου δεν μπηκες να χτυπησεις κανα κουδουνι.!! 
....ρεσυ αυτα στην φωτογραφια δεν ειναι μπουρδελα.!!! σπιτια ειναι...!![]()
![]()
αφου δεν μπηκες να χτυπησεις κανα κουδουνι.!!
ποιος εδωσε αυτα τα στοιχεια.??? τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια πανω στον δρομο για Σελι βγενοντας απο την βεροια μετα το στρατοπαιδο...καμια σχεση η φωτο και τα στοιχεια ειναι προς τα ασωματα, τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια..
Δεν ξερω πως βαζουν σημαδια αλλα στην 1η φωτο φενετε η διαφορα λαθος τοποθεσιας και σωστης...και στην 2η η θεσεις που ειναι τα μπουρδελα, ας διωρθωσει καποιος τους χαρτες στις καταχωρησεις...




Γεια σου ρε Καραμαν .. βλεπω το χεις φαει με το κουταλι το .. Ραβανί Βεροιας 
Εεε? :o πωωω φανταζεσαι . καλα που δεν ειχανε ξεχασει κανα φως αναμενο![]()
παντως ψαχνωντας μπηκα σε ενα στενο ποιο κατω και βρεθηκα στην 'αυλη" ενως σταυλου , φουλ αχυρα στοιβαγμενα
κι ετσι .. τον gl θυμηθηκα , σαν να ημουν στο γραφειο του προεδρου ενοιωσα
Απο δω τα ειδα
Adminσθενης , η διωρθωσε τα η σβηστα ... θα παθει καμια λαχταρα κανας συναγωνιστης
ειναι και μεγαλα να μαντροσκυλα .. αν πας με παπακι την γαμησες λεμε !!!![]()
Γεια σου ρε Καραμαν .. βλεπω το χεις φαει με το κουταλι το .. Ραβανί Βεροιας
![]()

Ρεβανι χουχλιουρου, λουκουμαδες μητρεγκα κσι πατσας πανικας.!!!![]()
![]()
...τωρα για πουτανες ολο και ολο μια φορα γαμησα εκει σε μπουρδελο, να φυγουν τα ΧΟΔΡΑ.!!![]()

Κανεις απο τα Βεροια.???![]()
Ακουσα οτι ανοιξε στουντιο.??? μπουρδελο.?? στην Βεροια καπου κοντα στα τρενα, λεει δουλευει μια Κινεζα, την εχει δει κανεις αν αξιζει.??