Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (3 μέλη και 18 επισκέπτες)

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206

nikos708

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Φεβ 2017
Μηνύματα
1.409
Κριτικές
144
Like
11.835
Πόντοι
25.186
Πάλι θα είχαν φύγει τα ζευγάρια 5-10 λεπτά πριν φτάσεις :2funny: ή θα είχαν κλειστεί σε καμία καμπίνα και δεν τα πρόσεξες :2funny::2funny:
Κωστάκη μαζεψου....
Ξέρεις ότι εγώ παπαριές δεν λέω....
Δεν σε έχω χλευάσει ποτέ ( αν και έχεις δώσει άπειρες φορές τροφή για χλευασμό) και θα ήθελα σε δικά μου ποστ να μένεις μακριά
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.675
Πόντοι
11.915
Κωστάκη μαζεψου....
Ξέρεις ότι εγώ παπαριές δεν λέω....
Δεν σε έχω χλευάσει ποτέ ( αν και έχεις δώσει άπειρες φορές τροφή για χλευασμό) και θα ήθελα σε δικά μου ποστ να μένεις μακριά
Μαζί σου τύπε, μην το παίρνεις προσωπικά. Το ξέρω ότι δεν γράφεις μούφες, με παρέσυραν οι λοιποί αυνάνες του θρεντ :confused::rockon:
 

Sia cross

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2025
Μηνύματα
82
Like
400
Πόντοι
20
Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
554
Like
1.409
Πόντοι
206
Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
Έχει καμπίνες χωρίς παράθυρα όμως έχει καναπέδες πάνω και ντουζ και σκοτεινό και έχει και τρύπες τις γνωστές για όλες τις φάσεις
 

NOTA CROSS

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2025
Μηνύματα
42
Like
95
Πόντοι
0
Έχει καμπίνες χωρίς παράθυρα όμως έχει καναπέδες πάνω και ντουζ και σκοτεινό και έχει και τρύπες τις γνωστές για όλες τις φάσεις

Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
Sia καλησπερα!Αυριο να ξερεις εγω θα βρισκομαι εκει ντυμενη sexy .Αν θελεις περασε να τα πουμε στη πλευρα του υπογειου!
 

NOTA CROSS

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2025
Μηνύματα
42
Like
95
Πόντοι
0
Και ποιο μπροστα..θελω να υπηρετησω αρσενικα !
 

NOTA CROSS

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2025
Μηνύματα
42
Like
95
Πόντοι
0

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.119
Πόντοι
201
Na ερθεις αυριο και να μας ξαναγραψεις τις εντυπωσεις σου!!
Αύριο δουλειτσα σε 8 μέρες που θα έχω ρεπό θά έρθω, αλλά μπωρο μόνο μεσημέρι, λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων
 

Semis35

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2017
Μηνύματα
163
Κριτικές
1
Like
179
Πόντοι
1
Παρασκευη ηταν καλη μερα, αρκει να εχει κανείς ορεξη να γραφει χιλιομετρα γιατί οταν μαζευεται κοσμος πανε ολοι πανω κάτω συνεχως.Με τα πρωτα αχβαχ μαζεύονται σαν τις μυγες στα σκατα σε καναπεδες διαδρομους εξω απο καμπινες και λοιπα
 
  • Like
Αντιδράσεις: WASP4

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.119
Πόντοι
201
Παρασκευη ηταν καλη μερα, αρκει να εχει κανείς ορεξη να γραφει χιλιομετρα γιατί οταν μαζευεται κοσμος πανε ολοι πανω κάτω συνεχως.Με τα πρωτα αχβαχ μαζεύονται σαν τις μυγες στα σκατα σε καναπεδες διαδρομους εξω απο καμπινες και λοιπα
Δεν ψάχνω γυμναστήριο φίλε μου απλά έχω πάει τρεις φορές της ώρες που μπωρο διότι έχω οικογένεια, και δεν έχω δει ούτε cross ούτε ζευγάρι
 

la_kolan

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2018
Μηνύματα
158
Like
164
Πόντοι
1
Δεν ειχε σχεδον τιποτα. 2-3 ατομα κι ο ενας κλειστηκε σε καμπινα με το λακολαν. Τσαμπα λεφτα δηλαδη
Αυτή την περιστασιακή εμμονή που έχεις μαζί μου πρέπει να την κοιτάξεις, καλό θα σου κάνει.
Φυσικά και δεν ήμουν εγώ, καθότι έχω να περάσω πολύ καιρό και κυρίως δεν κλείνομαι με άκυρους σε δωμάτια.
 

papark

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2026
Μηνύματα
5
Like
5
Πόντοι
0
Καλησπέρα, έχω ψάξει αρκετά το νήμα αλλά είναι και 1000 σελίδες πια. μπορεί κάποιος να συνοψήσει τι παίζει στο σινεμά? Διαβάζω ενδιαφέροντα πράγματα που και που και σκέφτομαι να το επισκεφτώ κάποια στιγμή αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι έχω καταλάβει πλήρως την φάση του
 

Semis35

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2017
Μηνύματα
163
Κριτικές
1
Like
179
Πόντοι
1
Αυτή την περιστασιακή εμμονή που έχεις μαζί μου πρέπει να την κοιτάξεις, καλό θα σου κάνει.
Φυσικά και δεν ήμουν εγώ, καθότι έχω να περάσω πολύ καιρό και κυρίως δεν κλείνομαι με άκυρους σε δωμάτια.
την κοιταω τωρα ειναι αναμεσα στα ποδια μου μηπως θες να της δωσεις ενα γλωσοφιλο;
 

la_kolan

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2018
Μηνύματα
158
Like
164
Πόντοι
1
την κοιταω τωρα ειναι αναμεσα στα ποδια μου μηπως θες να της δωσεις ενα γλωσοφιλο;
Αν η εμμονή συνδέεται και με το πουλί σου είναι δύσκολα τα πράγματα για εσένα. Επαληθεύεις τον ορισμό του σκέφτομαι με το κάτω κεφάλι, κάτι που φυσικά ο καθένας μπορεί να το καταλάβει από τον τρόπο και το περιεχόμενο των γραφομένων σου. Συνέχισε λοιπόν να παίζεις με την εμμονή σου, δε χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις για την περίπτωσή σου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom