Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
θα ριξω μινερβεσ στην ανασταση,,,το δηλωνω
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
στρακα στρουκες...θα τους παρει ο διαολος ολες
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.260
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
τα αγροτικα προιοντα που σε πληρωνε για να τα πετάξεις ;;
Που τα έκανες τρακετρ και πιατα στα μπουζουκια ;;
Λες να μην ηξεραν τι μπουρδελο ειναι ο Ελληνας ε ;; περίμεναν να περάσουν τα χρόνια για να ανακαλυψουν οτι
ενας με μουστακι που καπνιζει σαν τον Τουρκο , ειναι τεμπελαρος , ζέχνει χωριατίλα και τρεχει να παει στην πρωτευουσα να μεινει σε διαμέρισμα Πακισταν ειναι ευρωπαίος ;;; ..
Λες να ειδαν την Ελλάδα του 1970 και 80 και να ειπαν "να μια ευρωπαικη χώρα" ;; τυπε εχεις δει πως ηταν ολα εδω πέρα ;; σε κανα βιντεο της εποχης εστω :coffee:
Πιο πολυ φερνει σε Καμπουλ παρα σε Ευρωπαικη χωρα ..

Αρα εσυ μου λες οτι εκλαιγαν και ετρεμαν οι Ευρωπαιοι οταν ο Παπανδρεου ελεγε εξοδο απο την ΕΟΚ και την Ευρωπη στα συνθηματα του 1981 , και ολοι απο κατω κουνουσαν τις σημαιες :coffee:

Μιλάμε για εναν λαό που εκτος απο τους ναυτικους το πολυ το 1% να ειχε ταξιδέψει εκτος χώρας ...

Οσο για την Ελλάδα που λες , για να δεις ποσο μπουρδέλο εισαι , τωρα βρισκεσαι σε χειροτερη μοιρα απο αυτους που γραφεις , ολοι σε εχουν περάσει , χωρις να φανε και ενα σκασμο λεφτα των ευρωπαιων , ανθρωποι δεν εχουν γινει , και οσο για τις σπουδες ναι καποιοι σπουδασαν , αλλα παρέμειναν μαλάκες , τουλαχιστον οι περισσότεροι, γιατι τυπε μου η γυφτιά ειναι ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΟ DNA ΣΟΥ , δεν φευγει , οσο και εξωτερικό να μεινεις .. αντε κανας 3ης γενιάς και αν απο αυτους του εξωτερικου αν θα γινει ανθρωπος , και αυτο παιζεται , θα πρεπει να μην εχει καμία επαφη με
κλασσικό Ελληνα , γιατι η ΕλληνοΒαλκανια γυφτια κολλαει πιο ευκολα και απο κοβιντ ..

Δεν ειναι τυχαίο που ο Καραμανλης σε εβαλε στην Ευρωπη , ενας ανθρωπος με κουλτουρα, στυλ, παιδεία κτλ , ηδη και αυτός αν δεν μιλουσε Ελληνικά θα έλεγες οτι ειναι κανας ξένος..
Το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Ξεφεύγουμε από το θέμα του νήματος αλλά θα σου απαντήσω.

Η Ευρώπη είχε να κερδίσει από την Ελλάδα. Νομίζεις ότι μας δέχτηκαν ενώ δε δέχονται Τούρκους και Σέρβους ,έτσι χωρίς λόγο; Άλλο ότι στην πορεία κατάλαβαν ότι δεν τα βγάζουν πέρα επειδή είμαστε ένας λαός πολύ πίσω που θέλει πολύ βούρδουλα για να αλλάξει.

Και το θεωρώ αυτονόητο (έξυπνος άνθρωπος είσαι) ότι η Ελλάδα είχε και έχει μόνο να κερδίσει από την Ε.Ε. Σωρηδόν φεύγαμε μετανάστες πιο πριν.

Στην τελική η ελληνική κοινωνία αν την κοιτάξεις σαν σύνολο έχει τρομερές παθογένειες. Αλλάζουμε με τρομερά αργούς ρυθμούς και παρά τη σφαλιάρα των μνημονίων δε βάζουμε μυαλό. Αυτό δε σημαίνει ότι μεμονωμένα δε θα υπάρχουν εξαιρέσεις. Αυτοί που θέλουν να αλλάξουν θα διεκδικήσουν την αλλαγή, θα ψαχτούν με τη δυτική κουλτούρα, θα πάνε παρακάτω.

Καλό Πάσχα λοιπόν, έτσι και αλλιώς ούτε το χριστιανικό κομμάτι έχει μείνει όλοι 23:50 - 00:00 πάνε στην εκκλησία ,ακόμη και τα αυγά τα αγοράζουμε πια βαμμένα. Ουσιαστικά μόνο το φαϊ έχει μείνει που για πολλούς δεν είναι καν δεδομένο ότι θα το ψήσουν οι ίδιοι.

Ας περάσει λοιπόν ο καθένας όμορφα αυτές τις μέρες, χωρίς άγχος ,με καλή διάθεση και με καλή παρέα.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.436
Κριτικές
67
Like
118.692
Πόντοι
39.911
Έτοιμη και η λαμπάδα για μετά :coffee:
1745090109674.jpeg

Καλή Ανάσταση παιδιά :hi:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
τι ντύσιμο της προκοπής ρε μαν?


στην εκκλησία έχει μόνο θείες :confused:
Tα αποβλακωμενα πιτσιρίκια με κωλοφορμιτσες ακόμα και στην εκκλησία κυκλοφορούν.
Μόνο πιο ώριμες θα δείξουν σεβασμό στην εκκλησία φορώντας κάτι αρμόζον στην περίσταση.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.057
Like
2.489
Πόντοι
456
Δεν ξερω για εσάς, εδω παντως η Ανάσταση εγινε και η μαγειρίτσα ηδη φαγωθηκε.
Βγήκε γαμάτη, το λεμόνι την απογείωσε.
Καλη ανάσταση ρε και ΜΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Δεν ξερω για εσάς, εδω παντως η Ανάσταση εγινε και η μαγειρίτσα ηδη φαγωθηκε.
Βγήκε γαμάτη, το λεμόνι την απογείωσε.
Καλη ανάσταση ρε και ΜΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΤΕ
Από το μεσημέρι ένα καζάνι μαγειρίτσα φαγαμε ζεσταμα
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.498
Πόντοι
16.235
τι ντύσιμο της προκοπής ρε μαν?


στην εκκλησία έχει μόνο θείες :confused:
Όπως δεν πάνε οι κατσαπλιαδες στις συνάξεις των απο-κομματων τους με κοστούμια και κομψά συνολακια έτσι και οι θεοσεβουμενοι άνθρωποι δεν πάνε με κωλοφορμες και γαμωσπορτεξ.
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

isaak kos

Ανώτερος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2023
Μηνύματα
1.637
Κριτικές
54
Like
6.301
Πόντοι
7.636

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom