Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 43 άτομα (1 μέλη και 42 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
αναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε :coffee: , εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων

Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο :coffee:
Βενιζέλου ρε μαν δίπλα από τον Πλουταρχο
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.059
Πόντοι
3.556
Καλή Ανάσταση τύποι!!!
 

Συνημμένα

  • file_000000007eb8620ab45494a3b8810ee6_conversation_id=6803b36f-d298-800d-8e49-e5b033c6754b&mes...png
    file_000000007eb8620ab45494a3b8810ee6_conversation_id=6803b36f-d298-800d-8e49-e5b033c6754b&mes...png
    2,8 MB · Εμφανίσεις: 12

Manchester Dimi

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2025
Μηνύματα
188
Like
329
Πόντοι
21

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Αγαπητοί μου συνδαιτημονες, μπουρδελιάρηδες, γκουρμεδιάρηδες και καλοφαγάδες.

Αύριο όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο νήμα μας. Τα γνωστά τρολ θα προσπαθήσουν να μας χαλάσουν την ατμόσφαιρα με ρυζογκοφρέτες, μακαρόνια Μίκυ Μάους, γάλα από φουντούκια, σπαγγετίνες και μαλακίες, αλλά δε θα τα καταφέρουν.
Έχετε δείξει τι μπάλα είστε ικανοί να παίξετε αύριο ,εγώ πιστεύω σε σας και ξέρω ότι θα κρατήσετε τη σημαία του νήματος ψηλά.

Κανείς να μην υποτιμήσει την κοιλιά του πρωταθλητή.

Μερικά tips για τους νεότερους:
1. Το πρωί δεν τρώμε πολύ, καλο είναι να χτυπήσουμε κανένα φρουτάκι για να αδειάσει το έντερο πριν το μεσημέρι.
2. Κάνουμε intro με σαλάτα, τυρί, καμιά σφολιάτα και κανένα μπιρόνι.
3. Στο τραπέζι δεν παρασυρόμαστε απο τα περιφερειακά. Όσο οι θα κυνηγάνε να δοκιμάσουν όλα τα περιφερειακά (μακαρόνια, πατάτες, σαλάτες, πίτες) εμείς κάνουμε focus στο κρέας. Παίζουμε κρέας με κρέας όσο είναι ζεστό. Με τα περιφερειακά θα ασχοληθούμε στο τέλος.
4. Το κρέας το σπρώχνουμε με κανένα σαλατικό. Ψωμιά, πίτες, τηγανιτές πατάτες θα μας φουσκώσουν και θα μας κόψουν τη φόρα.
5. Γλυκά παίζουμε σε όλα για να ανέβει το ζάχαρο.
6. Τα περισσεύματα τα χτυπαμε το βράδυ.

Και όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αλέφαντος: Ξέρετε ποιοι είστε, μπείτε μέσα και μασήστε.
Παρακαλω το μήνυμα αυτο να καρφιτσωθει και να διαβαστεί απο όλους μας μαζί με τον αυριανό πρώτο καφέ.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
.Η "Μίμαρκυς" η “Πλεκτή” που αναφέρεται στα Ομηρικά έπη και ιδιαίτερα στην Ιλιάδα, ήταν ο πρόγονος του σημερινού κοκορετσιού. Περιείχε και τότε έντερα τα οποία τα περνούσαν αρχικά με ξύδι για αντισηψία αλλά και για να τραβήξει τα λίπη και έπειτα με μέλι για πιο πλούσια γεύση αλλά και για να δημιουργηθεί η εξωτερική χαρακτηριστική καραμελωμένη κρούστα. Ο τρόπος ψησίματος ήταν παρόμοιος με τον σημερινό, περασμένα τα υλικά σε οβελία πάνω σε κάρβουνα.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.397
Like
117.980
Πόντοι
16.631
.Η "Μίμαρκυς" η “Πλεκτή” που αναφέρεται στα Ομηρικά έπη και ιδιαίτερα στην Ιλιάδα, ήταν ο πρόγονος του σημερινού κοκορετσιού. Περιείχε και τότε έντερα τα οποία τα περνούσαν αρχικά με ξύδι για αντισηψία αλλά και για να τραβήξει τα λίπη και έπειτα με μέλι για πιο πλούσια γεύση αλλά και για να δημιουργηθεί η εξωτερική χαρακτηριστική καραμελωμένη κρούστα. Ο τρόπος ψησίματος ήταν παρόμοιος με τον σημερινό, περασμένα τα υλικά σε οβελία πάνω σε κάρβουνα.
στειλε κοκορετσια,εξοχικα,σαλαμοτυρια,λουκανικα
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.059
Πόντοι
3.556
Καλό σούβλισμα αύριο
 

Συνημμένα

  • Screenshot_2025-04-19-19-16-39-693_com.openai.chatgpt.jpg
    Screenshot_2025-04-19-19-16-39-693_com.openai.chatgpt.jpg
    414,3 KB · Εμφανίσεις: 14
  • file_000000001f64620aa16f2ad5a6139eee_conversation_id=6803cb92-2bf8-800d-9af0-2fce729c89f5&mes...png
    file_000000001f64620aa16f2ad5a6139eee_conversation_id=6803cb92-2bf8-800d-9af0-2fce729c89f5&mes...png
    1,5 MB · Εμφανίσεις: 16

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Δεν αντεχω το καθάρισμα στα εντόσθια και τη βρώμα μετα στην κουζίνα
Μαγειρίτσα με μανιτάρια πλευρωτους ψιλοκομμένα και δεν καταλαβαίνεις διάφορα
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.059
Πόντοι
3.556
Δεν αντεχω το καθάρισμα στα εντόσθια και τη βρώμα μετα στην κουζίνα
Μαγειρίτσα με μανιτάρια πλευρωτους ψιλοκομμένα και δεν καταλαβαίνεις διάφορα
Τα εντόσθια δεν τα καθαρίζουμε όσο ποιο βρώμικα τόσο ποιο καλά και νόστιμα,οι μισοί εδώ μέσα κάνουν γλυφωκολαδες αλλά τα έντερα και τα εντόσθια τα θέλουν καθαρά :grin:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Τα εντόσθια δεν τα καθαρίζουμε όσο ποιο βρώμικα τόσο ποιο καλά και νόστιμα,οι μισοί εδώ μέσα κάνουν γλυφωκολαδες αλλά τα έντερα και τα εντόσθια τα θέλουν καθαρά :grin:
Αυτή τη παράμετρο δεν την είχα σκεφτεί τυπε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom