athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.406
- Like
- 118.012
- Πόντοι
- 16.631
ένα καλό σινγκλ μάλτ 18άρι ή ένα πολύ καλό μπέρμπον θα έκαναν θραύση αντί για το κρασί της παρέας πάντως![]()
ένα καλό σινγκλ μάλτ 18άρι ή ένα πολύ καλό μπέρμπον θα έκαναν θραύση αντί για το κρασί της παρέας πάντως![]()
Δεν μιλάς ΧριστιανικάΣΚΑΣΜΟΣ


σε συγχωρεσα απατρι ,αθρησκε,ανωμαλε,βουκωλε,πλανημενε,απατεωνισκεΔεν μιλάς Χριστιανικά
Δεν σε έπιασε καθόλου το πνεύμα της Μ. Εβδομάδος![]()
σε συγχωρεσα απατρι ,αθρησκε,ανωμαλε,βουκωλε,πλανημενε,απατεωνισκε

Βενιζέλου ρε μαν δίπλα από τον Πλουταρχοαναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε, εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων
Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο![]()
καλη ανασταση&παντα με υγεια σε ολους!!!Καλή Ανάσταση, βουκώλοι.
Είθε ο Αναστάς Χριστός, να φέρει αγάπη στις καρδιές σας και γαλήνη στις ψυχές σας.
ΑΞΙΖΕΙΘα χεζεις τσιμεντολιθους όταν έρθει η ωρα..επίσης για κανένα τρίωρο!!!
Παρακαλω το μήνυμα αυτο να καρφιτσωθει και να διαβαστεί απο όλους μας μαζί με τον αυριανό πρώτο καφέ.Αγαπητοί μου συνδαιτημονες, μπουρδελιάρηδες, γκουρμεδιάρηδες και καλοφαγάδες.
Αύριο όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο νήμα μας. Τα γνωστά τρολ θα προσπαθήσουν να μας χαλάσουν την ατμόσφαιρα με ρυζογκοφρέτες, μακαρόνια Μίκυ Μάους, γάλα από φουντούκια, σπαγγετίνες και μαλακίες, αλλά δε θα τα καταφέρουν.
Έχετε δείξει τι μπάλα είστε ικανοί να παίξετε αύριο ,εγώ πιστεύω σε σας και ξέρω ότι θα κρατήσετε τη σημαία του νήματος ψηλά.
Κανείς να μην υποτιμήσει την κοιλιά του πρωταθλητή.
Μερικά tips για τους νεότερους:
1. Το πρωί δεν τρώμε πολύ, καλο είναι να χτυπήσουμε κανένα φρουτάκι για να αδειάσει το έντερο πριν το μεσημέρι.
2. Κάνουμε intro με σαλάτα, τυρί, καμιά σφολιάτα και κανένα μπιρόνι.
3. Στο τραπέζι δεν παρασυρόμαστε απο τα περιφερειακά. Όσο οι θα κυνηγάνε να δοκιμάσουν όλα τα περιφερειακά (μακαρόνια, πατάτες, σαλάτες, πίτες) εμείς κάνουμε focus στο κρέας. Παίζουμε κρέας με κρέας όσο είναι ζεστό. Με τα περιφερειακά θα ασχοληθούμε στο τέλος.
4. Το κρέας το σπρώχνουμε με κανένα σαλατικό. Ψωμιά, πίτες, τηγανιτές πατάτες θα μας φουσκώσουν και θα μας κόψουν τη φόρα.
5. Γλυκά παίζουμε σε όλα για να ανέβει το ζάχαρο.
6. Τα περισσεύματα τα χτυπαμε το βράδυ.
Και όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αλέφαντος: Ξέρετε ποιοι είστε, μπείτε μέσα και μασήστε.
στειλε κοκορετσια,εξοχικα,σαλαμοτυρια,λουκανικα.Η "Μίμαρκυς" η “Πλεκτή” που αναφέρεται στα Ομηρικά έπη και ιδιαίτερα στην Ιλιάδα, ήταν ο πρόγονος του σημερινού κοκορετσιού. Περιείχε και τότε έντερα τα οποία τα περνούσαν αρχικά με ξύδι για αντισηψία αλλά και για να τραβήξει τα λίπη και έπειτα με μέλι για πιο πλούσια γεύση αλλά και για να δημιουργηθεί η εξωτερική χαρακτηριστική καραμελωμένη κρούστα. Ο τρόπος ψησίματος ήταν παρόμοιος με τον σημερινό, περασμένα τα υλικά σε οβελία πάνω σε κάρβουνα.
τελείωσαν...στειλε κοκορετσια,εξοχικα,σαλαμοτυρια,λουκανικα


Τα εντόσθια δεν τα καθαρίζουμε όσο ποιο βρώμικα τόσο ποιο καλά και νόστιμα,οι μισοί εδώ μέσα κάνουν γλυφωκολαδες αλλά τα έντερα και τα εντόσθια τα θέλουν καθαράΔεν αντεχω το καθάρισμα στα εντόσθια και τη βρώμα μετα στην κουζίνα
Μαγειρίτσα με μανιτάρια πλευρωτους ψιλοκομμένα και δεν καταλαβαίνεις διάφορα
Αυτή τη παράμετρο δεν την είχα σκεφτεί τυπεΤα εντόσθια δεν τα καθαρίζουμε όσο ποιο βρώμικα τόσο ποιο καλά και νόστιμα,οι μισοί εδώ μέσα κάνουν γλυφωκολαδες αλλά τα έντερα και τα εντόσθια τα θέλουν καθαρά![]()