Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Ρε μαν , πήρα το δραπανοκατσάβιδο της προσφοράς και έκλασε η μπαταρία σε 10 μέρες :sad2:
το δραπανοκατσάβιδο του λιντλ είναι πιο φθηνό από τις μπαταρίες?:coffee::coffee::coffee:
αν είναι, πάρε καινούργιο
κ.ο.κ. ... ...
 
Τελευταία τροποποίηση:

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Αρμύρα με λάδι και λεμόνι, μια φέτα μαγιάτικο, κι ένα ποτήρι λευκό κρασί.

Ακολουθούν σε λίγο κεράσια Βοδενών.
Τα κερασια τα γαμησε το χαλάζι φέτος κ έχουν εφτα εκατομμύρια δολάρια το κιλο :coffee:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τα κερασια τα γαμησε το χαλάζι φέτος κ έχουν εφτα εκατομμύρια δολάρια το κιλο :coffee:
9,80.

Δεν είναι για χόρταση ρε ψηλέ μου. Λίγα για να δροσιστούν τα ούλα όταν βγάζω τη μασέλα.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Θεωρείς ότι έχει καλυτερο σολωμο ο βασιλοπουλος η ο σκλαβενιτης?

Τα ψάρια που καταναλώνω τα προμηθεύομαι από συγκεκριμένα ψαράδικα. Σε επίπεδο πολυκαταστημάτων, και για, σολομό, τσιπουρολαύρακα και κρανιό ιχθυοκαλιέργειας, θεωρώ κάπως καλύτερο το Βασιλόπουλο.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Τα ψάρια που καταναλώνω τα προμηθεύομαι από συγκεκριμένα ψαράδικα. Σε επίπεδο πολυκαταστημάτων, και για, σολομό, τσιπουρολαύρακα και κρανιό ιχθυοκαλιέργειας, θεωρώ κάπως καλύτερο το Βασιλόπουλο.
Εγώ είμαι εργενης ρε σκατογερε, σιγά μη κάθομαι να βγάζω λέπια απ τα ψάρια η να τρέχω στις λαϊκές και τα ψαραδικα.Σας τα φτιαχνουν οι κυραδες, τα βρίσκεται έτοιμα και κάνετε τους κονιορδους εδώ μέσα σ εμένα και το φουκαρά τον κωλογερο που πεταει σ ενα πιατο πεντε φαγητά από το μπουφέ της ξενοδοχας ναπουμε :coffee:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Εγώ είμαι εργενης ρε σκατογερε, σιγά μη κάθομαι να βγάζω λέπια απ τα ψάρια η να τρέχω στις λαϊκές και τα ψαραδικα.Σας τα φτιαχνουν οι κυραδες, τα βρίσκεται έτοιμα και κάνετε τους κονιορδους εδώ μέσα σ εμένα και το φουκαρά τον κωλογερο που πεταει σ ενα πιατο πεντε φαγητά από το μπουφέ της ξενοδοχας ναπουμε :coffee:

Πόσες δεκαετίες έχεις να πάς σε ψαράδικο;

Χωρίς να θέλω να σε σοκάρω, τα ψάρια πλέον τα καθαρίζουν και τα φιλετάρουν κιόλας αν το ζητήσεις. :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.075
Κριτικές
36
Like
45.643
Πόντοι
21.395
Εγώ είμαι εργενης ρε σκατογερε, σιγά μη κάθομαι να βγάζω λέπια απ τα ψάρια η να τρέχω στις λαϊκές και τα ψαραδικα.Σας τα φτιαχνουν οι κυραδες, τα βρίσκεται έτοιμα και κάνετε τους κονιορδους εδώ μέσα σ εμένα και το φουκαρά τον κωλογερο που πεταει σ ενα πιατο πεντε φαγητά από το μπουφέ της ξενοδοχας ναπουμε :coffee:
Η μαγείρισσα να ξέρει να μαγειρεύει και ας είναι και από σούπερ μάρκετ.
1747488615888.jpeg
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Πόσες δεκαετίες έχεις να πάς σε ψαράδικο;

Χωρίς να θέλω να σε σοκάρω, τα ψάρια πλέον τα καθαρίζουν και τα φιλετάρουν κιόλας αν το ζητήσεις. :coffee:
Το ξερω αλλά περα απο τη πλακα ειναι πολυ πιο ευκολα διαχειρίσιμα τα συσκευασμένα προιοντα και γ αυτό τα επιλεγω
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.199
Κριτικές
67
Like
117.080
Πόντοι
39.911
Η μαγείρισσα να ξέρει να μαγειρεύει και ας είναι και από σούπερ μάρκετ.
1747488615888.jpeg
Τύπε κωλόγερε η κουζίνα ηλεκτρική η υγραερίου ? :coffee:

Απλά ρωτάω γιατί σε περίπτωση στραβής θα πιάσει φωτιά ο θάμνος :sad2:

:tooth: :tooth:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Το ξερω αλλά περα απο τη πλακα ειναι πολυ πιο ευκολα διαχειρίσιμα τα συσκευασμένα προιοντα και γ αυτό τα επιλεγω

Έχω διαφορετική άποψη. Το συσκευασμένο δεν επιτρέπει ενδελεχή έλεγχο φρεσκότητας. Επιπλέον στο "χύμα" αγοράζεις ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι. :coffee:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Έχω διαφορετική άποψη. Το συσκευασμένο δεν επιτρέπει ενδελεχή έλεγχο φρεσκότητας. Επιπλέον στο "χύμα" αγοράζεις ακριβώς την ποσότητα που χρειάζεσαι. :coffee:
Ρε παπαρα το ξερω. Τα μη συσκευασμένα για να τα έχεις στο ψυγείο πρεπει να τα βάζεις σε σκεύος και βαριέμαι.
Έχεις κάνει εργενης δουλεύοντας 10 ώρες την ημέρα?
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.075
Κριτικές
36
Like
45.643
Πόντοι
21.395
Τύπε κωλόγερε η κουζίνα ηλεκτρική η υγραερίου ? :coffee:

Απλά ρωτάω γιατί σε περίπτωση στραβής θα πιάσει φωτιά ο θάμνος :sad2:

:tooth: :tooth:
Ο θάμνος έτσι και αλλιώς πάνω από τον φούρνο είναι, τόσα χρόνια δεν κάηκε, τώρα θα καεί;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom