You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 857K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 29 άτομα (2 μέλη και 27 επισκέπτες)
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Γιατί.αναφορά
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
γιατι αρνι δεν πρεπει να μένει για την επόμενη ημέρα , και για τους λαχανοντολμαδες ..Γιατί.
Επισης και μια δευτερη αναφορά επειδη ρωτησες "γιατι"

tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Αρνί κρυο την επόμενη μέρα γαμαει καλημερεςγιατι αρνι δεν πρεπει να μένει για την επόμενη ημέρα , και για τους λαχανοντολμαδες ..
Επισης και μια δευτερη αναφορά επειδη ρωτησες "γιατι"![]()

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.454
- Πόντοι
- 16.235
Aν εννοείς μάρκα Πέπα..Ο.Κ...Μεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα![]()
Αν εννοείς ΠΕΠΟσχημο μακαρονακι στο ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ...έφαγες Ορεζνικ στο Δόξα Πατρί.
Οριακά αποδεκτες οι πένες σε παστίτσιο...αλλά ΠΕΠΟσχημο μακαρονακι σε παστίτσιο είναι κτηνωδία!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Κι εσύ με την δίαιτα 16ωρου σαν τις γκόμενες;Αναφορά για Βίκος Cola.
Συγγνώμη ρε γίγαντα Άντζελο αλλά τρώω κατά τις 5 το απόγευμα συνήθως.
Για σήμερα παίζω τορτελινια γεμιστά με τυρί , κόκκινη σάλτσα και χοιρινό φιλέτο.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.454
- Πόντοι
- 16.235
Τζάμπα ρεύμα πληρώνεις ..ρίξε κάνα δυο κλανιδια μέσα στις συμβατικές κουβέρτες και είσαι άνετος.Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα![]()
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.702
- Like
- 57.465
- Πόντοι
- 12.756
Ταλαιπωρία μαν τώρα liveΤουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα![]()
Συνημμένα
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα![]()
Δεν ειναι σουπερ η κολα μετά το γλυκο ;; που σου δινει αυτη την πικράδα

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.454
- Πόντοι
- 16.235
Μοσχάρι λεμονάτο στον φούρνο με πατάτες.
Τυριά ,κασερια.
Λίγη ταραμοσαλάτα ( πάντα πάει με πατάτες).
Red,red wine
Μπακλαβαδακι.
Τυριά ,κασερια.
Λίγη ταραμοσαλάτα ( πάντα πάει με πατάτες).
Red,red wine
Μπακλαβαδακι.
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.053
- Like
- 12.102
- Πόντοι
- 2.606
Αρνι κρυο παλια στο τεξας που δεν ειχαν κρεας παρα μονο 2 φορες το χρονο που σφαζανε καμια προβατινα. Το χτεσινο αρνι το πετας η το δινεις στα σκυλια γατιαΑρνί κρυο την επόμενη μέρα γαμαει καλημερες![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.454
- Πόντοι
- 16.235
Όλα σε μια καθησια ρε παικτη;Ταλαιπωρία μαν τώρα live![]()
Στο κουτί έχει υλικό για μια βδομάδα περίπου.
tomahok
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 21.374
- Κριτικές
- 1
- Like
- 7.134
- Πόντοι
- 1.406
Και η απόλαυση απογειώνεται με μια τσιγαριά και τζουρες να φτάνει η νικοτίνη μέχρι τα νυχιαΔεν ειναι σουπερ η κολα μετά το γλυκο ;; που σου δινει αυτη την πικράδα![]()

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.454
- Πόντοι
- 16.235
Το να το ζεστανετε καλα προτου το φατε το σκεφτήκατε η μπααααα;;;Αρνι κρυο παλια στο τεξας που δεν ειχαν κρεας παρα μονο 2 φορες το χρονο που σφαζανε καμια προβατινα. Το χτεσινο αρνι το πετας η το δινεις στα σκυλια γατια
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.053
- Like
- 12.102
- Πόντοι
- 2.606
Οσο αιθερια ειναι η τσικνα απο φρεσκοψημενο αρνι/κατσικι τοσο χαλια ειναι η μποχα οταν το ξαναζεσταινεις ,να μη πω για γευσηΤο να το ζεστανετε καλα προτου το φατε το σκεφτήκατε η μπααααα;;;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
