Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (1 μέλη και 40 επισκέπτες)

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Γαλέος ψητός στη σχάρα. Πουρές με μανιτάρια και πεκορινο Αμφιλοχίας. Τυρόπιτα Ντομάτοκεφτέδες.
IMG_20250516_215727.jpg
Αμα τα δει ο νιπλης πεταμενα όλα σ ενα πιατο νομίζω θα είναι η τελευταία σου :hi:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Κλασσική φασολάδα με σέλινο, τελευταία φέτα τσοπάνη, μαύρο ψωμί.
Γλυκό δεν πρόλαβα. Μου έχει μυρίσει γαλακτομπούρεκο και λέω να πάω αύριο Κοσμικόν.
Ο κόσμος να χαλάσει, θα πάω.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.251
Κριτικές
11
Like
23.169
Πόντοι
6.246
Γαλέος ψητός στη σχάρα. Πουρές με μανιτάρια και πεκορινο Αμφιλοχίας. Τυρόπιτα Ντομάτοκεφτέδες.
IMG_20250516_215727.jpg
Ρε παίκτη δε θες να πλένεις πιάτα ή φορτώνεις από μπουφέ; Όχι όλα στο ίδιο πιάτο, ανακατεύονται οι γεύσεις
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
Ρε παίκτη δε θες να πλένεις πιάτα ή φορτώνεις από μπουφέ; Όχι όλα στο ίδιο πιάτο, ανακατεύονται οι γεύσεις
Είμαι λάτρης της Ασιατικής........ κουζίνας .
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.616
Κριτικές
32
Like
47.364
Πόντοι
19.321
Ρε παίκτη δε θες να πλένεις πιάτα ή φορτώνεις από μπουφέ; Όχι όλα στο ίδιο πιάτο, ανακατεύονται οι γεύσεις
Είναι από γηροκομείο μαν :dunno:
Κανονικά θα έπρεπε να κάνουμε έναν έρανο να δωρίσουμε καμιά κατοστή πιάτα,
τι διάλο τόσοι επιχειρηματίες και εισοδηματίες έχει το μπου και να τρώνε έτσι :confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
Είναι από γηροκομείο μαν :dunno:
Κανονικά θα έπρεπε να κάνουμε έναν έρανο να δωρίσουμε καμιά κατοστή πιάτα,
τι διάλο τόσοι επιχειρηματίες και εισοδηματίες έχει το μπου και να τρώνε έτσι :confused:
Κωλομπαραδες μαν
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631
πρωινο μπισκοτο ολικης με μελι,κριτσινια ολικης με ηλιοσπορο,μεσημερι σαλατα με νουντλς,τωρα για πιο μετα μαργαριτα με πακοτινια,πιτσινια,πατατακια,γαριδακια κλπ και λιγο ουισκακι μετα 12αρι κατυσαρκ
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.076
Κριτικές
36
Like
45.644
Πόντοι
21.395
Αμα τα δει ο νιπλης πεταμενα όλα σ ενα πιατο νομίζω θα είναι η τελευταία σου :hi:
Δεν μας δίνουν δεύτερο πιάτο στο γηροκομείο για να προσέχουμε την δίαιτα μας.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
πρωινο μπισκοτο ολικης με μελι,κριτσινια ολικης με ηλιοσπορο,μεσημερι σαλατα με νουντλς,τωρα για πιο μετα μαργαριτα με πακοτινια,πιτσινια,πατατακια,γαριδακια κλπ και λιγο ουισκακι μετα 12αρι κατυσαρκ
Ταλαιπωρία :sad2:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom