Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 860K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (4 μέλη και 33 επισκέπτες)

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.354
Κριτικές
67
Like
118.063
Πόντοι
39.911

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Κάτσε να έρθει ο @Νίπλης γιατί σε βλέπω με ολικό αποκλεισμό
Μια επίπληξη αρκεί.
Με αντζούγιες, τρώει έγγραφη αναφορά κοινοποιημενη με δικαστικό επιμελητή.
Με ανανά, επιστρέφει τους κωδικούς του στον αντιστενη.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αυγό στη πίτσα??? Ήρεμα ρωτάω

Τι ηρεμα ρωτας και εσυ , για να τρωει καντηλια ειναι με αυτο που εγραψε

Επεσε αναφορα σπεσιαλ , με αναλυτικη περιγραφη για μπαν , παει για αποκλεισμο απο IP :coffee:

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΕ ΜΟΥ !!! ΑΥΓΟ ΒΡΑΣΤΟ ΡΟΔΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.823
Πόντοι
3.346
IMG_6560.jpeg
@Zebu τιμή
Πιπα
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
Τι ηρεμα ρωτας και εσυ , για να τρωει καντηλια ειναι με αυτο που εγραψε

Επεσε αναφορα σπεσιαλ , με αναλυτικη περιγραφη για μπαν , παει για αποκλεισμο απο IP :coffee:

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΕ ΜΟΥ !!! ΑΥΓΟ ΒΡΑΣΤΟ ΡΟΔΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Νομίζω ότι αυτό δεν πρέπει απλά να το εξετάσουμε σαν πλημμέλημα αλλά σάν κακούργημα και σε ήρεμη ψυχική κατάσταση
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
βραδινό , ρυζογκοφρετες ρίγανη agrinio x 4, από πάνω λίγο κέτσαπ , και τυρί μιλνερ light και γαλοπούλα καπνιστη χωρίς γλουτένη . όλο μαζί 4 λεπτα στο air fryer.
γκουρμεδια , έγραψα πάλι .
ξεκατινιαστε με γαμω τη δίαιτα .
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Νομίζω ότι αυτό δεν πρέπει απλά να το εξετάσουμε σαν πλημμέλημα αλλά σάν κακούργημα και σε ήρεμη ψυχική κατάσταση

ρε εχει φυγει απο εδω μεσα και δεν το ξερει ακόμα ..
Συζηταω τωρα με την διαγραφη του να σβηστουν και ολα τα μηνυματα του , απο το πρωτο που εγραψε μεχρι τωρα
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.354
Κριτικές
67
Like
118.063
Πόντοι
39.911
Τι ηρεμα ρωτας και εσυ , για να τρωει καντηλια ειναι με αυτο που εγραψε

Επεσε αναφορα σπεσιαλ , με αναλυτικη περιγραφη για μπαν , παει για αποκλεισμο απο IP :coffee:

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΕ ΜΟΥ !!! ΑΥΓΟ ΒΡΑΣΤΟ ΡΟΔΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τσάκο και μία με αυγά μάτια :coffee:
1739038759600.jpeg
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
βραδινό , ρυζογκοφρετες ρίγανη agrinio x 4, από πάνω λίγο κέτσαπ , και τυρί μιλνερ light και γαλοπούλα καπνιστη χωρίς γλουτένη . όλο μαζί 4 λεπτα στο air fryer.
γκουρμεδια , έγραψα πάλι .
ξεκατινιαστε με γαμω τη δίαιτα .
Τρείς μήνες φυλακή με αναστολή μπας και βάλεις μυαλό αν το ξανακάνεις την ποινή θα την εκτισεις
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τσάκο και μία με αυγά μάτια :coffee:
1739038759600.jpeg

για αρχη αυτη η πιτσα που ανεβασες ειναι σκουπιδι εντελως
αλλά εστω και αυτη εχει αυγα ματια , οχι ροδελες βρε γαμημένε λες και εισαι στο πιο τελειωμενο σαντουιτσαδικο της Αθηνας , που περναει το αυγο στον κοφτη και μετά το απλωνει με τα βρωμοχερα του ο καθε πακιστανος
που πριν εκανε κωλονοσκοπηση με τα δακτυλα του στον Χασαν

Χαιρετα οποιους θες να χαιρετησεις , γιατι δεν θα εχει ακομα για πολυ την δυνατοτητα να γραψεις :coffee::coffee:
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Τι ηρεμα ρωτας και εσυ , για να τρωει καντηλια ειναι με αυτο που εγραψε

Επεσε αναφορα σπεσιαλ , με αναλυτικη περιγραφη για μπαν , παει για αποκλεισμο απο IP :coffee:

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΕΕ ΜΟΥ !!! ΑΥΓΟ ΒΡΑΣΤΟ ΡΟΔΕΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΤΣΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:sopase::sopase::sopase:

Στηρίζω Μέντορα.

Ξέρει και να τρώει...

Παω να πάρω και εγω αυτό το καλλιτεχνικό έδεσμα ουρανίσκου.

:sopase:

 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.063
Πόντοι
3.556
για αρχη αυτη η πιτσα που ανεβασες ειναι σκουπιδι εντελως
αλλά εστω και αυτη εχει αυγα ματια , οχι ροδελες βρε γαμημένε λες και εισαι στο πιο τελειωμενο σαντουιτσαδικο της Αθηνας , που περναει το αυγο στον κοφτη και μετά το απλωνει με τα βρωμοχερα του ο καθε πακιστανος
που πριν εκανε κωλονοσκοπηση με τα δακτυλα του στον Χασαν

Χαιρετα οποιους θες να χαιρετησεις , γιατι δεν θα εχει ακομα για πολυ την δυνατοτητα να γραψεις :coffee::coffee:
Να αγιασει το στόμα σού τυπε, εγώ προτείνω να του πάρουμε και το διαβατήριο να μην μπορεί να φύγει από τη χώρα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom