Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (1 μέλη και 21 επισκέπτες)

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.053
Πόντοι
3.556
αυτο θα το κάνει ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ , αλλα το κωκ μου θύμισε παλιες εποχες και παρασυρθηκα :coffee:
Άντε λόγω των ημερών ας κάνουμε μία εξαίρεση αλλά φοβάμαι ότι με αυτή τη δικαιολογία θα το γαμησουν το νήμα μετά
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Άντε λόγω των ημερών ας κάνουμε μία εξαίρεση αλλά φοβάμαι ότι με αυτή τη δικαιολογία θα το γαμησουν το νήμα μετά

το ξερω , το ξερω .. :coffee:
Οτι γινει πρεπει να γινει με προσοχή :coffee:
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Μαν το πρόβλημα με αυτές τις αραχνομουνες είναι ότι δεν τρώνε κρέας με την ευρεία έννοια...
Για αυτό και οι βηγκαν, μηγκαν πως τους λένε "άνδρες" συνήθως τον ξεσκονιζουν τον κουραμπιέ.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.930
Κριτικές
28
Like
21.061
Πόντοι
5.946
4 αυγά μάτια
2 φέτες ψωμί του τοστ
Γιαούρτι με μέλι και καρύδια
Νερό
ΦΡΑΠΈ σκέτο
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
Η Kinder County είναι νηστίσιμη; ήρεμα ρωτάω
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Πρωι μονο φραμπέ με 2σταγονες γλυκαντικο

Μεσημερι
Μισο ψητο κοτοπουλο (βγαζω την πέτσα)
Μια πίτα ( τυπου πιτογυρο)
Μισο αγγούρι μονο αλατι
Μια φέτα καρπουζι

Βραδυ βλεπουμε

Εχασα 14-15 κιλα σε 2μιση μηνες
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Πρωι μονο φραμπέ με 2σταγονες γλυκαντικο

Μεσημερι
Μισο ψητο κοτοπουλο (βγαζω την πέτσα)
Μια πίτα ( τυπου πιτογυρο)
Μισο αγγούρι μονο αλατι
Μια φέτα καρπουζι

Βραδυ βλεπουμε

Εχασα 14-15 κιλα σε 2μιση μηνες
Καρπούζι Απρίλη μήνα;;;
Εχεις χρονομηχανή τύπε;
Γιατί έχω να ζητήσω μερικές χάρες...
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Καρπούζι Απρίλη μήνα;;;
Εχεις χρονομηχανή τύπε;
Γιατί έχω να ζητήσω μερικές χάρες...
Έχει διάρκειας από το φαν κλαμπ του Λατινοαμερικανου μάγου της μπάλας Ντάριο Μουτσοτριγκο και το καρπούζι είναι δώρο από εκεί...:2funny:.
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
Έχει διάρκειας από το φαν κλαμπ του Λατινοαμερικανου μάγου της μπάλας Ντάριο Μουτσοτριγκο και το καρπούζι είναι δώρο από εκεί...:2funny:.
Καπως ετσι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καρπούζι Απρίλη μήνα;;;
Εχεις χρονομηχανή τύπε;
Γιατί έχω να ζητήσω μερικές χάρες...
Ζητα μου οτι θελεις...δεν ξερεις καμμια φορά..
 

takman575

Νέο Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2021
Μηνύματα
3
Like
4
Πόντοι
0
Συναγριδούλα

1000013112.jpg
 

Συνημμένα

  • 20250329_144440.jpg
    8,7 MB · Εμφανίσεις: 12

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
Oχι ιδιαιτερα...έχει γάλα αλλά όχι κρεας.
Στην Κόλαση θα πας ντουγρού. Νηστεία δεν είναι μόνο η αποχή από το κρέας. Μεγάλη Παρασκευή νηστεύεις και το λάδι, εκτός αν έχεις ήδη κοινωνήσει.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.321
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Στην Κόλαση θα πας ντουγρού. Νηστεία δεν είναι μόνο η αποχή από το κρέας. Μεγάλη Παρασκευή νηστεύεις και το λάδι, εκτός αν έχεις ήδη κοινωνήσει.
Eνω αυτοί που Μεγαλοβδομαδιατικα σουβλίζουν :zfuck: τι συνέπειες θα έχουν ,ηγουμενε;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom