Ξανθιά_cross
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2026
- Μηνύματα
- 32
- Like
- 144
- Πόντοι
- 0
Ενωμένες θα νικήσουμε, που λέει κι ο Ψινάκηςκαι τουριστριες?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ειστε μελη του συνδικατου των κρος?αν δεν ειστε θα σας βαλουν στην υπογα
Ενωμένες θα νικήσουμε, που λέει κι ο Ψινάκηςκαι τουριστριες?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ειστε μελη του συνδικατου των κρος?αν δεν ειστε θα σας βαλουν στην υπογα
Τουρίστριες δεν θυμάμαι αλλά δεν ήταν και στα ενδιαφέροντά μου, όπως καταλαβαίνειςΕνωμένες θα νικήσουμε, που λέει κι ο Ψινάκης
Χθες έγινε αυτό το σκηνικό, όχι με το ποπερ, με τον τύπο με την στρινγκαραΓια τα ποππερς που γράφετε έκανα μια κουβέντα με έναν τύπο εκεί κ μου είπε (δε ξέρω αν όντως ισχύει ) ότι ήταν μια μέρα ένας τύπος που έκανε συνέχεια κ είχε ζαλιστεί κ τον βρήκαν τελείως γεια σου , οπότε απαγορεύτηκαν!
Για το αγόρι με τα εσώρουχα ,αν ήταν αυτό που συνάντησα κ εγώ πάνω με την ωραία κωλαρα Ε δεν ήταν κροςς ,σε καμμία περίπτωση ! Μια στρινγκαρα απλά φορούσε κ τον έσκιζαν
Ενωμένες θα νικήσουμε, που λέει κι ο Ψινάκης
Όλες σε παρέλαση στο ίδρυμα...
Προφανώς, δεν μπορούν να ελέγξουν αν κάποιος έχει poppers μαζί του και κάνει εκεί μέσα. Απλώς, το απαγορεύουν για να έχουν καλυμμένο τον κώλο τους σε περίπτωση που γίνει καμιά μαλακία και πάθει κάποιος κάτι από υπερβολική χρήση. Από αυτή την άποψη καλά κάνουν.Για τα ποππερς που γράφετε έκανα μια κουβέντα με έναν τύπο εκεί κ μου είπε (δε ξέρω αν όντως ισχύει ) ότι ήταν μια μέρα ένας τύπος που έκανε συνέχεια κ είχε ζαλιστεί κ τον βρήκαν τελείως γεια σου , οπότε απαγορεύτηκαν!
Για το αγόρι με τα εσώρουχα ,αν ήταν αυτό που συνάντησα κ εγώ πάνω με την ωραία κωλαρα Ε δεν ήταν κροςς ,σε καμμία περίπτωση ! Μια στρινγκαρα απλά φορούσε κ τον έσκιζαν
Για τα ποππερς που γράφετε έκανα μια κουβέντα με έναν τύπο εκεί κ μου είπε (δε ξέρω αν όντως ισχύει ) ότι ήταν μια μέρα ένας τύπος που έκανε συνέχεια κ είχε ζαλιστεί κ τον βρήκαν τελείως γεια σου , οπότε απαγορεύτηκαν!
Για το αγόρι με τα εσώρουχα ,αν ήταν αυτό που συνάντησα κ εγώ πάνω με την ωραία κωλαρα Ε δεν ήταν κροςς ,σε καμμία περίπτωση ! Μια στρινγκαρα απλά φορούσε κ τον έσκιζαν
Καλά μια χαρά το σκίσαμε ! Κωλάρα στημένη με Στρινγκαρα, οπότε έφαγε καλάΧωρις ζαρτιερες, περουκα, γοβες στιλετο και ισως και κανενα σεξι φορεμα ή μινι φουστα πλισέ, δεν γινεται σωστη δουλεια.
Καλά μια χαρά το σκίσαμε ! Κωλάρα στημένη με Στρινγκαρα, οπότε έφαγε καλά
Είσαι δύναμηΚαλά μια χαρά το σκίσαμε ! Κωλάρα στημένη με Στρινγκαρα, οπότε έφαγε καλά
Τις στελνουν στο υπογειο.Τελικά είναι οκ με τις cross εκεί?
Εξαρτάται τι κρασάκι θες , ροζέ λευκό κόκκινο ?Σήμερα κάνα κρασάκι θα πάει ?
Κρίμα γτ είμαι 44αν αρέσκεται μόνο σε νεότερους άνδρες έως 25 μονο μάτι με βλέπω να απολαμβανωΤην Παρασκευή 8/5 μετά της 9 υπάρχουν αξιόπιστες πληροφορίες ότι θα επισκεφτεί το χώρο γνωστή Κυρία (με το κοντό κόκκινο μαλλί). Όσα ζευγάρια και νέοι (έως 25) επιθυμούν να έχουν επαφές μαζί της να προσέλθουν. Καθαριότητα και προπαντός προφυλάξεις είναι άκρως απαραίτητα. Όσοι κατά ο παρελθόν δεν τήρησαν αυτούς τους κανόνες αποκλείονται. Πληροφορίες σε άτομα που δεν ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες δεν θα δοθούν.
το συνδικατο νικησε δηλαδη?και μάλλον δεν απαγορεύεται πλέον στα κροσσακια να είναι πάνω