cocos30
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 25 Αυγ 2010
- Μηνύματα
- 981
- Κριτικές
- 17
- Like
- 2.348
- Πόντοι
- 3.415
Δεν αστειευομαι.Εγινε η φαντασία πάει σύννεφο
Ησουν εκει εκεινη την ωρα;
Δεν αστειευομαι.Εγινε η φαντασία πάει σύννεφο
Κ τι παίχτηκε φίλε ? Απλά μπήκαν ή εγινε παιχνίδιΔεν αστειευομαι.
Ησουν εκει εκεινη την ωρα;
μπηκαΚ τι παίχτηκε φίλε ? Απλά μπήκαν ή εγινε παιχνίδι
Έκανα μαλακια χθες οκ ! Σούπερ φάση !μπηκα
στον χωρο στις 23:20
εκανα την βολτα για να συνηθισουν τα ματια μου στο σκοταδι.
ακουσα τακουνια να κατεβαινουν τις σκαλες και εκει αντικρυζω το πρωτο ζευγαρι.
η κυρια φορουσε μαυρη καπαρτινα και απο
μεσα κατι σαν μπειμπι ντολ μαυρο διχτυωτο.
μεγαλης ηλικιας γυρω 50+ μακρια κατσαρα μαλλια.
απο πισω κατεβαινε η δευτερη γυναικα με ανοιχτοχρωμη καφε καπαρτινα και ενα μαυρο φορεμα.
που μεσα απο το τιραντε φορεμα
εκρυβε ενα ολοσωμο, σαν διχτυωτο κορμακι, ενωμενο με το καλσον.
νεοτερη ηλικιακα.
τα μαλλια της ηταν ισια, πιασμενα κοτσιδα και πιο ανοιχτου χρωματος.
πηγαν στο υπογειο συνοδευομενοι απο ουρα υποψηφιων ματακιδων και γαμιαδων.
ανεβηκαν στο δευτερο πατωμα του υπογειου οπου συζητουσαν που θα τους βολευει να καθησουν.
στη πορεια ηρθε και τριο ζευγαρι,
μεγαλυτερης ηλικιας η κυρια.
χωθηκαν και τα τρια ζευγαρια στην πρωτη καμπινα οπως ανεβαινεις, που φαινεται το τζαμι της ντουζιερας.
ζεσταθηκαν αμεσως και ετσι η νεοτερη βγηκε στο διαδρομο, στα γονατα και τσιμπουκωνε δυο απο αυτους που ειχαν ερθει μαζι της.
η καστανη με τα σγουρα μαλλια βγηκε με τον δικο της και ενα αλλο γυμνο τελειως που ανηκε και αυτος στην παρεα τους και πηγε στη διπλανη δεξια καμπινα.
το αλλο ζευγαρι ηταν μεσα στην καμπινα που με το τζαμι της ντουζιερας και επαιζε.
πονο εδινε η νεοτερη που τσιμπουκωνε τρεις και τεσσερις πουτσους την ιδια στιγμη.
η κατσαρομαλλα τον επαιζε στον φιλο, αντε λιγο τσιμπουκι, ο αντρας της επαιρνε ματι.
κατεβηκα στο κυριο χωρο του σινεμα γιατι εμπλεξα με παρτακιδες και λιγουρες και δεν μπορουσα να παρω ανασα.
στην πορεια πηγα ξανα αλλα ηταν μονο η κατσαρομαλλα με το αντρα της αλλα δεν επαιζε και η νεοτερη η Τ που μολις ειχε ξεμπερδεψει, την βρηκα στη δευτερη καμπινα δεξια, στον επανω οροφο του υπογειου.
φορουσε το φορεμα της και ετοιμαζονταν για καθοδο.
επστρεψα ξανα στο κυριο μερος του σινεμα και ηρθε η κατσαρομαλλα η οποια κλειστηκε σε μια καμπινα του ισογειου.
στην πρωτη καμπινα του ισογειου κλειστηκε η δευτερη μεγαλης ηλικιας
και η νεοτερη επαιρνε πιπες στον καναπε.
μετα εκαναν διαλειμμα τα
ζευγαρια με την κατσαρομαλλα (σπαστο μαλλι για την ακριβεια) και η νεοτερη.το αλλο ζευγαρι το εχασα.
εφυγα γιατι δεν εβρισκα αλλο ενδιαφερον.
Εγώ μέχρι 11:30 εκει ήμουν μπορεί να σκασανε ποιο μετά δν ξερωμπηκα
στον χωρο στις 23:20
εκανα την βολτα για να συνηθισουν τα ματια μου στο σκοταδι.
ακουσα τακουνια να κατεβαινουν τις σκαλες και εκει αντικρυζω το πρωτο ζευγαρι.
η κυρια φορουσε μαυρη καπαρτινα και απο
μεσα κατι σαν μπειμπι ντολ μαυρο διχτυωτο.
μεγαλης ηλικιας γυρω 50+ μακρια κατσαρα μαλλια.
απο πισω κατεβαινε η δευτερη γυναικα με ανοιχτοχρωμη καφε καπαρτινα και ενα μαυρο φορεμα.
που μεσα απο το τιραντε φορεμα
εκρυβε ενα ολοσωμο, σαν διχτυωτο κορμακι, ενωμενο με το καλσον.
νεοτερη ηλικιακα.
τα μαλλια της ηταν ισια, πιασμενα κοτσιδα και πιο ανοιχτου χρωματος.
πηγαν στο υπογειο συνοδευομενοι απο ουρα υποψηφιων ματακιδων και γαμιαδων.
ανεβηκαν στο δευτερο πατωμα του υπογειου οπου συζητουσαν που θα τους βολευει να καθησουν.
στη πορεια ηρθε και τριο ζευγαρι,
μεγαλυτερης ηλικιας η κυρια.
χωθηκαν και τα τρια ζευγαρια στην πρωτη καμπινα οπως ανεβαινεις, που φαινεται το τζαμι της ντουζιερας.
ζεσταθηκαν αμεσως και ετσι η νεοτερη βγηκε στο διαδρομο, στα γονατα και τσιμπουκωνε δυο απο αυτους που ειχαν ερθει μαζι της.
η καστανη με τα σγουρα μαλλια βγηκε με τον δικο της και ενα αλλο γυμνο τελειως που ανηκε και αυτος στην παρεα τους και πηγε στη διπλανη δεξια καμπινα.
το αλλο ζευγαρι ηταν μεσα στην καμπινα που με το τζαμι της ντουζιερας και επαιζε.
πονο εδινε η νεοτερη που τσιμπουκωνε τρεις και τεσσερις πουτσους την ιδια στιγμη.
η κατσαρομαλλα τον επαιζε στον φιλο, αντε λιγο τσιμπουκι, ο αντρας της επαιρνε ματι.
κατεβηκα στο κυριο χωρο του σινεμα γιατι εμπλεξα με παρτακιδες και λιγουρες και δεν μπορουσα να παρω ανασα.
στην πορεια πηγα ξανα αλλα ηταν μονο η κατσαρομαλλα με το αντρα της αλλα δεν επαιζε και η νεοτερη η Τ που μολις ειχε ξεμπερδεψει, την βρηκα στη δευτερη καμπινα δεξια, στον επανω οροφο του υπογειου.
φορουσε το φορεμα της και ετοιμαζονταν για καθοδο.
επστρεψα ξανα στο κυριο μερος του σινεμα και ηρθε η κατσαρομαλλα η οποια κλειστηκε σε μια καμπινα του ισογειου.
στην πρωτη καμπινα του ισογειου κλειστηκε η δευτερη μεγαλης ηλικιας
και η νεοτερη επαιρνε πιπες στον καναπε.
μετα εκαναν διαλειμμα τα
ζευγαρια με την κατσαρομαλλα (σπαστο μαλλι για την ακριβεια) και η νεοτερη.το αλλο ζευγαρι το εχασα.
εφυγα γιατι δεν εβρισκα αλλο ενδιαφερον.
Με όσα γίνονται εδώ, έχει βγει καινούργια παροιμία: ΜΥΘΟΜΑΝΙΑ = ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΠΟΡΕγινε η φαντασία πάει σύννεφο
Αυτό που λες ,αν έγινε, είναι μοναδικό σκηνικό, άντε να έρθει ζευγάρι και να παίξει με άλλους, αυτό έχει γίνει .Αλλά να έρθουν 3 ζευγάρια και να παίξουν και τα τρία είναι στα όρια της μυθομανιας....μπηκα
στον χωρο στις 23:20
εκανα την βολτα για να συνηθισουν τα ματια μου στο σκοταδι.
ακουσα τακουνια να κατεβαινουν τις σκαλες και εκει αντικρυζω το πρωτο ζευγαρι.
η κυρια φορουσε μαυρη καπαρτινα και απο
μεσα κατι σαν μπειμπι ντολ μαυρο διχτυωτο.
μεγαλης ηλικιας γυρω 50+ μακρια κατσαρα μαλλια.
απο πισω κατεβαινε η δευτερη γυναικα με ανοιχτοχρωμη καφε καπαρτινα και ενα μαυρο φορεμα.
που μεσα απο το τιραντε φορεμα
εκρυβε ενα ολοσωμο, σαν διχτυωτο κορμακι, ενωμενο με το καλσον.
νεοτερη ηλικιακα.
τα μαλλια της ηταν ισια, πιασμενα κοτσιδα και πιο ανοιχτου χρωματος.
πηγαν στο υπογειο συνοδευομενοι απο ουρα υποψηφιων ματακιδων και γαμιαδων.
ανεβηκαν στο δευτερο πατωμα του υπογειου οπου συζητουσαν που θα τους βολευει να καθησουν.
στη πορεια ηρθε και τριο ζευγαρι,
μεγαλυτερης ηλικιας η κυρια.
χωθηκαν και τα τρια ζευγαρια στην πρωτη καμπινα οπως ανεβαινεις, που φαινεται το τζαμι της ντουζιερας.
ζεσταθηκαν αμεσως και ετσι η νεοτερη βγηκε στο διαδρομο, στα γονατα και τσιμπουκωνε δυο απο αυτους που ειχαν ερθει μαζι της.
η καστανη με τα σγουρα μαλλια βγηκε με τον δικο της και ενα αλλο γυμνο τελειως που ανηκε και αυτος στην παρεα τους και πηγε στη διπλανη δεξια καμπινα.
το αλλο ζευγαρι ηταν μεσα στην καμπινα που με το τζαμι της ντουζιερας και επαιζε.
πονο εδινε η νεοτερη που τσιμπουκωνε τρεις και τεσσερις πουτσους την ιδια στιγμη.
η κατσαρομαλλα τον επαιζε στον φιλο, αντε λιγο τσιμπουκι, ο αντρας της επαιρνε ματι.
κατεβηκα στο κυριο χωρο του σινεμα γιατι εμπλεξα με παρτακιδες και λιγουρες και δεν μπορουσα να παρω ανασα.
στην πορεια πηγα ξανα αλλα ηταν μονο η κατσαρομαλλα με το αντρα της αλλα δεν επαιζε και η νεοτερη η Τ που μολις ειχε ξεμπερδεψει, την βρηκα στη δευτερη καμπινα δεξια, στον επανω οροφο του υπογειου.
φορουσε το φορεμα της και ετοιμαζονταν για καθοδο.
επστρεψα ξανα στο κυριο μερος του σινεμα και ηρθε η κατσαρομαλλα η οποια κλειστηκε σε μια καμπινα του ισογειου.
στην πρωτη καμπινα του ισογειου κλειστηκε η δευτερη μεγαλης ηλικιας
και η νεοτερη επαιρνε πιπες στον καναπε.
μετα εκαναν διαλειμμα τα
ζευγαρια με την κατσαρομαλλα (σπαστο μαλλι για την ακριβεια) και η νεοτερη.το αλλο ζευγαρι το εχασα.
εφυγα γιατι δεν εβρισκα αλλο ενδιαφερον.
ok man, ισως να βρισκοσουν σε αλλο χωρο.Εγώ μέχρι 11:30 εκει ήμουν μπορεί να σκασανε ποιο μετά δν ξερω
Ολα καλα τυπε.Αυτό που λες ,αν έγινε, είναι μοναδικό σκηνικό, άντε να έρθει ζευγάρι και να παίξει με άλλους, αυτό έχει γίνει .Αλλά να έρθουν 3 ζευγάρια και να παίξουν και τα τρία είναι στα όρια της μυθομανιας....
Τύπε τα κρος διαβάζω δεν γουστάρουν να έρχονται πλέον σε αυτό το ίδρυμαΕκτός αν ειναι κανένα γυναικωτο πουστρακι με κωλάρα Κ Στρινγκαρα! Όπως σήμερα το βράδυ ,αλλά έχει μεταλικα συναυλία !
Το καλύτερο να ρίχνεις ξύλο σε κωλάρα Κ να καρφώνεις μέχρι να της τα δώσεις
. Βολεψου με τις παντρεμένες επαρχιωτισσες και τα μοντέλα που γράφει και ο κοκός 


φιλε εισαι ατυχος μολις ειχε φυγει το ζευγαρι λιγο πριν παςΠαιδιά μην γράφετε ότι πάνε γυναίκες μόνες στους στο (μαγαζί) αυτό . Το ποιο γυναικείο πράγμα εκεί μέσα είναι τα στριγκάκια του κάθε μπαμπη που πάει εκεί να τον ξεκολιασουν. Ήρθα μια φορά λόγο ότι είχα διαβάσει εδώ μέσα ότι και καλά θα έχει ζευγάρι και το μόνο που είχε ήταν κάτι γεροντάκια που κοιμόντουσαν στην καρέκλες του σινεμά και κάνα 5-6 χαριτωμένα αγοράκια που είχα κλειστεί στον πάνω όροφο στις κουρτίνες
το συνδικατο των κρος θα δωσει το παρον στην συναυλιαΕκτός αν ειναι κανένα γυναικωτο πουστρακι με κωλάρα Κ Στρινγκαρα! Όπως σήμερα το βράδυ ,αλλά έχει μεταλικα συναυλία !
Το καλύτερο να ρίχνεις ξύλο σε κωλάρα Κ να καρφώνεις μέχρι να της τα δώσεις
αφου δεν εισαι μελος του συνδιακατου των κρος τ.ο ομονοιας τι περιμενες να σου πουνε,η νικολ που εχει αγωνιστει στα μπλοκα των αγροτων και στις κινητοποιησεις ταν ταξιτζιδων εχει το ελευθερο να κυκλοφορει παντου στο ιδρυμαUpdate: ο διαχωρισμός των crossισχυει, πήρα τηλέφωνο και ρώτησα , η απάντηση του ανθρώπου που σήκωσε το τηλέφωνο ήταν *ναι , καλώς ή κακώς , οι
μένουν στο υπόγειο μόνον" ...... Έτσι λοιπόν , ούτε καν μπήκα στον κόπο να πάω, πήγα straight atraxx . (για ανάλογο update ,δες relevant thread )
Σίγουρα θα μπήκαν 3-4 ζευγάρια αλλά αφού έφυγες τύπεΛίγα πράγματα
Ένα κωλομουνο με στρινγκαρα πάνω ,μάλλον το ίδιο είναι !
,όπως έγινε και την Παρασκευή που λέει και ο κοκός 



έγινε φίλε γιατί εγώ ήμουν η μία από τις τρειςΑυτό που λες ,αν έγινε, είναι μοναδικό σκηνικό, άντε να έρθει ζευγάρι και να παίξει με άλλους, αυτό έχει γίνει .Αλλά να έρθουν 3 ζευγάρια και να παίξουν και τα τρία είναι στα όρια της μυθομανιας....
Θα ξαναερθετε? Ημουν εκει ηταν υπεροχα, βεβαια ολοι ειχα μπει μπροστα και δεν μπορουσα να δω και πολλα αλλα η φαση ηταν σε αλλο επιπεδο!!!!έγινε φίλε γιατί εγώ ήμουν η μία από τις τρεις
επιβεβαιωνω σας ειδα και εγωέγινε φίλε γιατί εγώ ήμουν η μία από τις τρεις
παντα ετσι συμβαινει τα καλα γινονται οταν εχει φυγει καποιος απτο ιδρυμα,ατυχιαΣίγουρα θα μπήκαν 3-4 ζευγάρια αλλά αφού έφυγες τύπε,όπως έγινε και την Παρασκευή που λέει και ο κοκός
![]()