Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (1 μέλη και 21 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Χθες βραδυ και σε διαστημα 5 ωρων : γαριδες, σαρδελες, χταποδι, χυμος καρυδας, μπυρα, γαριδακια, σαντουιτς με ζαμπον , μανγκο, ολα σε μικροποσότητες
Σκέτη κακουχία...μόνο αυτομαστιγωμα δεν είδα με τόση κατανυκτική διαθεση.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Εφαγα τοση γαλατοπιτα που δεν χωραει τίποτα άλλο.
Ηταν μια στιγμή αδυναμίας.

Πάω να τη πέσω ενα εποικοδομητικό τρίωρο.
Μπορείτε να κράζετε τον ρυζογκοφρετακια οσο δεν έχω βάρδια, δεν θα παρεξηγηθω.
Θα χεζεις τσιμεντολιθους όταν έρθει η ωρα..επίσης για κανένα τρίωρο!!!
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.077
Πόντοι
16.631
Σκέτη κακουχία...μόνο αυτομαστιγωμα δεν είδα με τόση κατανυκτική διαθεση.
το θεμα της νηστειας ειναι να το νιωθεις και οχι να το κανεις επειδη πρεπει η για τα ματια του κοσμου
εγω αυτο πιστυεω
το νιωθω το κανω δεν το νιωθω δεν το κανω
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
το θεμα της νηστειας ειναι να το νιωθεις και οχι να το κανεις επειδη πρεπει η για τα ματια του κοσμου
εγω αυτο πιστυεω
το νιωθω το κανω δεν το νιωθω δεν το κανω
Ένα ελάχιστο δείγμα συμπόρευσης με τα τεκταινόμενα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ είτε κοινωνήσεις είτε όχι....και φυσικά προς της Θείας Κοινωνίας απαιτείται Εξομολόγησις...:woldman::priest:.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.077
Πόντοι
16.631
Ένα ελάχιστο δείγμα συμπόρευσης με τα τεκταινόμενα ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ είτε κοινωνήσεις είτε όχι....και φυσικά προς της Θείας Κοινωνίας απαιτείται Εξομολόγησις...:woldman::priest:.
οποιος θελει να Κοινωνησει παει σημερα μετα την Ανασταση που κοινωνανε ΟΛΟΙ
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.767
Πόντοι
6.256
καθόδου vfm η θεία κοινωνία στέκεσαι 10 ώρες δίπλα στα μπαρμπάδια για 1 σφηνάκι κρασί της παρέας και 1 ψωμί σαν διπυρίτη :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.077
Πόντοι
16.631
καθόδου vfm η θεία κοινωνία στέκεσαι 10 ώρες δίπλα στα μπαρμπάδια για 1 σφηνάκι κρασί της παρέας και 1 ψωμί σαν διπυρίτη :coffee:
απατρι,αθεε,ανωμαλε αριστερε μην διακωμωδεις την Θεια Κοινωνια
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Το βιγκανόγαλο θα τρώει αναφορά. Νηστεία ή όχι, θα τρώει αναφορά το βιγκανόγαλο
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
οποιος θελει να Κοινωνησει παει σημερα μετα την Ανασταση που κοινωνανε ΟΛΟΙ
Το έκανα μια φορά που πράγματι το είπε ο παπάς.
Δεν το ακούω όμως κάθε φορά για αυτό δεν το κάνω παρά μόνο όταν προηγηθούν τα υπόλοιπα πατροπαράδοτα στάδια .
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
καθόδου vfm η θεία κοινωνία στέκεσαι 10 ώρες δίπλα στα μπαρμπάδια για 1 σφηνάκι κρασί της παρέας και 1 ψωμί σαν διπυρίτη :coffee:
Είναι η μόνη ευκαιρία να δεις καμμία γυναίκα με ντύσιμο προκοπής σε χώρο που δεν είναι γυφτολα'ι'καδικο.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.767
Πόντοι
6.256
απατρι,αθεε,ανωμαλε αριστερε μην διακωμωδεις την Θεια Κοινωνια
δεν την διακομοδώ καθόλου το κρασί πρέπει να το παραγγέλνουν από μεζεδοπωλείο ίσως είναι οινόμελο εγώ μια χαρά το χτύπαγα με τίποτα καμιά ποικιλία απλά λέω ότι δεν τραβιέται με το ψωμί σκέτο :coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.077
Πόντοι
16.631
δεν την διακομοδώ καθόλου το κρασί πρέπει να το παραγγέλνουν από μεζεδοπωλείο ίσως είναι οινόμελο εγώ μια χαρά το χτύπαγα με τίποτα καμιά ποικιλία απλά λέω ότι δεν τραβιέται με το ψωμί σκέτο :coffee:
πουτσα μας.....μου εμαθες και το καλο κρασι που στο Ελ Μπασαν ετρωγες με τα χερια μπομποτα
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Αγαπητοί μου συνδαιτημονες, μπουρδελιάρηδες, γκουρμεδιάρηδες και καλοφαγάδες.

Αύριο όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στο νήμα μας. Τα γνωστά τρολ θα προσπαθήσουν να μας χαλάσουν την ατμόσφαιρα με ρυζογκοφρέτες, μακαρόνια Μίκυ Μάους, γάλα από φουντούκια, σπαγγετίνες και μαλακίες, αλλά δε θα τα καταφέρουν.
Έχετε δείξει τι μπάλα είστε ικανοί να παίξετε αύριο ,εγώ πιστεύω σε σας και ξέρω ότι θα κρατήσετε τη σημαία του νήματος ψηλά.

Κανείς να μην υποτιμήσει την κοιλιά του πρωταθλητή.

Μερικά tips για τους νεότερους:
1. Το πρωί δεν τρώμε πολύ, καλο είναι να χτυπήσουμε κανένα φρουτάκι για να αδειάσει το έντερο πριν το μεσημέρι.
2. Κάνουμε intro με σαλάτα, τυρί, καμιά σφολιάτα και κανένα μπιρόνι.
3. Στο τραπέζι δεν παρασυρόμαστε απο τα περιφερειακά. Όσο οι θα κυνηγάνε να δοκιμάσουν όλα τα περιφερειακά (μακαρόνια, πατάτες, σαλάτες, πίτες) εμείς κάνουμε focus στο κρέας. Παίζουμε κρέας με κρέας όσο είναι ζεστό. Με τα περιφερειακά θα ασχοληθούμε στο τέλος.
4. Το κρέας το σπρώχνουμε με κανένα σαλατικό. Ψωμιά, πίτες, τηγανιτές πατάτες θα μας φουσκώσουν και θα μας κόψουν τη φόρα.
5. Γλυκά παίζουμε σε όλα για να ανέβει το ζάχαρο.
6. Τα περισσεύματα τα χτυπαμε το βράδυ.

Και όπως θα έλεγε και ο συγχωρεμένος ο Αλέφαντος: Ξέρετε ποιοι είστε, μπείτε μέσα και μασήστε.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Καλή ανασταση
 

Συνημμένα

  • 20250419_162630.jpg
    20250419_162630.jpg
    1,7 MB · Εμφανίσεις: 16

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.767
Πόντοι
6.256
Είναι η μόνη ευκαιρία να δεις καμμία γυναίκα με ντύσιμο προκοπής σε χώρο που δεν είναι γυφτολα'ι'καδικο.
τι ντύσιμο της προκοπής ρε μαν?


στην εκκλησία έχει μόνο θείες :confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom