Αγαπητοί μου συνδαιτημονες, μπουρδελιάρηδες, γκουρμεδιάρηδες και καλοφαγάδες.
Αύριο όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο νήμα μας. Τα γνωστά τρολ θα προσπαθήσουν να μας χαλάσουν την ατμόσφαιρα με ρυζογκοφρέτες, μακαρόνια Μίκυ Μάους, γάλα από φουντούκια, σπαγγετίνες και μαλακίες, αλλά δε θα τα καταφέρουν.
Έχετε δείξει τι μπάλα είστε ικανοί να παίξετε αύριο ,εγώ πιστεύω σε σας και ξέρω ότι θα κρατήσετε τη σημαία του νήματος ψηλά.
Κανείς να μην υποτιμήσει την κοιλιά του πρωταθλητή.
Μερικά tips για τους νεότερους:
1. Το πρωί δεν τρώμε πολύ, καλο είναι να χτυπήσουμε κανένα φρουτάκι για να αδειάσει το έντερο πριν το μεσημέρι.
2. Κάνουμε intro με σαλάτα, τυρί, καμιά σφολιάτα και κανένα μπιρόνι.
3. Στο τραπέζι δεν παρασυρόμαστε απο τα περιφερειακά. Όσο οι θα κυνηγάνε να δοκιμάσουν όλα τα περιφερειακά (μακαρόνια, πατάτες, σαλάτες, πίτες) εμείς κάνουμε focus στο κρέας. Παίζουμε κρέας με κρέας όσο είναι ζεστό. Με τα περιφερειακά θα ασχοληθούμε στο τέλος.
4. Το κρέας το σπρώχνουμε με κανένα σαλατικό. Ψωμιά, πίτες, τηγανιτές πατάτες θα μας φουσκώσουν και θα μας κόψουν τη φόρα.
5. Γλυκά παίζουμε σε όλα για να ανέβει το ζάχαρο.
6. Τα περισσεύματα τα χτυπαμε το βράδυ.
Και όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αλέφαντος: Ξέρετε ποιοι είστε, μπείτε μέσα και μασήστε.