Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (3 μέλη και 10 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.301
Κριτικές
67
Like
117.755
Πόντοι
39.911
Να ξέρεις το like στο κουμπωσα γιατί από την άλλη βδομάδα είμαι σίγουρος ότι θα σκισεις ότι μορφή κρέατος υπάρχει , από σπαλομπριζολες , Παστίτσια μέχρι Ουκρανα γαζελακια , και πάλι Ευλογησον μαν !!!
Πειθαρχία στο στομάχι και κυρίως στο μυαλό μας είναι αδερφέ η νηστεία .
Είμαστε οι χειρότεροι σκατάνθρωποι , όσο μπορεί ο καθένας μας ας δείξει στον εαυτό του ότι κουμάντο κάνει μόνο το ΜΥΑΛΟ
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.301
Κριτικές
67
Like
117.755
Πόντοι
39.911
μεσημερι μαριναρισμενα κομματια κοτοπουλου απο Μασουτη 2 κιλα για παρτη μου,ζιρο,σαλατα κηπουρου,καμπανακια,πιπεριες κοκκινες ψητεσ Φλωρινης,σλαατα ντοματα,αγγουρι,κρεμμυδι
Πατατούλες τηγανητές :sad2:

Κύπρου :coffee:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
αλμυρη η γλυκεια μπουγατσα αδερφε? και με ποιο κτελ?
Ήρθε με τον 7 από Θεσσαλονίκη 3 κιλα αλμυρη και 2 κιλα γλυκιά,στα κτελ Κηφισού.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Σε καμία ώρα έτοιμη η μαγειρίτσα για ανάσταση.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Πειθαρχία στο στομάχι και κυρίως στο μυαλό μας είναι αδερφέ η νηστεία .
Είμαστε οι χειρότεροι σκατάνθρωποι , όσο μπορεί ο καθένας μας ας δείξει στον εαυτό του ότι κουμάντο κάνει μόνο το ΜΥΑΛΟ

ασε να μιλησει κανας αλλος για πειθαρχια αδερφε , οχι εσυ με τις κωλονοσκοπησεις στα Εξάρχεια
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Πίτσα από κουλουραδες κουλούρι με Φιλαδέλφεια 4πλο Φρέντυ εσπρέσο Keziah @νιλπλης

αναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε :coffee: , εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων

Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο :coffee:
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.703
Like
57.467
Πόντοι
12.756
αναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε :coffee: , εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων

Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο :coffee:
Nαι μαζί σου εγκρίνω,κωλομπαραδες
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
Κάποια μέρα όταν γίνει πυρηνικός πόλεμος και η μόνη τροφή στην επιφάνεια της γης θα είναι οι ρυζογκοφρέτες θα με θυμηθείτε όλοι σας :coffee:
Mεχρι τότε θα έχει και γκοφρετες από σκουλήκια και κατσαρίδες...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235
εχει Αναστηθει ο Κυριος φιλε-Τρουμπ
Όταν μας συμφέρει...
Εγώ τίμησα σπανακόρυζο με μπόλικη ταραμοσαλατα.
Ας γυρίσουμε από την εκκλησία ΤΟ ΒΡΑΔΥ ακούγοντας το "Χριστός Ανέστη" και μετά μπορούμε να ξεσκιστουμε στην πτωματοφαγια ζώων.
 
Εγγρ.
27 Μαΐ 2024
Μηνύματα
3.715
Κριτικές
267
Like
77.048
Πόντοι
43.828
Κούμπωσα χταπόδι κρασάτο, φάβα κ τηγανητές πατάτες:afro:

Κρασί άφθονο :eyebrows:

Φυσικά θ' ακολουθήσει τσάρκα στα σπιτάκια:zfuck:

Μετά τη Μικρή Ανάσταση τον δίνουμε αβέρτα...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.457
Πόντοι
16.235

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.406
Like
118.012
Πόντοι
16.631
Όταν μας συμφέρει...
Εγώ τίμησα σπανακόρυζο με μπόλικη ταραμοσαλατα.
Ας γυρίσουμε από την εκκλησία ΤΟ ΒΡΑΔΥ ακούγοντας το "Χριστός Ανέστη" και μετά μπορούμε να ξεσκιστουμε στην πτωματοφαγια ζώων.
εγω απο το μεσημερι
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Χθες βραδυ και σε διαστημα 5 ωρων : γαριδες, σαρδελες, χταποδι, χυμος καρυδας, μπυρα, γαριδακια, σαντουιτς με ζαμπον , μανγκο, ολα σε μικροποσότητες
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Εφαγα τοση γαλατοπιτα που δεν χωραει τίποτα άλλο.
Ηταν μια στιγμή αδυναμίας.

Πάω να τη πέσω ενα εποικοδομητικό τρίωρο.
Μπορείτε να κράζετε τον ρυζογκοφρετακια οσο δεν έχω βάρδια, δεν θα παρεξηγηθω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom