Νέα

Τσοντοσινεμά 8 Downtown

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vrettos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (7 μέλη και 31 επισκέπτες)

Btm79

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2025
Μηνύματα
230
Like
578
Πόντοι
81
καθημερινές μετά τη 1 μεσημεράκι έχει καθόλου κοσμο?
Ή θα είμαι εγω και οι υπάλληλοι μονο?
 

CougarGR

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2026
Μηνύματα
10
Κριτικές
1
Like
70
Πόντοι
0
Θα ξαναερθετε? Ημουν εκει ηταν υπεροχα, βεβαια ολοι ειχα μπει μπροστα και δεν μπορουσα να δω και πολλα αλλα η φαση ηταν σε αλλο επιπεδο!!!!
Ρε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξει
 

Passenger01

Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2021
Μηνύματα
42
Like
204
Πόντοι
20
Ρε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξει
Κομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.
Για αυτό κ τα ζευγάρια προτιμούν τα swing club
 

Citizen8212

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2023
Μηνύματα
556
Like
1.409
Πόντοι
206
Εχει
Κομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.
Για αυτό κ τα ζευγάρια προτιμούν τα swing club
Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκα
 

matakias_megas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.482
Like
4.022
Πόντοι
456
Ρε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξει
γιατι πας σε λαθος ιδρυμα,ελα αθηναικον που οι θαμωνες ειναι κοινωνικοι ευγενεις και υψηλου επιπεδου ανθρωποι
 

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
502
Like
763
Πόντοι
86
Εχει

Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκα

Μυστη μου ...
η αληθεια ειναι οτι τα ζομπι του σινεμα δεν εχουν επικοινωνιακες ικανοτητες ....
οι περισσοτεροι πιθανον να μην μπορουν να πουν μια ολοκληρωμενη προταση..
σε αυτο θα συμφωνησουμε !

απο την αλλη ομως ...
οι επισκεπτες του σινεμα δεν ερχονται για ανταλλαγη αποψεων ουτε για κουβεντουλα αναμεσα στις πιπες ....

οποτε η αληθεια ειναι καπου στη μεση ...

ναι .... τα ζομπι δεν μπορουν να αρθρωσουν μια προταση
αλλα και ως τωρα δεν χρειαστηκε !

αλλα μερη ... οπως οι παραλιες και τα swingers bar ειναι χωροι που αναγκαστηκα θα πρεπει να ξερεις να μιλας ελληνικα και οχι με κραυγες και νοηματα !


αυτα ....
μπραβο σε οσους εζησαν αυτη τη φαση ...
ελπιζω να ειμαι σε αντιστοιχη φαση στο μελλον
 

cocos30

Σπουδαίος
Εγγρ.
25 Αυγ 2010
Μηνύματα
981
Κριτικές
17
Like
2.348
Πόντοι
3.415
Εχει

Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκα
Στους καναπεδες, η νεοτερη, η Τ, που πιπωνε, δεν ηταν τοσο θερμη οσο ηταν στον επανω οροφο του υπογειου.
Γιατι οι περισσοτεροι εκφραζονταν στη μουγγα και κανα δυο εκφραζονταν για το που θα ηταν ιδανικο να καθησει και να συνεχιστει η φαση.

Εναν τον ρωτησε: "σου αρεσει; το ευχαριστιεσαι; γιατι δεν λες τιποτα, δεν καταλαβαινω αν νιωθεις."

Οι περισσοτεροι, εκτος απο τη λυσσα εχουν και προβλημα απελευθερωσης.
Απελευθερωσης της γλωσσας του σωματος.
 

CougarGR

Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2026
Μηνύματα
10
Κριτικές
1
Like
70
Πόντοι
0
Κομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.
Για αυτό κ τα ζευγάρια προτιμούν τα swing club
Φίλε μου ΟΛΑ αλλάζουν σε αυτήν τη ζωή αν υπάρχει διάθεση. Ναι, τα ζευγάρια πάνε στα swingers clubs αλλά κι εκεί μη νομίζεις ότι παίζουν (ακόμη και σε βραδιές μπαλαντέρ), εχει χαλάσει η φάση.
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.162
Κριτικές
136
Like
12.677
Πόντοι
11.915
IMG_2181.jpeg
Τι κάνεις εκεί τύπισσα,σκέφτεσαι σε ποιο τσονταδικο θα πας :think::rockon:
 

Eltad

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2026
Μηνύματα
61
Like
127
Πόντοι
0
Εχθές το μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων σε γνωστό καφέ έκατσα δίπλα λόγω χώρου με 50αρη που διάβαζε εφημερίδα μου έπιασε την κουβέντα μου την πήγε στο ντύσιμο των γυναικών μου την κατέληξε στα γυναικεία εσώρουχα που είχε συλλογή από τρόπαια σπίτι του λίγο ποιο πάνω και όταν του είπα ότι θα ήθελα να τα δω μου είπε ευχαρίστως και ότι μπορώ να τα δοκιμάσω αν θέλω Παραδέχθηκαν ότι ήθελα και πήγαμε .έφυγα το απόγευμα πολύ ευχαριστημένος και δοκίμασα τουλάχιστον τρια
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529
Εχθές το μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων σε γνωστό καφέ έκατσα δίπλα λόγω χώρου με 50αρη που διάβαζε εφημερίδα μου έπιασε την κουβέντα μου την πήγε στο ντύσιμο των γυναικών μου την κατέληξε στα γυναικεία εσώρουχα που είχε συλλογή από τρόπαια σπίτι του λίγο ποιο πάνω και όταν του είπα ότι θα ήθελα να τα δω μου είπε ευχαρίστως και ότι μπορώ να τα δοκιμάσω αν θέλω Παραδέχθηκαν ότι ήθελα και πήγαμε .έφυγα το απόγευμα πολύ ευχαριστημένος και δοκίμασα τουλάχιστον τρια
Διαβαζε εφημεριδα?Στο 1980 ζει ο τυπος?
 

mister miyagihtos

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2025
Μηνύματα
77
Like
356
Πόντοι
20
Εχθές το μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων σε γνωστό καφέ έκατσα δίπλα λόγω χώρου με 50αρη που διάβαζε εφημερίδα μου έπιασε την κουβέντα μου την πήγε στο ντύσιμο των γυναικών μου την κατέληξε στα γυναικεία εσώρουχα που είχε συλλογή από τρόπαια σπίτι του λίγο ποιο πάνω και όταν του είπα ότι θα ήθελα να τα δω μου είπε ευχαρίστως και ότι μπορώ να τα δοκιμάσω αν θέλω Παραδέχθηκαν ότι ήθελα και πήγαμε .έφυγα το απόγευμα πολύ ευχαριστημένος και δοκίμασα τουλάχιστον τρια
παλιακος και ωραιος.
για καποιον λογο τον φανταστηκα να μοιαζει με τον χαρυ κλιν.
εγω στο παρελθον εχω φερει τυπισσα σπιτι μου να της δειξω την συλλογή μου απο γραμματόσημα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom