Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

Πορνερ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2020
Μηνύματα
200
Κριτικές
10
Like
937
Πόντοι
371
Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;
Και άμα σου πω ότι το κότσι δε μου πολύ άρεσε κιόλας; :confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Σπακανόρυζο όπως το έλεγε η Δεβορα στο "Εκείνες κι εγώ".
Ταραμοσαλάτα ροζ ,φτωχική( μαλακίες λέω ,είναι ακριβότερη από την ρωσική).
Τυριά ,Κασερια
Kinder Country
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Και άμα σου πω ότι το κότσι δε μου πολύ άρεσε κιόλας; :confused:
Καλά να πάθεις ...υπάρχει Θεός.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
28
Like
21.049
Πόντοι
5.946
Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;
Θα φυτρώσουν...
 

123BigGeorge

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.259
Κριτικές
17
Like
7.702
Πόντοι
3.446
Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;;;
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Θα κοπεί η ανάπτυξη σας βρε Ιούδες αν δεν φάτε τσιτσι μια βδομάδα;
Να καούν στο πυρ το εξώτερον οι κολασμένοι...
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.134
Πόντοι
9.345
Νηστεία τύποι
Ψωμάκι ολικής, ταραμοσαλάτα, ντοματουλα, ελιες...
Ευκαιρία για αποτοξινωση
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.195
Κριτικές
67
Like
117.040
Πόντοι
39.911

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556
Έκανα παραγγελία ένα αρνί ψημένο για την Κυριακή, σιγά μη καθίσω να μαλακιστω με προετοιμασίες να φάω και όλη τη καπνα καί νά χασω ώρες από τη ζωή μου, την ώρα που οι άλλοι θα βασανίζονται εγώ θα γαμαω. Ωραία Πάσχα κάναμε τη δεκαετία τού ογδόντα και του ενενήντα τώρα έχουν γαμηθει τα πάντα.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Στείλε γραμματόσημα ολυμπιακού και μακαρόνια Πέππες ρε μουνή και εσύ :coffee:
δεν υπαρχει σαλιο και απο τα δυο...
στα ελτα που πηγα γραμματοσημα μου ειπαν "τυπε ειναι πιο ευκολο να βρεις του ερμη...
και σκλαβενιτη που εφτασα ψηλα στην ιεραρχια μου ειπαν "τυπε παου πατρολ εχουμε,ΘΕΣ?"
:confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
δεν υπαρχει σαλιο και απο τα δυο...
στα ελτα που πηγα γραμματοσημα μου ειπαν "τυπε ειναι πιο ευκολο να βρεις του ερμη...
και σκλαβενιτη που εφτασα ψηλα στην ιεραρχια μου ειπαν "τυπε παου πατρολ εχουμε,ΘΕΣ?"
:confused:
"Τύπε;;;;"
Έχουμε μέλη και στα ΕΛΤΑ;!;;;;
:angel::happy:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.195
Κριτικές
67
Like
117.040
Πόντοι
39.911
δεν υπαρχει σαλιο και απο τα δυο...
στα ελτα που πηγα γραμματοσημα μου ειπαν "τυπε ειναι πιο ευκολο να βρεις του ερμη...
και σκλαβενιτη που εφτασα ψηλα στην ιεραρχια μου ειπαν "τυπε παου πατρολ εχουμε,ΘΕΣ?"
:confused:
:tooth: :tooth: :tooth:

Έκανα παραγγελία ένα αρνί ψημένο για την Κυριακή, σιγά μη καθίσω να μαλακιστω με προετοιμασίες να φάω και όλη τη καπνα καί νά χασω ώρες από τη ζωή μου, την ώρα που οι άλλοι θα βασανίζονται εγώ θα γαμαω. Ωραία Πάσχα κάναμε τη δεκαετία τού ογδόντα και του ενενήντα τώρα έχουν γαμηθει τα πάντα.
Το προσωπικό το έχεις βάλει ταμείο ανεργίας μαν ? :coffee:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.329
Like
20.044
Πόντοι
3.556

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom