πολλα λες χωρς λογο. οταν σε γαμαγα μονο αα ελεγεςΑν η εμμονή συνδέεται και με το πουλί σου είναι δύσκολα τα πράγματα για εσένα. Επαληθεύεις τον ορισμό του σκέφτομαι με το κάτω κεφάλι, κάτι που φυσικά ο καθένας μπορεί να το καταλάβει από τον τρόπο και το περιεχόμενο των γραφομένων σου. Συνέχισε λοιπόν να παίζεις με την εμμονή σου, δε χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις για την περίπτωσή σου.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τσοντοσινεμά 8 Downtown
- Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 21K
- Εμφανίσεις 4M
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 11 άτομα (4 μέλη και 7 επισκέπτες)
ntaizy_crossaki
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Ιουν 2021
- Μηνύματα
- 115
- Like
- 744
- Πόντοι
- 81
Επειδη καταλαβαινω οτι καποιοι/ες ισως θελουμε φασεις πιο ιδιωτικα, καλο ειναι να ξεκαθαρισουμε κατι. Στο υπογειο ΔΕΝ εχει καμπινες που να κλειδωνουν. Οι λιγες καμπινες που εχει ειναι απλα με μια κουρτινα, αρα δεν παιζει ιδιωτικο παιχνιδι. Αυτο ειναι κατι που με χαλαει εμενα πχ. Το λεω για να ειναι ξεκαθαρο σε οσους αναρωτιουνται.Στο υπόγειο έχει πάλι καμπίνες για να γίνονται φάσεις όπως στον όροφο; Εχει και οθόνες; Δεν έχω κατέβει ποτέ και δεν ξέρω πως είναι γι αυτό ρωτάω.
AnonimosXX
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2026
- Μηνύματα
- 118
- Like
- 158
- Πόντοι
- 1
καυλαντισμα κανεις...
Fallen_Angel34
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιουλ 2018
- Μηνύματα
- 81
- Κριτικές
- 4
- Like
- 407
- Πόντοι
- 300
Ρε παιδιά, εδώ ήμαστε για να λέμε τις εμπειρίες μας και να κανονίζουμε καμία φασουλα στο εν λόγω μαγαζί. Όλη αυτή η μιρλα δεν βοηθάει πουθενά. Πηγαίνετε στο μαγαζί αν σας αρέσει. Έχει την τιμή του πληρώνεται μια από τις δύο και μπαίνετε και κάνετε το κέφι σας. Αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε απλά μην ξαναπάτε. Απλά είναι τα πράματα. Εγώ πάντως το βραδάκι πριν πάω για δουλειά μάλλον θα περάσω που πάει και καιρός και όπως πάντα θα πάρω για όλους τους χώρους γιατί έχω ζήσει ωραίες φάσεις σε όλους τους χώρους. Και ωραία κροσσακια, και ωραία μουνάκια. Όλα είναι θέμα τύχης όταν πας και το θα πετύχεις.
NOTA CROSS
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2025
- Μηνύματα
- 42
- Like
- 95
- Πόντοι
- 0
Shmera meta apo 2 xronia sxedon !Επιτελους θα ξαναερθω!Ελπιζω να εχει κινηση να καναφαω καλα παλι!
NOTA CROSS
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2025
- Μηνύματα
- 42
- Like
- 95
- Πόντοι
- 0
Τελιλα επειδη εχω διαβασει απειρα αρ
Πολλυ σωστα φιλε μου τα λες!!!!Οποιανου αρεσει φυσικα!Και ο καθενας οτι ψαχνει!!!Ρε παιδιά, εδώ ήμαστε για να λέμε τις εμπειρίες μας και να κανονίζουμε καμία φασουλα στο εν λόγω μαγαζί. Όλη αυτή η μιρλα δεν βοηθάει πουθενά. Πηγαίνετε στο μαγαζί αν σας αρέσει. Έχει την τιμή του πληρώνεται μια από τις δύο και μπαίνετε και κάνετε το κέφι σας. Αν δεν σας αρέσει το οτιδήποτε απλά μην ξαναπάτε. Απλά είναι τα πράματα. Εγώ πάντως το βραδάκι πριν πάω για δουλειά μάλλον θα περάσω που πάει και καιρός και όπως πάντα θα πάρω για όλους τους χώρους γιατί έχω ζήσει ωραίες φάσεις σε όλους τους χώρους. Και ωραία κροσσακια, και ωραία μουνάκια. Όλα είναι θέμα τύχης όταν πας και το θα πετύχεις.
NOTA CROSS
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2025
- Μηνύματα
- 42
- Like
- 95
- Πόντοι
- 0
Εγω παντος εφτασα ειναι μεσα!!
kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.159
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.670
- Πόντοι
- 11.915
Γιατί 2 χρόνια ρε τύπε,στα καράβια είχες πάειShmera meta apo 2 xronia sxedon !Επιτελους θα ξαναερθω!Ελπιζω να εχει κινηση να καναφαω καλα παλι!
NOTA CROSS
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιουν 2025
- Μηνύματα
- 42
- Like
- 95
- Πόντοι
- 0
ΑκριβωςΓιατί 2 χρόνια ρε τύπε,στα καράβια είχες πάει![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναυτικος ειμουμ
kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.159
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.670
- Πόντοι
- 11.915
Ενδιαφέρον τύπε, εκεί έγινες κροςΑκριβως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναυτικος ειμουμ
bIGPAPA6868
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Αυγ 2024
- Μηνύματα
- 2
- Κριτικές
- 11
- Like
- 309
- Πόντοι
- 290
Παίζει τίποτα σήμερα;
ΦΡΑΠΕΣ 12
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 183
- Like
- 2.099
- Πόντοι
- 201
Φαντάσου τι γίνεται στην ξενιτιά, τά καράβια και η φυλακή έχουν τέτοιε αλλαγές μετά στην ζωήΕνδιαφέρον τύπε, εκεί έγινες κρος![]()
ΦΡΑΠΕΣ 12
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 183
- Like
- 2.099
- Πόντοι
- 201
Καμαρωτος η τίποτα άλλοΑκριβως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναυτικος ειμουμ
ledis7
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 688
- Like
- 1.593
- Πόντοι
- 206
Όχι καμαρότος, καμαρωτός...Καμαρωτος η τίποτα άλλο
Συνημμένα
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.479
- Like
- 3.992
- Πόντοι
- 456
διαταξτε κυριε τραβεστιΑκριβως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ναυτικος ειμουμ
matakias_megas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 1.479
- Like
- 3.992
- Πόντοι
- 456
μηπως ηταν φυλακη και του επεσε το σαπουνιΓιατί 2 χρόνια ρε τύπε,στα καράβια είχες πάει![]()
Kolobaras35
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Αυγ 2025
- Μηνύματα
- 433
- Like
- 1.199
- Πόντοι
- 201
Όλο μαλακίες
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 874
- Εμφανίσεις
- 57K
- Απαντήσεις
- 242
- Εμφανίσεις
- 81K
- Απαντήσεις
- 113
- Εμφανίσεις
- 45K
- Απαντήσεις
- 20
- Εμφανίσεις
- 8K