Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.666
- Like
- 29.721
- Πόντοι
- 6.256
...στην Ουκρανία μπορεί.Θα κεράσεις μπιφτέκια στην Ουρανία;![]()
Ρε Δούση ...Μετά τα μποτοξ και τα υαλουρονικα μου συνέστησαν να φάω κάτι που να μασιεται ευκολα, να μην γελάω και να μην κάνω γκριμάτσες, και να κοιμηθω ανάσκελα ,και να πίνω τρια λίτρα νερό οπότε επέλεξα μακαρόνια με κιμά, με περιποιήθηκε ένα μουνι αλαβάστρινο![]()




Μετά τα μποτοξ και τα υαλουρονικα μου συνέστησαν να φάω κάτι που να μασιεται ευκολα, να μην γελάω και να μην κάνω γκριμάτσες, και να κοιμηθω ανάσκελα ,και να πίνω τρια λίτρα νερό οπότε επέλεξα μακαρόνια με κιμά, με περιποιήθηκε ένα μουνι αλαβάστρινο![]()
Τι έγινε ρε,παντρεύεσαι;Μετά τα μποτοξ και τα υαλουρονικα μου συνέστησαν να φάω κάτι που να μασιεται ευκολα, να μην γελάω και να μην κάνω γκριμάτσες, και να κοιμηθω ανάσκελα ,και να πίνω τρια λίτρα νερό οπότε επέλεξα μακαρόνια με κιμά, με περιποιήθηκε ένα μουνι αλαβάστρινο![]()
Όχι χώρισαΤι έγινε ρε,παντρεύεσαι;
Από ποιον τσοπάνη μαν ?Μοσχαράκι με αρακά, φέτα από τσοπάνη, zero.
Για γλυκό παγωτό Στάμου cookies. Είναι ωραίος ο άτιμος ο Στάμου.

Έναν θείο από το χωριό, δεν τον ξέρεις.Από ποιον τσοπάνη μαν ?![]()
Και το γύρισες στο καλαματιανό ρε;;;Όχι χώρισα
Ο αρακάς Α)φρέσκος ;Βου)Του μπάρμπα Στάθη η Γου) Στην κατάψυξη από πέρυσι;;;Μοσχαράκι με αρακά, φέτα από τσοπάνη, zero.
Για γλυκό παγωτό Στάμου cookies. Είναι ωραίος ο άτιμος ο Στάμου.
στειλε αυγα δικροκα,παγωτακι σπιτικο,λουκανικα,μοσχαρια,ζαρζαβατικα απο τα μερη σουΑπό ποιον τσοπάνη μαν ?![]()
το παγωτάκι σε ειδική συσκευασία μη γίνει κρεμούλαστειλε αυγα δικροκα,παγωτακι σπιτικο,λουκανικα,μοσχαρια,ζαρζαβατικα απο τα μερη σου
Τσακο και γιαούρτι σακούλαςστειλε αυγα δικροκα,παγωτακι σπιτικο,λουκανικα,μοσχαρια,ζαρζαβατικα απο τα μερη σου

Βιολογικος μπαρπα Στάθη. Μαγειρεύεται πιο εύκολα.Ο αρακάς Α)φρέσκος ;Βου)Του μπάρμπα Στάθη η Γου) Στην κατάψυξη από πέρυσι;;;
Κανει και καλυτερο τζατζικι το γιαούρτι σακούλαςΤσακο και γιαούρτι σακούλας
![]()
![]()
καλημέρα μαν καλή όρεξηΚαλημέρα παίδες σπανακόπιτα σπιτική 3 κομμάτια γιγας,χυμο πορτοκάλι από Καλαμάτα,4 απλό φρεντο εσπρέσσο σκέτο.