Cross_Lena
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιαν 2023
- Μηνύματα
- 105
- Like
- 232
- Πόντοι
- 21
Ναιι
Ρε φίλε με τόσα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ σιγά τα λεφτά που έδωσες3 φωρες έχω πάει πρωί και μεσημέρι, δεν είχε κάτι αξιόλογο από αυτά που γράφονται εδώ μέσα, και έδωσα και 12 ευρώ
Κωστάκη μαζεψου....Πάλι θα είχαν φύγει τα ζευγάρια 5-10 λεπτά πριν φτάσειςή θα είχαν κλειστεί σε καμία καμπίνα και δεν τα πρόσεξες
![]()
Επί καλουμε το δικαίωμα της σιωπής φίλε μου σε αυτά τα πράγματαΡε φίλε με τόσα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ σιγά τα λεφτά που έδωσες
Μαζί σου τύπε, μην το παίρνεις προσωπικά. Το ξέρω ότι δεν γράφεις μούφες, με παρέσυραν οι λοιποί αυνάνες του θρεντΚωστάκη μαζεψου....
Ξέρεις ότι εγώ παπαριές δεν λέω....
Δεν σε έχω χλευάσει ποτέ ( αν και έχεις δώσει άπειρες φορές τροφή για χλευασμό) και θα ήθελα σε δικά μου ποστ να μένεις μακριά

Τελεια ..θελω να φαω καλα λενα μου!!Θα ανεβασω αυριο και φωτο πριν παω λογικα να με δουν ..
Έχει καμπίνες χωρίς παράθυρα όμως έχει καναπέδες πάνω και ντουζ και σκοτεινό και έχει και τρύπες τις γνωστές για όλες τις φάσειςΣτο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
Έχει καμπίνες χωρίς παράθυρα όμως έχει καναπέδες πάνω και ντουζ και σκοτεινό και έχει και τρύπες τις γνωστές για όλες τις φάσεις
Sia καλησπερα!Αυριο να ξερεις εγω θα βρισκομαι εκει ντυμενη sexy .Αν θελεις περασε να τα πουμε στη πλευρα του υπογειου!Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
Κατά τις 11 πχ θα είσαι εκεί;Τελεια ..θελω να φαω καλα λενα μου!!Θα ανεβασω αυριο και φωτο πριν παω λογικα να με δουν ..
Na ερθεις αυριο και να μας ξαναγραψεις τις εντυπωσεις σου!!3 φωρες έχω πάει πρωί και μεσημέρι, δεν είχε κάτι αξιόλογο από αυτά που γράφονται εδώ μέσα, και έδωσα και 12 ευρώ
Αύριο δουλειτσα σε 8 μέρες που θα έχω ρεπό θά έρθω, αλλά μπωρο μόνο μεσημέρι, λόγω οικογενειακών υποχρεώσεωνNa ερθεις αυριο και να μας ξαναγραψεις τις εντυπωσεις σου!!
Δεν ψάχνω γυμναστήριο φίλε μου απλά έχω πάει τρεις φορές της ώρες που μπωρο διότι έχω οικογένεια, και δεν έχω δει ούτε cross ούτε ζευγάριΠαρασκευη ηταν καλη μερα, αρκει να εχει κανείς ορεξη να γραφει χιλιομετρα γιατί οταν μαζευεται κοσμος πανε ολοι πανω κάτω συνεχως.Με τα πρωτα αχβαχ μαζεύονται σαν τις μυγες στα σκατα σε καναπεδες διαδρομους εξω απο καμπινες και λοιπα
Αυτή την περιστασιακή εμμονή που έχεις μαζί μου πρέπει να την κοιτάξεις, καλό θα σου κάνει.Δεν ειχε σχεδον τιποτα. 2-3 ατομα κι ο ενας κλειστηκε σε καμπινα με το λακολαν. Τσαμπα λεφτα δηλαδη
την κοιταω τωρα ειναι αναμεσα στα ποδια μου μηπως θες να της δωσεις ενα γλωσοφιλο;Αυτή την περιστασιακή εμμονή που έχεις μαζί μου πρέπει να την κοιτάξεις, καλό θα σου κάνει.
Φυσικά και δεν ήμουν εγώ, καθότι έχω να περάσω πολύ καιρό και κυρίως δεν κλείνομαι με άκυρους σε δωμάτια.
Αν η εμμονή συνδέεται και με το πουλί σου είναι δύσκολα τα πράγματα για εσένα. Επαληθεύεις τον ορισμό του σκέφτομαι με το κάτω κεφάλι, κάτι που φυσικά ο καθένας μπορεί να το καταλάβει από τον τρόπο και το περιεχόμενο των γραφομένων σου. Συνέχισε λοιπόν να παίζεις με την εμμονή σου, δε χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις για την περίπτωσή σου.την κοιταω τωρα ειναι αναμεσα στα ποδια μου μηπως θες να της δωσεις ενα γλωσοφιλο;