Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (1 μέλη και 33 επισκέπτες)

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Πρωινό.. Αφιερωμένο στο @Nubic που Ζεσταίνει Το Γαλακτομπούρεκο..

Θυμαρίσιο Μέλι σε παντεσπάνι με προσθήκη βούτυρο Κερκύρας

Χυμό Βερίκοκο

Ομελέτα με μανιτάρια και Λουκάνικα..

Κέικ Αλμυρό με Μπέικον.

Καφές από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία - Πολύ Ακριβός.
Δηλαδης, έχει take away το Μεγάλη Βρετανία?
Ωραίο νέο!
Μήπως ξες ρε παναη αν συνεργάζεται και με καμιά πλατφόρμα Wolt, e-food και έτσι?
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Δηλαδης, έχει take away το Μεγάλη Βρετανία?
Ωραίο νέο!
Μήπως ξες ρε παναη αν συνεργάζεται και με καμιά πλατφόρμα Wolt, e-food και έτσι?
Μέσα μπήκα και κάθισα.

Δεν μου είπες ομως..

Ποια η γνώμη σου ;

Το γαλακτομπούρεκο ζεστένεται ;
 

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Μέσα μπήκα και κάθισα.

Δεν μου είπες ομως..

Ποια η γνώμη σου ;

Το γαλακτομπούρεκο ζεστένεται ;
Τσ γλυκά πλην παγωτού κσταναλωνονται σε θερμοκρασία δωματίου.
Τα βασικά θα λέμε? βου και α βα, πι πι το παπί?
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.252
Κριτικές
11
Like
23.173
Πόντοι
6.246
Και οι λουκουμάδες; Πες μας τώρα να μην τρώμε λουκουμάδες ζεστούς.

Ρε παικτη υπάρχουν γλυκα ταψιού, γλυκά ψυγείου, γλυκά του κουταλιού.

Τα γλυκά ψυγείου διατηρούνται στο ψυγείο. Τέλος.

Τα γλυκά ταψιού διατηρούνται εκτός ψυγείου αλλά αν περάσει μία μέρα και κινδυνεύει να χαλάσει μπαίνουν στο ψυγείο. Αν τώρα το γλυκό έχει κρέμα (γαλακτομπούρεκο, μπουγάτσα, γαλατόπιτα) μπορείς να το ζεστάνεις κατά βούληση.

Αυτά λέτε και θα πέσουν πιο πολλές αναφορές και από κέντρο νεοσυλλέκτων.

Τελικά θα πάω σινεμά κοντά στη Μεγάλη Βρεττανία, μπορεί να περάσω μετά να ευχηθώ στους νεόνυμφους.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.252
Κριτικές
11
Like
23.173
Πόντοι
6.246
Παίκτη η 28η Οκτωβρίου αργεί ακομη
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.050
Πόντοι
3.556
Σήμερα θα φάω καλά είμαι μέσα στους εξήντα του γάμου :rockon:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.252
Κριτικές
11
Like
23.173
Πόντοι
6.246
Σήμερα θα φάω καλά είμαι μέσα στους εξήντα του γάμου :rockon:
ποιος θα παίξει μουσική; θα έχει κρητικά;

φέραν κανένα χοχλιό οι συγγενείς από κάτω; Γαμοπίλαφο θα παίξει;

περιμένουμε ανταπόκριση για τα φαγιά.
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Μεσημεριανό απο κυρία Μαρία..

Πρώτος όροφος.. 65 ετων..

Φασολάκια Αυθεντικά με την καλύτερη γεύση : Τσαουλιά..

Σπανακόρυζο..

Ψωμί Μετσοβίτικο - Ακριβό απο Βενέτη.

Φέτα που μύριζε ποδαρίλα..

Κόκα Κόλα..

Γλυκό.. κουλουράκια βανίλια με Νουτέλα.

Αυθεντική πραλίνα φουντουκιού.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Σαλάτα λάχανο καροτο
Τσιπούρα πελαγίσια ( έτσι είπε ο μανάβης)
Νερό βρύσης
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.299
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
Πρωινό.. Αφιερωμένο στο @Nubic που Ζεσταίνει Το Γαλακτομπούρεκο..

Θυμαρίσιο Μέλι σε παντεσπάνι με προσθήκη βούτυρο Κερκύρας

Χυμό Βερίκοκο

Ομελέτα με μανιτάρια και Λουκάνικα..

Κέικ Αλμυρό με Μπέικον.

Καφές από το ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία - Πολύ Ακριβός.
Κάνουν και ντελιβερυ από εκεί;
Απαιτείται dress code για όσους πάνε εκεί...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom