You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 855K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 44 άτομα (1 μέλη και 43 επισκέπτες)
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.666
- Like
- 29.721
- Πόντοι
- 6.256
ορθή επανάληψη :για κατω απο 1500 δεν σηκωνω ΟΥΤΕ την φτερνα μου![]()
είναι καλό δείγμα που δεν ρώτησες πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις...δείχνει ότι δεν φοβάσαι την σκαλωσιά
θα σε ειδοποιήσουμε σίγουρα


The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Περιμένω μήνυμα.Γράφτον στα αρχιδια σου θα πάμε ουρανια με τομαχοκ κτλ

The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Γαμιέται το σύμπαν σήμερα. Άλλαξα το ματσούκι και τώρα έφυγαν δύο νύχια από τον κουβά. 
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Γαμιέται το σύμπαν σήμερα. Άλλαξα το ματσούκι και τώρα έφυγαν δύο νύχια από τον κουβά.![]()
να τον πας στον μισθωτο που ειναι και νειλς αρτιστ τα βράδια για να συμπληρωσει μεροκάματο
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.389
- Like
- 117.910
- Πόντοι
- 16.631
ναι περιμενωορθή επανάληψη :
είναι καλό δείγμα που δεν ρώτησες πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις...δείχνει ότι δεν φοβάσαι την σκαλωσιά
θα σε ειδοποιήσουμε σίγουρα![]()
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
να τον πας στον μισθωτο που ειναι και νειλς αρτιστ τα βράδια για να συμπληρωσει μεροκάματο
Είναι ακριβός. Θα τον πάω στον Λιονταρίνο 7 να του ρίξει κι ένα κούρεμα.

Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
ορθή επανάληψη :
είναι καλό δείγμα που δεν ρώτησες πόσο ψηλά μπορείς να φτάσεις...δείχνει ότι δεν φοβάσαι την σκαλωσιά
θα σε ειδοποιήσουμε σίγουρα![]()
Πες του "και καλα" για την προσληψη να σου στειλει ΑΦΜ και φωτοτυπια ταυτητας και στειλτα μου λιγο που τα θέλω

Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Ο αλλος κατεβασε 1 κιλο μπουγατσα,το νερο σε πειραξε εσενα!!!Έχεις τα νεφρά σου και ήπιες τόσο νερό;![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.666
- Like
- 29.721
- Πόντοι
- 6.256
θα καταλήξει καταζητούμενος της interpolΠες του "και καλα" για την προσληψη να σου στειλει ΑΦΜ και φωτοτυπια ταυτητας και στειλτα μου λιγο που τα θέλω![]()
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.389
- Like
- 117.910
- Πόντοι
- 16.631
ελα στα στελνω..θες και εκκαθαριστικο;Πες του "και καλα" για την προσληψη να σου στειλει ΑΦΜ και φωτοτυπια ταυτητας και στειλτα μου λιγο που τα θέλω![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.666
- Like
- 29.721
- Πόντοι
- 6.256
μην απορρίψεις άλλες ευκαιρίες καλού κακούναι περιμενω
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
Ναι. Είναι γεγονός ότι ανησυχώ. Τελευταία είναι πολύ λιγόφαγος.Ο αλλος κατεβασε 1 κιλο μπουγατσα,το νερο σε πειραξε εσενα!!!

Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
θα καταλήξει καταζητούμενος της interpol![]()
οχι , για καλό ειναι , θα τον κανω διευθύνοντα συμβουλο σε εταιρείες που ειναι στην λιστα της ΑΑΔΕ που βγαζει εδω και χρόνια με τις μεγάλες οφειλες

Αν το δεις απο την θετική πλευρά διευθυντη θα τον κανω , τιμη του
Trelosagorina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 595
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1.481
- Πόντοι
- 486
Πρωινο. Χειροποίητο πεινιρλι, κουλούρι,χυμό και αρκετό νερό.
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Για σήμερα το μεσημέρι το μενού έχει καρπατσιο χελιού με σάλτσα σαγκουινι, θα φάω ελαφρά γιατί το απόγευμα έχω μποτοξ και υαλουρονικο![]()
σανγκουινι απο που ;
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.272
- Like
- 19.172
- Πόντοι
- 2.606
τυπε εγω που θελω να βαλω βλεφαριδες να φαω λες ραμεν?Για σήμερα το μεσημέρι το μενού έχει καρπατσιο χελιού με σάλτσα σαγκουινι, θα φάω ελαφρά γιατί το απόγευμα έχω μποτοξ και υαλουρονικο![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.666
- Like
- 29.721
- Πόντοι
- 6.256
θα τον κάνεις και διάσιμο γιατί εκεί έχει και τα ονόματα των διαχειριστώνοχι , για καλό ειναι , θα τον κανω διευθύνοντα συμβουλο σε εταιρείες που ειναι στην λιστα της ΑΑΔΕ που βγαζει εδω και χρόνια με τις μεγάλες οφειλες
Αν το δεις απο την θετική πλευρά διευθυντη θα τον κανω , τιμη του



Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
θα τον κάνεις και διάσιμο γιατί εκεί έχει και τα ονόματα των διαχειριστών![]()
του αξιζει να βγει απο την αφάνεια.. το έχει ανάγκη

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
