Η Περιγραφη της εμπειριας μου που ελειπε απο το ρεπορταζ της Βεροιας.
Κυριακη στο χωριο την ονομασα ...
Μια μικρη πορνοεκδρομουλα στην Βεροια ειχε το προγραμμα με κυριο στοχο την εξερευνηση των εκει οικων
και κρυφο ποθο την συνευρεση με σκουροχρωμη κοντομαλουσσα κορασιδα την με την οποια ειχε συνευρεθει προσφατος ο συνοδοιπορος..
Δεν εντοπισθει ομως :/ ... Περισσοτερα σχετικα με την εκδρομουλα καθως και ενα μικρο φωτοαφιερωμα - ρεπορταζ
στο θεμα τηνς πολης στο φορουμ
Η Ελληνιδα κοπελα στο σπιτακι με το ονομα "3ο χλμ. Βέροιας-Κοζάνης (παράδρομος)" στον χαρτη του bou
καθως και η Ρωσιδα συναδελφος της στο διπλανο οικο ηταν οι επιλογες μου , επελξα την συμπατριωτησσα
γιαυτον ακριβως τον λογο , μιας και δεν ειναι συχνο φαινομενο Ελληνις ιεροδουλη και μαλιστα βλαχα !
Ναι βλαχα δηλωσε εκ θεσσαλιας , αλλωστε η προφορα μερικων λεξεων ηταν χαρακτηριστικη ,
αλλος ενα λογος ηταν το οτι μερικα χαρακτηριστικα της μου θυμησαν την συμφορουμιτισσα την Παλιοκατερινα την 69
( που μου εχει λειψει )πραμα που με εκανε να νοιωσω μια μεγαλυτερη οικειοτητα , στο ηδη οικειο περιβαλλον
ενω ελειψη τσατσας και η μικρη συνομιλια με την φιλοξενη Ευα επαιξαν κι αυτα τον ρολο τους ...
Η Ευα τωρα ειναι μια μελαχρινη κοπελα με το μαλλι κατω απ τους ομους και κομμενη φραντζα σε σχημα Π
Ηλικιακα , αν δεν την υποδεχτηκε ηδη , συντομα θα υποδεχτει την 4η δεκαετια της ζωης της
προσωπο μετριο σε καμια περιπτωση ασχημη , μια καθημερηνη σεξυ κοπελα με ωραιο σωμα και ακομη καλυτερο ποπο
Στηθος μικρομεσαιο , διαθεση καλη . Το σπιτι , σαν σπιτι ( οχι σαν μαγαζι) "ζεστο" φιλοξενο και καθαρο .
Αφου την πρωτη φορα εφυγα ,πηγα για καφε χαζεψα τις Βεροιωτισσες και επεστρεψα αποφασισμενος ετσι μπηκα στο δωματιο
Βαρδαροκατασταση απο αποψη τετραγωνικων , σαφων καθαροτερα ομως , με την κουρτινα που ανεμισε απο το μισανοιχτο παραθρο να δινει εναν ποιο "σπιτικο τονο τονο στην ολη ατμοσφαιρα , σαν να πηδουσα την γειτονισσα στο χωριο ενα πραγμα :p
Ηρθε λοιπον και η "γειτονισσα" και ανεβηκε γονατιστη στο κρεβατι , πηγα να την περικυκλωσω ομως μου ζητησε να παω ορθιος μπροστα της οπως και επραξα , φορεσε την καποτα στην σταφιδα και αρχησε πιπα . :S Προκαταρκτικα υπο του μηδενος .
ξεπερνωντας γρηγορα το "σοκ" προσπαθησα να απολαυσω την πιπα , εχοντας θεα τον αχλαδωτο ποπο τοσο απο πανω οσο και απο τον καθρεφτη , καλης η πιπα δε λεω , αλλα ... Απο σταφιδα στο 100% δε παει και τοσο ευκολα . Στο 85% με ρωτησε πως θελω και επελεξα ιεροποστολικη σταση , μπας και με βοηθησει κι ο Θεος χαχα.
Νταξυ βοηθησε δε λεω το πηγαμε ετσι για λιγο αλλα δεν υπηρχε παθος βρε παιδι, ετσι συντομα το στησιομετρο εδειχνε πορτοκαλι προηδοποιητικες ενδειξεις και προτεινα να πιτσιλησω κοιλιτσα να τελειωνουμε .
Μαλλον σαν υβρεις ακουστηκαν τα λογια μου στην Ελληνορθοδοξη κοπελια η οποια αντεδρασε κοστολογοντας αυτο που ζητησα με
100 γιουροζ ( ως παραδειγμα το εφερε ) . Ελαβε ανοιχτη παλαμη και μου προτεινε να μου τον παιξει και ετσι εγινε , ξαπλωσα
και αρχησε χειροτεχνια , ηρθε σε σταση 69 μαλιστα επιτρεποντας μου θωπειες στα καπουλια και καπως ετσι σε σταση "Μαλακια-69 " κυλισαν τα επομενα λεπτα Δυσκολη πουτσα μου ειπε οτι εχω η οποια λιγο αργοτερα εκσπερματισε ζεστο φρεσκο σπερμα με μεγαλη πιεση
κανοντας χαλια το φρεσκοστρωμενο σεντονι ...
Νταξυ "φωτια" στα σεντονια δε βαλαμε ομως τα λερωσαμε ... Χαλαλι τα 30 γιουρα που εδωσα , μερος των οποιων θα παει σε εξοδα πλυσης.
Ακολουθησαν εργασιες καθαριοτητας , τοσο εμου οσο και του δωματιου , ξεστρωσα το σεντονι βοηθησα λιγο στο στρωσιμο του επομενου
ενω ακονη δεν ειχα ντυθει πληρως , κουβεντα γενικης φυσεως και αποχωρηση ...
Ενα συζηγικο θα μπορουσα πηδημα το ποιο με λιγη περισοτερη προσοχη θα μπορουσε να ειναι πολυ καλυτερο...
Η μπυρα που με συνοδευσε στο γραψιμο εφτασε στο τελος , πινωντας τις τελευταιαες γουλιες ευχομαι,
Εις υγειαν , εις το επανηδειν , και γιατι οχι και εις το επεναπηδην ...
Τραγουδακια σημερα εχουμε δυο , οπως και στους μεικτους γαμους
Ενα Μακεδονιτικο σαν αυτο που ακουσα απο παρακειμενη μουσικοταβερνα οπου επαιζε ορχηστρα με χαλκινα
Και ενα Βλαχικο , προς τιμην της κοπελιας ...
=======================================================================
¦ Jo ¦ tsoutsoulis@hotmail.gr ¦
¦
=======================================================================
Υγ 1 Οι βαθμολογιες δεν εχουν σημασια γιαυτο τα εβαλα ολα στο 8
Υγ2 Εθνικολογικες παρατηρησεις - Αστεϊσμόι - Η ωρα του παιδιου .
(Ασχετα με την κοπελια και φυσικα χωρις να ειναι απολυτα )
Εχοντας συνευρεθει με ιεροδουλες διαφορων εθνικοτητων τα τελευταια 2 ετη
2 εκ των οποιων ηταν ελληνικης προελευσεως , νομιζω πως υστερουμε ως χωρα σε αυτον τον τομεα ...
Ναταασα , Ρεβεκκα και Γιαννα , εκ ρωσιας μοιαζουν με στρατιωτικα φορτηγα τυπου URAL που δε σταματανε ευκολα
Εφη και Καντυ ακομη και Μαντελαιν εκ Πωλονιας επισης ως TATRA τραβανε στην ανηφορα
Καποια Γερμανικα μοντελα ισως λιγο δυσχρηστα , αν τα μαθεις ομως ... Σπας τα Στρουφομετργα
Εμεις λιγο δυσκολο να τους φτασουμε με τα μεχρι σημερα δεδμενα.... Καριτσικα καντε κατι , Χρεωκοπουμε !
" Πτωχή η Ελληνικην αυτοκινητοβιαμηχανίαν" , οπως θα ελεγε και ο φιλος μας ο bakalhs , μετα τονων και δασειων ...
Αναμνηστικη φωτογραφια ...