Νέα

Βέροια

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα dalli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 184K
  • Tagged users Καμία

stelios__13

Νέο Μέλος
Εγγρ.
26 Ιουν 2008
Μηνύματα
4
Like
0
Πόντοι
0
ρε παιδες ξερετε αν παιζει εστς κανα καλο κωλομπαρο τουλαχιστον στην περιοχη για με αυτα ποθ λετε για τα μπουρδελα θα μασ φαει η  :jerking:
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
ρε παιδες ξερετε αν παιζει εστς κανα καλο κωλομπαρο τουλαχιστον στην περιοχη για με αυτα ποθ λετε για τα μπουρδελα θα μασ φαει η  :jerking:

Μου εχουνε πει για ενα μεσα η εξω απο το Μακροχωρι (οχι τον Σταθμο-Κουρτης) δεν θυμαμαι ονομα, ξενη ονομασια, ενα κολομπαρο που εχει κατι μαυρες, και λενε ειναι καλες αλλα δεν βρηκα ευκαιρια και παρεα να κατεβω να το ερευνησω...
 

gerojimmy

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαρ 2009
Μηνύματα
102
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
1
Μου εχουνε πει για ενα μεσα η εξω απο το Μακροχωρι (οχι τον Σταθμο-Κουρτης) δεν θυμαμαι ονομα, ξενη ονομασια, ενα κολομπαρο που εχει κατι μαυρες, και λενε ειναι καλες αλλα δεν βρηκα ευκαιρια και παρεα να κατεβω να το ερευνησω...
Μπαίνοντας στο Μακροχώρι από την Βέροια στο αριστερό σου χέρι είναι το πρώτο.Επίσης στην περιοχή του πολυκλαδικού θα βρεις άλλα δύο...
 

ollandos3

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2008
Μηνύματα
593
Like
23
Πόντοι
6
περιοχη πολυκλαδικου? που εννοεις ρε φιλε? το μακροχωρι δεν εχει τετοιο λυκειο.
παλια ειχε η βεροια εκει που βρισκονται ολα τωρα στο εργοχωρι κοντα στα γυφτικα
 

The_Keeper

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2010
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
περιοχη πολυκλαδικου? που εννοεις ρε φιλε? το μακροχωρι δεν εχει τετοιο λυκειο.
παλια ειχε η βεροια εκει που βρισκονται ολα τωρα στο εργοχωρι κοντα στα γυφτικα

φιλαρακο ειναι ο δρομος απο βεροια ( γηπεδο ) προς ναουσα ... μολις περνας την γεφυρα των παλιων σφαγειων στο αριστερο χερι . Διπλα απο το μαγαζι εχει ενα τσιπουραδικο , ενα ηλεκτρολογειο αυτοκινητων , ενα βουλκανιζατερ και κλασικα απο εξω χαμηλος φωτισμος .


ενα αλλο εχει αφου περνας τα λυκεια ( πολυκλαδικα ) ειναι φατσα καρτα απο το γηπεδο του χωριου παρτίδας . Λιγα πριν το ακριτα .... μια 100αρα την θελεις παντως . χωρος δεν υπαρχει ανετος απλα ξερεις τα κλασικα καθισματα στην ακρη για ενα στα γρηγορα
 

ollandos3

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2008
Μηνύματα
593
Like
23
Πόντοι
6
φιλαρακο ειναι ο δρομος απο βεροια ( γηπεδο ) προς ναουσα ... μολις περνας την γεφυρα των παλιων σφαγειων στο αριστερο χερι . Διπλα απο το μαγαζι εχει ενα τσιπουραδικο , ενα ηλεκτρολογειο αυτοκινητων , ενα βουλκανιζατερ και κλασικα απο εξω χαμηλος φωτισμος .


ενα αλλο εχει αφου περνας τα λυκεια ( πολυκλαδικα ) ειναι φατσα καρτα απο το γηπεδο του χωριου παρτίδας . Λιγα πριν το ακριτα .... μια 100αρα την θελεις παντως . χωρος δεν υπαρχει ανετος απλα ξερεις τα κλασικα καθισματα στην ακρη για ενα στα γρηγορα
ειχες ανεφερει οτι 2 κωλομπαρα υπαρχουν στην περιοχη πολυκλαδικου, το 2ο που ειναι? οσο για πατριδα το ρομεντικα βρισκεται μετα τον ακριτα οπως πας απο βεροια.
 

The_Keeper

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2010
Μηνύματα
17
Like
0
Πόντοι
0
ειχες ανεφερει οτι 2 κωλομπαρα υπαρχουν στην περιοχη πολυκλαδικου, το 2ο που ειναι? οσο για πατριδα το ρομεντικα βρισκεται μετα τον ακριτα οπως πας απο βεροια.

για την πατριδα πασο...απο βιασυνη....ναι για την πατριδα οκ ειναι το ρομαντικα ....

οσο για τα λυκεια εγω ξερω μονο αυτο που σου ειπα αλλο δεν ξερω ( ισως να μην το εχω δει δλδ γιατι δεν περναω απο εκει συχνα ) . παλια ειχε την μπαρμπαρελα η οποια εκλεισε και την ειχε και ενας πολυ γνωστος μου τοτε...αχχχ πολυ καλες εποχες
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
4 ειναι τελικα ?  :think:

Στον χαρτη 3 βλεπω
το θεμα ειναι οτι περασα απο κει κει δεν τα βρηκα  :jerking: :jerking: :jerking:
:headbang: :headbang: :headbang: τωρα που το ξαναβλεπω απ εξω ημουν , αλα δε μου εκαναν για ντελα
Λειτουργουν ακομη ?  :think:
 

ollandos3

Μέλος
Εγγρ.
2 Σεπ 2008
Μηνύματα
593
Like
23
Πόντοι
6
4 ειναι τελικα ?  :think:

Στον χαρτη 3 βλεπω
το θεμα ειναι οτι περασα απο κει κει δεν τα βρηκα  :jerking: :jerking: :jerking:
:headbang: :headbang: :headbang: τωρα που το ξαναβλεπω απ εξω ημουν , αλα δε μου εκαναν για ντελα
Λειτουργουν ακομη ?  :think:
μαλλον ναι, εκτος κ αν κλεισαν για την αδεια του αυγουστου!
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
4 ειναι τελικα ?  :think:

Στον χαρτη 3 βλεπω
το θεμα ειναι οτι περασα απο κει κει δεν τα βρηκα  :jerking: :jerking: :jerking:
:headbang: :headbang: :headbang: τωρα που το ξαναβλεπω απ εξω ημουν , αλα δε μου εκαναν για ντελα
Λειτουργουν ακομη ?  :think:

4αρα ειναι jo, εκτος αν εκλεισε το ενα, εχω καιρο να περασω απο εκει...ολα ειναι πριν το πεταλο, αν περασεις το πεταλο τα περασες, πρεπει να γυρησεις πισω.
αυτο ειναι με τις καλαμιες ειναι το 2ο πανω στον δρομο δεξια προς κοζανη, ειναι υπερηψομενο και δεν το βλεπεις καλα, στο κατεβασμα για βεροια φενετε καλυτερα

αυτα τα 2 ειναι μαζι κολητα σε αποσταση 100 μετρα το ενα με το αλλο, για να πας σε αυτα περνας το παραπανω που ανεφερα και μολις φτασεις στο πεταλο στα αριστερα εχει στενο πανω στο πεταλο, μπενεις εκει μεσα και ειναι στα δεξια σου στα 500μετρα περιπου. στον χαρτι τα σημειωματα ειναι λαθος, τα σπιτια ειναι καπου εδω αυτα τα δυο στην φωτο που ανεβασα κατω...


το 4ο το οποιο δεν το εχουνε καταχωρημενο,και στην ουσια ειναι το 1ο απο ολα αυτα ανεβαινοντας για κοζανη, αλλα ποιο ευκολα θα το βρεις αντιθετα κατεβαινοντας απο την κοζανη, για βεροια, περνας το μπουρδελο με τις καλαμιες που ειναι τωρα στα αριστερα σου και στα 100μετρα σχεδον εχει ενα μοναδικο στενο στα δεξια σου, μπενεις μεσα και στα 500μετρα στα αριστερα σου εχει μια ταβερνα η οποια λεγοταν φερωνας, ακριβως απεναντι απο την ταβερνα ειναι το μπουρδελο, ειναι το τελευταιο σπιτι, γιατι θυαμαμαι εχει και αλλα σπιτια εκει, μην πας και βαρας κανα θυροτηλεφωνο.!!!  :2funny: μπενεις οπως βλεπεις το μπουρδελο απο τα αριστερα εχει μια καγκελοπορτα...
 

Συνημμένα

  • Ανώνυμο-1 αντίγραφο.jpg
    Ανώνυμο-1 αντίγραφο.jpg
    156 KB · Εμφανίσεις: 141

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
4αρα ειναι jo, εκτος αν εκλεισε το ενα, εχω καιρο να περασω απο εκει...ολα ειναι πριν το πεταλο, αν περασεις το πεταλο τα περασες, πρεπει να γυρησεις πισω.
αυτο ειναι με τις καλαμιες ειναι το 2ο πανω στον δρομο δεξια προς κοζανη, ειναι υπερηψομενο και δεν το βλεπεις καλα, στο κατεβασμα για βεροια φενετε καλυτερα


αυτα τα 2 ειναι μαζι κολητα σε αποσταση 100 μετρα το ενα με το αλλο, για να πας σε αυτα περνας το παραπανω που ανεφερα και μολις φτασεις στο πεταλο στα αριστερα εχει στενο πανω στο πεταλο, μπενεις εκει μεσα και ειναι στα δεξια σου στα 500μετρα περιπου. στον χαρτι τα σημειωματα ειναι λαθος, τα σπιτια ειναι καπου εδω αυτα τα δυο στην φωτο που ανεβασα κατω...




το 4ο το οποιο δεν το εχουνε καταχωρημενο,και στην ουσια ειναι το 1ο απο ολα αυτα ανεβαινοντας για κοζανη, αλλα ποιο ευκολα θα το βρεις αντιθετα κατεβαινοντας απο την κοζανη, για βεροια, περνας το μπουρδελο με τις καλαμιες που ειναι τωρα στα αριστερα σου και στα 100μετρα σχεδον εχει ενα μοναδικο στενο στα δεξια σου, μπενεις μεσα και στα 500μετρα στα αριστερα σου εχει μια ταβερνα η οποια λεγοταν φερωνας, ακριβως απεναντι απο την ταβερνα ειναι το μπουρδελο, ειναι το τελευταιο σπιτι, γιατι θυαμαμαι εχει και αλλα σπιτια εκει, μην πας και βαρας κανα θυροτηλεφωνο.!!!  :2funny: μπενεις οπως βλεπεις το μπουρδελο απο τα αριστερα εχει μια καγκελοπορτα...

ενδιαφερουσες οι οδηγιες  :dancing:

Λογικα πρεπει να τα ειδα ολα , εξρευνισα σχεδων ολα τα κτισματα , και στενα
μεχρι και σε να μαντρι μπηκα  και με κηνιγουσαν τα σκυλια :jerking: τον τζιελ κοροδευα εγω την πατησα


μαλλον ναι, εκτος κ αν κλεισαν για την αδεια του αυγουστου!

Μα το θεμα ειναι οτι δε τα βρηκα ουτε κλειστα  :headbang:
Η ποιο αποτυχημενη τσαρκα των αιωνων ηταν αυτη  :jerking:
Οχι μονο φως δεν ειδα αλλα οσα μπορει να ηταν ντελα εμοιαζαν εγκαταλελημενα :dunno:



Μπορεις να τα εντοπισεις εδω κυριε Καραμαν ? ?  :think:
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
....ρεσυ αυτα στην φωτογραφια δεν ειναι μπουρδελα.!!! σπιτια ειναι...! :2funny: :2funny: :2funny: αφου δεν μπηκες να χτυπησεις κανα κουδουνι.!!  :2funny:
ποιος εδωσε αυτα τα στοιχεια.??? τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια πανω στον δρομο για Σελι βγενοντας απο την βεροια μετα το στρατοπαιδο...καμια σχεση η φωτο και τα στοιχεια ειναι προς τα ασωματα, τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια..

Δεν ξερω πως βαζουν σημαδια αλλα στην 1η φωτο φενετε η διαφορα λαθος τοποθεσιας και σωστης...και στην 2η η θεσεις που ειναι τα μπουρδελα, ας διωρθωσει καποιος τους χαρτες στις καταχωρησεις...
 

Συνημμένα

  • Τοποθεσια.jpg
    Τοποθεσια.jpg
    179,6 KB · Εμφανίσεις: 98
  • Μπουρδελα Βεροια.jpg
    Μπουρδελα Βεροια.jpg
    134,2 KB · Εμφανίσεις: 94

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
....ρεσυ αυτα στην φωτογραφια δεν ειναι μπουρδελα.!!! σπιτια ειναι...! :2funny: :2funny: :2funny: αφου δεν μπηκες να χτυπησεις κανα κουδουνι.!!  :2funny:
ποιος εδωσε αυτα τα στοιχεια.??? τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια πανω στον δρομο για Σελι βγενοντας απο την βεροια μετα το στρατοπαιδο...καμια σχεση η φωτο και τα στοιχεια ειναι προς τα ασωματα, τα μπουρδελα ειναι απο την αλλη μερια..

Δεν ξερω πως βαζουν σημαδια αλλα στην 1η φωτο φενετε η διαφορα λαθος τοποθεσιας και σωστης...και στην 2η η θεσεις που ειναι τα μπουρδελα, ας διωρθωσει καποιος τους χαρτες στις καταχωρησεις...

Εεε?  :o πωωω φανταζεσαι . καλα που δεν ειχανε ξεχασει κανα φως αναμενο  :2funny: :2funny:
παντως ψαχνωντας μπηκα σε ενα στενο ποιο κατω και βρεθηκα στην 'αυλη" ενως σταυλου , φουλ αχυρα στοιβαγμενα
κι ετσι .. τον gl θυμηθηκα , σαν να ημουν στο γραφειο του προεδρου ενοιωσα  :2funny:

Απο δω τα ειδα   :tickedoff:
Adminσθενης , η διωρθωσε τα η σβηστα ... θα παθει καμια λαχταρα κανας συναγωνιστης
ειναι και μεγαλα να μαντροσκυλα .. αν πας με παπακι την γαμησες λεμε !!!  :2funny: :2funny:


:rockon: Γεια σου ρε Καραμαν .. βλεπω το χεις φαει με το κουταλι το .. Ραβανί Βεροιας  :cool2:
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Εεε?  :o πωωω φανταζεσαι . καλα που δεν ειχανε ξεχασει κανα φως αναμενο  :2funny: :2funny:
παντως ψαχνωντας μπηκα σε ενα στενο ποιο κατω και βρεθηκα στην 'αυλη" ενως σταυλου , φουλ αχυρα στοιβαγμενα
κι ετσι .. τον gl θυμηθηκα , σαν να ημουν στο γραφειο του προεδρου ενοιωσα   :2funny:

Απο δω τα ειδα   :tickedoff:
Adminσθενης , η διωρθωσε τα η σβηστα ... θα παθει καμια λαχταρα κανας συναγωνιστης
ειναι και μεγαλα να μαντροσκυλα .. αν πας με παπακι την γαμησες λεμε !!!  :2funny: :2funny:


:rockon: Γεια σου ρε Καραμαν .. βλεπω το χεις φαει με το κουταλι το .. Ραβανί Βεροιας  :cool2:

Ρεβανι χουχλιουρου, λουκουμαδες μητρεγκα κσι πατσας πανικας.!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
...τωρα για πουτανες ολο και ολο μια φορα γαμησα εκει σε μπουρδελο, να φυγουν τα ΧΟΔΡΑ.!!  :grin:
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
Ρεβανι χουχλιουρου, λουκουμαδες μητρεγκα κσι πατσας πανικας.!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
...τωρα για πουτανες ολο και ολο μια φορα γαμησα εκει σε μπουρδελο, να φυγουν τα ΧΟΔΡΑ.!!  :grin:

Εγω ηπια καφε εκει κοντα στην Ελια  :coffee:
και μια φορα δοκιμασα να παω σε μπουρδελο αλλα με πηραν στο κυνηγι τα Σκελιά  :grin:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Διορθώθηκαν και στον κατάλογο...
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
Εχουμε κανα νεο ?
ειναι ανοιχτα τουλαχιστον ?  :think:
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
29
Πόντοι
1.246
Δε γαμαει κανεις στην Βεροια μου φαινετε .. μονο ροδακινα μαζευουν  :rolleyes:
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Κανεις απο τα Βεροια.???  :think: :think:

Ακουσα οτι ανοιξε στουντιο.??? μπουρδελο.?? στην Βεροια καπου κοντα στα τρενα, λεει δουλευει μια Κινεζα, την εχει δει κανεις αν αξιζει.??
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
7.136
Κριτικές
390
Like
7.299
Πόντοι
14.415
Κανεις απο τα Βεροια.???  :think: :think:

Ακουσα οτι ανοιξε στουντιο.??? μπουρδελο.?? στην Βεροια καπου κοντα στα τρενα, λεει δουλευει μια Κινεζα, την εχει δει κανεις αν αξιζει.??

Το στουντιο, γιατι εχει προδιαγραφες θεσσαλονικης, απο οτι εμαθα σημερα ειναι μετα τις γραμμες των τρενων με κατευθηνση για Μακροχωρι, στα δεξια αναμεσα μεσα σε ενα στενο απο την αντιπρωσωποια την ΚΙΑ και της πρωην ΡΕΝΟ, εχει λεει φωτακι πανω στο δρομο, η εισοδος ειναι απο πισω η στο πλαι, μεσα στο στενο, αργοτερα θα μου στηλει ειπε μεσω Goolge map την τοποθεσια...
Ο χωρος λεει ειναι σαν τα στουντιο της θεσσαλονικης, ανοιξαν πριν κανα 15ημερο και δουλευε αυτη η κινεζα που υποψιαζομαι μηπως ειναι η Μια η ταυλανδεζα που δουλευε βαρδαρη...
αυτα οποιος γνωριζει κατι καλυτερο ενημερωνει...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom