dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.263
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.526
- Πόντοι
- 39.911
Τις απέσυρε η ΜέλισσαΔΕΝ βρισκω πεππες!!!

Τις απέσυρε η ΜέλισσαΔΕΝ βρισκω πεππες!!!

ΟΧΙ..πλεον να παιρνετε και paw patrol ειναι σαν τις ΠεππεςΤις απέσυρε η Μέλισσα![]()

Παλίρροια η Ζαναε τα ντολμαδάκια μαν ?Ντολμαδάκια γιαλαντζι ,πατάτες τηγανητές , αγγούροντοματα

Ότι καλύτερο σε κονσέρβα μαν![]()
Ο πιο καλτ μεζές για νηστεία τύποι


πατατακια χωρις λαδι.....

Πολύ νερό;Hλιοσπορους χωρις αλατι
φραπε σκετο
νερο
Παααρα πολύ νερό!!!Πολύ νερό;
Κάποια μέρα όταν γίνει πυρηνικός πόλεμος και η μόνη τροφή στην επιφάνεια της γης θα είναι οι ρυζογκοφρέτες θα με θυμηθείτε όλοι σαςΒαλε και ρυζογκοφρετες στο φόντο και εχεις μετουσιώσει το νήμα σε μια εικόνα.

Home made "κύριε"Παλίρροια η Ζαναε τα ντολμαδάκια μαν ?![]()
ΔΕΝ βρισκω πεππες!!!

Eξαιρετικο συμπλήρωμα σε όσπριο η σπανακόρυζο.![]()
Ο πιο καλτ μεζές για νηστεία τύποι
Παλίρροια χάμωΠαλίρροια η Ζαναε τα ντολμαδάκια μαν ?![]()
Πότε δεν τα συμπάθησα τα συγκεκριμέναEξαιρετικο συμπλήρωμα σε όσπριο η σπανακόρυζο.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Παλίρροια χάμω
Ζαναε πάνω.
Νηστεία είναι ΚΑΙ η αποχη από σεξ ,από το να την βρίσκεις μόνος και από το αλκοόλ...όχι τσιπουροκατάνυξη μετά τον Επιτάφιο!!!Στην Κόλαση θα πας ντουγρού. Νηστεία δεν είναι μόνο η αποχή από το κρέας. Μεγάλη Παρασκευή νηστεύεις και το λάδι, εκτός αν έχεις ήδη κοινωνήσει.
Είναι για μερακλήδες...Πότε δεν τα συμπάθησα τα συγκεκριμένα
Επίσης δεν είναι κάτι που μπορείς να το φας μόνος σου...αυτό θέλει παρέα η οικογενειακό τραπέζι.Πότε δεν τα συμπάθησα τα συγκεκριμένα
Σε αυτό το πουστικο το air-fryer;?;??!;!??πατατακια χωρις λαδι.....