Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 862K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Κονσερβα τονο,σκετη.Φτωχικα και υγιεινα
Eννοεις ότι η κονσέρβα ήταν σκέτη η ότι ήταν τονοσαλατα και έφαγες μόνο αυτό;
Πολύ άδειο το δείπνο σου...αν κοιμηθεις το πολύ σε δύο ώρες Ο.Κ...αλλιως σε βλέπω να ανοίγεις ντουλάπια και ψυγείο για να τσιμπήσεις κάτι λόγω λιγούρας.
Κάπου κάπου κι εγώ τρώω κάτι τέτοια αλλά με συνοδευτικά .
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Φασολάδα
Σαλάτα πατζάρι
Ταραμοσαλάτα
Τυριά,κασερια
Χαλβάς
Προηγήθηκε ένα ακτινίδιο το απόγευμα
Η αντίστροφη μέτρηση για εκτοξευση Σκατ-Οreshnik ξεκίνησε ....ανυπομονώ για την μεγάλη έκρηξη ...η αντίστροφη μέτρηση άρχισε...stay tuned!!:happy:
Αναμένουμε αύριο πρωί ανταπόκριση στο προσφιλές νήμα του χεσιματος:coffee:
 

Isidoro$

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Δεκ 2021
Μηνύματα
3.229
Κριτικές
21
Like
5.971
Πόντοι
1.346
Eννοεις ότι η κονσέρβα ήταν σκέτη η ότι ήταν τονοσαλατα και έφαγες μόνο αυτό;
Πολύ άδειο το δείπνο σου...αν κοιμηθεις το πολύ σε δύο ώρες Ο.Κ...αλλιως σε βλέπω να ανοίγεις ντουλάπια και ψυγείο για να τσιμπήσεις κάτι λόγω λιγούρας.
Κάπου κάπου κι εγώ τρώω κάτι τέτοια αλλά με συνοδευτικά .
μεξικανικο,με καλαμποκι και φασολια.Προσθεσα και 2 κριτσινια.Αν αντεξω καλα θα ειναι,το πρωι ομως θα γινει παρτυ :2funny:
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.432
Κριτικές
67
Like
118.664
Πόντοι
39.911
Εγώ κρίνω μόνο, αλλά αφού ρωτάς μοσχαράκι γιουβέτσι, σαλάτα λάχανο καρότο, κόλα ζιρο, ζελέ φρούτων
Ζελέ φρούτων ? :confused:

Στον ευαγγελισμό γευμάτισες τύπε ? :coffee:

Τσακο μια αναφορά από εμένα :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Αναμένουμε αύριο πρωί ανταπόκριση στο προσφιλές νήμα του χεσιματος:coffee:
Πρωι όχι...απεχθάνομαι το πρωινό χέσιμο...μόλις σκοτεινιασει όμως νομίζω ότι θα είμαστε σε καλό δρόμο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Πρωί χέζει ο κόσμος τύπε
Kατι αργοσχολοι η έστω εισοδηματιες μπορεί...εγώ το πρωί θέλω καφέ και μουσική ,όχι κλανιδια και σκατά...τι κόσμος είστε εσείς ρε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πρωι όχι...απεχθάνομαι το πρωινό χέσιμο...μόλις σκοτεινιασει όμως νομίζω ότι θα είμαστε σε καλό δρόμο.
Στον από κάτω πες τα...
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Πρωι όχι...απεχθάνομαι το πρωινό χέσιμο...μόλις σκοτεινιασει όμως νομίζω ότι θα είμαστε σε καλό δρόμο.
Ανέβασε και φώτο.
Έχει ενδιαφέρον η χρωματική παλέτα του συνδυασμού γίγαντες - παντζάρι.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Ανέβασε και φώτο.
Έχει ενδιαφέρον η χρωματική παλέτα του συνδυασμού γίγαντες - παντζάρι.
Δεν ήταν γίγαντες...προς το μεσαίο θα έλεγα...μέγεθος κατάλληλο για φασολάδα.
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom