Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 858K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (1 μέλη και 30 επισκέπτες)

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Ρε φίλε δε μένω στη μέση του Ατλαντικού. Το πρωί όταν ξύπνησα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Καταλάβατε ρε μαν τώρα λέω τι θα τσιμπήσεις?δε περνεις χαμπαρι?
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Από χθεσινό τραπέζι αρνί κρυο με αλατοπίπερο, λαχανοντολμάδες, τυρόπιτα σπιτική, βικοσκολα. Εχθές τα γλεντησα με μαυρη Γκίνες :wanker:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
γιατι αρνι δεν πρεπει να μένει για την επόμενη ημέρα , και για τους λαχανοντολμαδες ..
Επισης και μια δευτερη αναφορά επειδη ρωτησες "γιατι" :coffee:
Αρνί κρυο την επόμενη μέρα γαμαει καλημερες :coffee:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Αναφορά για Βίκος Cola.

Συγγνώμη ρε γίγαντα Άντζελο αλλά τρώω κατά τις 5 το απόγευμα συνήθως.
Για σήμερα παίζω τορτελινια γεμιστά με τυρί , κόκκινη σάλτσα και χοιρινό φιλέτο.
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Μεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα :coffee:
Aν εννοείς μάρκα Πέπα..Ο.Κ...
Αν εννοείς ΠΕΠΟσχημο μακαρονακι στο ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ...έφαγες Ορεζνικ στο Δόξα Πατρί.
Οριακά αποδεκτες οι πένες σε παστίτσιο...αλλά ΠΕΠΟσχημο μακαρονακι σε παστίτσιο είναι κτηνωδία!
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αναφορά για Βίκος Cola.

Συγγνώμη ρε γίγαντα Άντζελο αλλά τρώω κατά τις 5 το απόγευμα συνήθως.
Για σήμερα παίζω τορτελινια γεμιστά με τυρί , κόκκινη σάλτσα και χοιρινό φιλέτο.
Κι εσύ με την δίαιτα 16ωρου σαν τις γκόμενες;
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα :coffee:
Τζάμπα ρεύμα πληρώνεις ..ρίξε κάνα δυο κλανιδια μέσα στις συμβατικές κουβέρτες και είσαι άνετος.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756
Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα :coffee:
Ταλαιπωρία μαν τώρα live :smiling-face-with-heart-eyes:
 

Συνημμένα

  • 20250223_151416.jpg
    20250223_151416.jpg
    1,7 MB · Εμφανίσεις: 15

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τουβλο σοκολατόπιτα και δυο τζουρες κολα που επίτηδες αφήνω για μετά το γλυκό. Ωστόσο δουλευει φουλ η ηλεκτρική κουβέρτα που προετοιμαζει τη Κυριακάτικη σιέστα :coffee:

Δεν ειναι σουπερ η κολα μετά το γλυκο ;; που σου δινει αυτη την πικράδα :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Μοσχάρι λεμονάτο στον φούρνο με πατάτες.
Τυριά ,κασερια.
Λίγη ταραμοσαλάτα ( πάντα πάει με πατάτες).
Red,red wine
Μπακλαβαδακι.
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Αρνί κρυο την επόμενη μέρα γαμαει καλημερες :coffee:
Αρνι κρυο παλια στο τεξας που δεν ειχαν κρεας παρα μονο 2 φορες το χρονο που σφαζανε καμια προβατινα. Το χτεσινο αρνι το πετας η το δινεις στα σκυλια γατια
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Αρνι κρυο παλια στο τεξας που δεν ειχαν κρεας παρα μονο 2 φορες το χρονο που σφαζανε καμια προβατινα. Το χτεσινο αρνι το πετας η το δινεις στα σκυλια γατια
Το να το ζεστανετε καλα προτου το φατε το σκεφτήκατε η μπααααα;;;
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Το να το ζεστανετε καλα προτου το φατε το σκεφτήκατε η μπααααα;;;
Οσο αιθερια ειναι η τσικνα απο φρεσκοψημενο αρνι/κατσικι τοσο χαλια ειναι η μποχα οταν το ξαναζεσταινεις ,να μη πω για γευση
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom