argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.377
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.498
- Πόντοι
- 16.235
Eννοεις ότι η κονσέρβα ήταν σκέτη η ότι ήταν τονοσαλατα και έφαγες μόνο αυτό;Κονσερβα τονο,σκετη.Φτωχικα και υγιεινα
Πολύ άδειο το δείπνο σου...αν κοιμηθεις το πολύ σε δύο ώρες Ο.Κ...αλλιως σε βλέπω να ανοίγεις ντουλάπια και ψυγείο για να τσιμπήσεις κάτι λόγω λιγούρας.
Κάπου κάπου κι εγώ τρώω κάτι τέτοια αλλά με συνοδευτικά .


