Xristosss22
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 19
- Like
- 8
- Πόντοι
- 0
Εχει κόσμο; παίζει τίποτα;
Καλησπέρα!έγινε φίλε γιατί εγώ ήμουν η μία από τις τρεις
Ρε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξειΘα ξαναερθετε? Ημουν εκει ηταν υπεροχα, βεβαια ολοι ειχα μπει μπροστα και δεν μπορουσα να δω και πολλα αλλα η φαση ηταν σε αλλο επιπεδο!!!!
Είχε τίποτα; Εγώ λέω να πάω βραδάκι αλλά φοβάμαι δεν θα έχει ψυχήΣήμερα λέω να πάω κατά τις 5
Κομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.Ρε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξει
Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκαΚομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.
Για αυτό κ τα ζευγάρια προτιμούν τα swing club
γιατι πας σε λαθος ιδρυμα,ελα αθηναικον που οι θαμωνες ειναι κοινωνικοι ευγενεις και υψηλου επιπεδου ανθρωποιΡε συ θα το πω και στους αλλους να ξαναερθουμε, αλλα χλωμο τοσο για λογους υποδομων (μεγαλη συζητηση) οσο και για λογους συμπεριφορας των ανδρων εκει. Μην παρεξηγηθω, ολοι ηταν ευγενικοι, χωρις πιεση αλλα δε μιλατε;;;Μαλλον ο κοσμος εκει εχει συνηθισει αλλιως τις φασεις. Στο σκοταδι, χωρις επικοινωνια με τον αλλον, εντελως απροσωπα. Αν θελετε να ερχονται ζευγαρια, δηλ. γυναικες, αυτο πρεπει να αλλαξει
Εχει
Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκα
Στους καναπεδες, η νεοτερη, η Τ, που πιπωνε, δεν ηταν τοσο θερμη οσο ηταν στον επανω οροφο του υπογειου.Εχει
Έχεις ένα δηκιο λίγοι το έχουν με την επικοινωνία ειδάλλως θα έβρισκαν και έξω φάσεις η σε παραλίες γυμνιστών βέβαιη cougargr έχει ένα ΔΗΚΙΟ δεν λέμε να ανοίξουμε κουβέντα αλλά μια βασική επικοινωνία χρειάζεται μην είναι όλα στην μουγκα
Φίλε μου ΟΛΑ αλλάζουν σε αυτήν τη ζωή αν υπάρχει διάθεση. Ναι, τα ζευγάρια πάνε στα swingers clubs αλλά κι εκεί μη νομίζεις ότι παίζουν (ακόμη και σε βραδιές μπαλαντέρ), εχει χαλάσει η φάση.Κομματάκι δυσκολο να αλλάξει. Λίγοι το έχουν με την επικοινωνία.
Για αυτό κ τα ζευγάρια προτιμούν τα swing club
Τι κάνεις εκεί τύπισσα,σκέφτεσαι σε ποιο τσονταδικο θα πας

Μόλις έφυγε από 8donwtownΤι κάνεις εκεί τύπισσα,σκέφτεσαι σε ποιο τσονταδικο θα πας![]()
καλα, το τυπισσα μην το δενεις και κομπο.Τι κάνεις εκεί τύπισσα,σκέφτεσαι σε ποιο τσονταδικο θα πας![]()
Διαβαζε εφημεριδα?Στο 1980 ζει ο τυπος?Εχθές το μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων σε γνωστό καφέ έκατσα δίπλα λόγω χώρου με 50αρη που διάβαζε εφημερίδα μου έπιασε την κουβέντα μου την πήγε στο ντύσιμο των γυναικών μου την κατέληξε στα γυναικεία εσώρουχα που είχε συλλογή από τρόπαια σπίτι του λίγο ποιο πάνω και όταν του είπα ότι θα ήθελα να τα δω μου είπε ευχαρίστως και ότι μπορώ να τα δοκιμάσω αν θέλω Παραδέχθηκαν ότι ήθελα και πήγαμε .έφυγα το απόγευμα πολύ ευχαριστημένος και δοκίμασα τουλάχιστον τρια
Ναι νόμιζω το έχουμε ξεκαθαρίσει το "τύπισσα" ποιο πρηνκαλα, το τυπισσα μην το δενεις και κομπο.
Ναι ήρθε με χρονομηχανήΔιαβαζε εφημεριδα?Στο 1980 ζει ο τυπος?
παλιακος και ωραιος.Εχθές το μεσημέρι στην πλατεία Εξαρχείων σε γνωστό καφέ έκατσα δίπλα λόγω χώρου με 50αρη που διάβαζε εφημερίδα μου έπιασε την κουβέντα μου την πήγε στο ντύσιμο των γυναικών μου την κατέληξε στα γυναικεία εσώρουχα που είχε συλλογή από τρόπαια σπίτι του λίγο ποιο πάνω και όταν του είπα ότι θα ήθελα να τα δω μου είπε ευχαρίστως και ότι μπορώ να τα δοκιμάσω αν θέλω Παραδέχθηκαν ότι ήθελα και πήγαμε .έφυγα το απόγευμα πολύ ευχαριστημένος και δοκίμασα τουλάχιστον τρια