Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (4 μέλη και 7 επισκέπτες)

Semis35

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2017
Μηνύματα
163
Κριτικές
1
Like
179
Πόντοι
1
Αν η εμμονή συνδέεται και με το πουλί σου είναι δύσκολα τα πράγματα για εσένα. Επαληθεύεις τον ορισμό του σκέφτομαι με το κάτω κεφάλι, κάτι που φυσικά ο καθένας μπορεί να το καταλάβει από τον τρόπο και το περιεχόμενο των γραφομένων σου. Συνέχισε λοιπόν να παίζεις με την εμμονή σου, δε χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις για την περίπτωσή σου.
πολλα λες χωρς λογο. οταν σε γαμαγα μονο αα ελεγες
 

ntaizy_crossaki

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2021
Μηνύματα
115
Like
744
Πόντοι
81
Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
Επειδη καταλαβαινω οτι καποιοι/ες ισως θελουμε φασεις πιο ιδιωτικα, καλο ειναι να ξεκαθαρισουμε κατι. Στο υπογειο ΔΕΝ εχει καμπινες που να κλειδωνουν. Οι λιγες καμπινες που εχει ειναι απλα με μια κουρτινα, αρα δεν παιζει ιδιωτικο παιχνιδι. Αυτο ειναι κατι που με χαλαει εμενα πχ. Το λεω για να ειναι ξεκαθαρο σε οσους αναρωτιουνται.
 

ΦΡΑΠΕΣ 12

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Μαΐ 2026
Μηνύματα
183
Like
2.099
Πόντοι
201
12 ευρώ για καύλα τα όχι ρε φίλε,6 ευρώ την ώρα περνώ μεροκάματο στο μαγαζί που εμφανίζομαι , εγώ λατρεύω το βράδυ στο βουνό και την θάλασσα τώρα το καλοκαίρι
 

Eltad

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2026
Μηνύματα
59
Like
123
Πόντοι
0
Χθες βράδυ στον επάνω καναπέ ο γνωστός πολύ χόνδρος ήταν και δοκίμασα το δάκτυλο του όρθιος έκατσα επάνω και το πήρα καλύτερο από πολλών τα εργαλεία .Σε ευχαριστω
 

Fallen_Angel34

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2018
Μηνύματα
81
Κριτικές
4
Like
407
Πόντοι
300
Ρε παιδιά, εδώ ήμαστε για να λέμε τις εμπειρίες μας και να κανονίζουμε καμία φασουλα στο εν λόγω μαγαζί. Όλη αυτή η μιρλα δεν βοηθάει πουθενά. Πηγαίνετε στο μαγαζί αν σας αρέσει. Έχει την τιμή του πληρώνεται μια από τις δύο και μπαίνετε και κάνετε το κέφι σας. Αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε απλά μην ξαναπάτε. Απλά είναι τα πράματα. Εγώ πάντως το βραδάκι πριν πάω για δουλειά μάλλον θα περάσω που πάει και καιρός και όπως πάντα θα πάρω για όλους τους χώρους γιατί έχω ζήσει ωραίες φάσεις σε όλους τους χώρους. Και ωραία κροσσακια, και ωραία μουνάκια. Όλα είναι θέμα τύχης όταν πας και το θα πετύχεις.
 

NOTA CROSS

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2025
Μηνύματα
42
Like
95
Πόντοι
0
Τελιλα επειδη εχω διαβασει απειρα αρ
Ρε παιδιά, εδώ ήμαστε για να λέμε τις εμπειρίες μας και να κανονίζουμε καμία φασουλα στο εν λόγω μαγαζί. Όλη αυτή η μιρλα δεν βοηθάει πουθενά. Πηγαίνετε στο μαγαζί αν σας αρέσει. Έχει την τιμή του πληρώνεται μια από τις δύο και μπαίνετε και κάνετε το κέφι σας. Αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε απλά μην ξαναπάτε. Απλά είναι τα πράματα. Εγώ πάντως το βραδάκι πριν πάω για δουλειά μάλλον θα περάσω που πάει και καιρός και όπως πάντα θα πάρω για όλους τους χώρους γιατί έχω ζήσει ωραίες φάσεις σε όλους τους χώρους. Και ωραία κροσσακια, και ωραία μουνάκια. Όλα είναι θέμα τύχης όταν πας και το θα πετύχεις.
Πολλυ σωστα φιλε μου τα λες!!!!Οποιανου αρεσει φυσικα!Και ο καθενας οτι ψαχνει!!!
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.159
Κριτικές
136
Like
12.670
Πόντοι
11.915

ledis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Φεβ 2010
Μηνύματα
688
Like
1.593
Πόντοι
206

Συνημμένα

  • mqdefault.jpg
    mqdefault.jpg
    9,8 KB · Εμφανίσεις: 7
  • 6729f205e0707a24a07e97a4.jpeg
    6729f205e0707a24a07e97a4.jpeg
    24,2 KB · Εμφανίσεις: 6

ManLover

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2025
Μηνύματα
64
Like
67
Πόντοι
0
Να παω αποψε; (σελιγο, δηλαδη). Θα εχει γαμιαδες;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom