You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 857K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (3 μέλη και 15 επισκέπτες)
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.408
- Like
- 118.015
- Πόντοι
- 16.631
εχει Αναστηθει ο Κυριος φιλε-Τρουμπντροπη να τρως καμπανελια πριν την ανασταση
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.301
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.760
- Πόντοι
- 39.911
Πειθαρχία στο στομάχι και κυρίως στο μυαλό μας είναι αδερφέ η νηστεία .Να ξέρεις το like στο κουμπωσα γιατί από την άλλη βδομάδα είμαι σίγουρος ότι θα σκισεις ότι μορφή κρέατος υπάρχει , από σπαλομπριζολες , Παστίτσια μέχρι Ουκρανα γαζελακια , και πάλι Ευλογησον μαν !!!
Είμαστε οι χειρότεροι σκατάνθρωποι , όσο μπορεί ο καθένας μας ας δείξει στον εαυτό του ότι κουμάντο κάνει μόνο το ΜΥΑΛΟ
dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.301
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.760
- Πόντοι
- 39.911
Πατατούλες τηγανητέςμεσημερι μαριναρισμενα κομματια κοτοπουλου απο Μασουτη 2 κιλα για παρτη μου,ζιρο,σαλατα κηπουρου,καμπανακια,πιπεριες κοκκινες ψητεσ Φλωρινης,σλαατα ντοματα,αγγουρι,κρεμμυδι

Κύπρου

athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.408
- Like
- 118.015
- Πόντοι
- 16.631
πολυ σπανια τρωω πατατες τηγανιτες κανω διατροφηΠατατούλες τηγανητές
Κύπρου![]()

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.703
- Like
- 57.467
- Πόντοι
- 12.756
Ήρθε με τον 7 από Θεσσαλονίκη 3 κιλα αλμυρη και 2 κιλα γλυκιά,στα κτελ Κηφισού.αλμυρη η γλυκεια μπουγατσα αδερφε? και με ποιο κτελ?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σε καμία ώρα έτοιμη η μαγειρίτσα για ανάσταση.
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Πειθαρχία στο στομάχι και κυρίως στο μυαλό μας είναι αδερφέ η νηστεία .
Είμαστε οι χειρότεροι σκατάνθρωποι , όσο μπορεί ο καθένας μας ας δείξει στον εαυτό του ότι κουμάντο κάνει μόνο το ΜΥΑΛΟ
ασε να μιλησει κανας αλλος για πειθαρχια αδερφε , οχι εσυ με τις κωλονοσκοπησεις στα Εξάρχεια
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Πίτσα από κουλουραδες κουλούρι με Φιλαδέλφεια 4πλο Φρέντυ εσπρέσο Keziah @νιλπλης
αναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε
, εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο

Τελευταία τροποποίηση:
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.703
- Like
- 57.467
- Πόντοι
- 12.756
Nαι μαζί σου εγκρίνω,κωλομπαραδεςαναφορά γαμημένε , μαγαζιά πανω απο την Βουλιαγμενης δεν στηριζουμε, εκτος αν πηγες στο άλλο ,αλλα και πάλι ειναι εκτος οριων
Τι είχες παει να κάνεις στην παραμεθόριο![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.457
- Πόντοι
- 16.235
Mεχρι τότε θα έχει και γκοφρετες από σκουλήκια και κατσαρίδες...Κάποια μέρα όταν γίνει πυρηνικός πόλεμος και η μόνη τροφή στην επιφάνεια της γης θα είναι οι ρυζογκοφρέτες θα με θυμηθείτε όλοι σας![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.457
- Πόντοι
- 16.235
Κάτω από την βάση..;;Έχω εξετάσεις ΜΙΚΡΟΥ παιδιού![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.457
- Πόντοι
- 16.235
Όταν μας συμφέρει...εχει Αναστηθει ο Κυριος φιλε-Τρουμπ
Εγώ τίμησα σπανακόρυζο με μπόλικη ταραμοσαλατα.
Ας γυρίσουμε από την εκκλησία ΤΟ ΒΡΑΔΥ ακούγοντας το "Χριστός Ανέστη" και μετά μπορούμε να ξεσκιστουμε στην πτωματοφαγια ζώων.
Διαγραμμένο μέλος 243119
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 3.715
- Κριτικές
- 267
- Like
- 77.048
- Πόντοι
- 43.828
Κούμπωσα χταπόδι κρασάτο, φάβα κ τηγανητές πατάτες
Κρασί άφθονο
Φυσικά θ' ακολουθήσει τσάρκα στα σπιτάκια
Μετά τη Μικρή Ανάσταση τον δίνουμε αβέρτα...

Κρασί άφθονο

Φυσικά θ' ακολουθήσει τσάρκα στα σπιτάκια

Μετά τη Μικρή Ανάσταση τον δίνουμε αβέρτα...
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.457
- Πόντοι
- 16.235
Πας να μοιρασεις Άγιο Φως στα ιδρύματα;;;;Κούμπωσα χταπόδι κρασάτο, φάβα κ τηγανητές πατάτες
Κρασί άφθονο
Φυσικά θ' ακολουθήσει τσάρκα στα σπιτάκια
Μετά τη Μικρή Ανάσταση τον δίνουμε αβέρτα...
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.408
- Like
- 118.015
- Πόντοι
- 16.631
εγω απο το μεσημεριΌταν μας συμφέρει...
Εγώ τίμησα σπανακόρυζο με μπόλικη ταραμοσαλατα.
Ας γυρίσουμε από την εκκλησία ΤΟ ΒΡΑΔΥ ακούγοντας το "Χριστός Ανέστη" και μετά μπορούμε να ξεσκιστουμε στην πτωματοφαγια ζώων.
Διαγραμμένο μέλος 243119
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Μαΐ 2024
- Μηνύματα
- 3.715
- Κριτικές
- 267
- Like
- 77.048
- Πόντοι
- 43.828
Άγιο σούβλισμα μοιράζω...Πας να μοιρασεις Άγιο Φως στα ιδρύματα;;;;
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Εφαγα τοση γαλατοπιτα που δεν χωραει τίποτα άλλο.
Ηταν μια στιγμή αδυναμίας.
Πάω να τη πέσω ενα εποικοδομητικό τρίωρο.
Μπορείτε να κράζετε τον ρυζογκοφρετακια οσο δεν έχω βάρδια, δεν θα παρεξηγηθω.
Ηταν μια στιγμή αδυναμίας.
Πάω να τη πέσω ενα εποικοδομητικό τρίωρο.
Μπορείτε να κράζετε τον ρυζογκοφρετακια οσο δεν έχω βάρδια, δεν θα παρεξηγηθω.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.457
- Πόντοι
- 16.235
Τυπικά έχεις δίκιο αλλά απαιτείται και λίγη υπομονή .εγω απο το μεσημερι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K