Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 854K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (1 μέλη και 36 επισκέπτες)
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Χωριάτικη σαλάταταρα, χόρτα βραστά, και ο,τι παίζει στην σχάρα...

Και παγωμένες μπύρες.

 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.669
Like
57.361
Πόντοι
12.756
Χωριάτικη σαλάταταρα, χόρτα βραστά, και ο,τι παίζει στην σχάρα...

Και παγωμένες μπύρες.

Πω ρε πουστη :wanker:
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Μοσχάρι σούπα οσομπουκο, με σέλερι χοντροκομμένο , πατάτες, καρότα .
Ψωμί προζυμένιο και κρασάκι λευκό
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.669
Like
57.361
Πόντοι
12.756
τονο σε νερο κονσερβα 160 γραμμαρια με καστανο ρυζι 120 γραμμαριων , σαλατα λαχανο καροτο με εξαιρετικο ελαιολαδο και μπολικο στημενο λεμονι
Αδελφέ σίγουρα στο ζύγισμα?μήπως ήταν παραπάνω?
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.589
Κριτικές
53
Like
41.436
Πόντοι
17.336
Φασολάδα για μεσημεριανό με συνοδεία σαλάμι Λευκάδας, φέτα, ελιές, καί ψωμάκι φρέσκο χωριάτικο με προζύμι από φουρναρισα εννοείτε.


Υ.Γ ρε δεν χρειάζεται να γίνεται κάποιος κακεντρεχης ό ίδιος καί όι αυλικοί τού επειδή δεν τού βγαίνουν τά ταληρα πού ζητάει (ξέρεις αυτός τί εννοώ) πείτε μου αν είναι νά βοηθήσω έτσι ώστε νά γέμιση ή πιατέλα τήν άλλη φορά, μην ντρέπεστε μια παρέα είμαστε εδώ..... έτσι;

Καλό μεσημέρι κύριοι.
 

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.241
Κριτικές
67
Like
117.356
Πόντοι
39.911
τονο σε νερο κονσερβα 160 γραμμαρια με καστανο ρυζι 120 γραμμαριων , σαλατα λαχανο καροτο με εξαιρετικο ελαιολαδο και μπολικο στημενο λεμονι
Μαν το καρότο πόσα γραμμάρια ? :think:
Αδελφέ σίγουρα στο ζύγισμα?μήπως ήταν παραπάνω?
Ταλαιπωρία μεγάλη το ζύγισμα στο φαγητό μαν :undecided:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.049
Like
12.096
Πόντοι
2.606
Λιτο βραδυνο σημερα τοστ με τυρι, σαλαμι αερος ,κηπουρου , αλλα επειδη δεν ειναι με κανονικο ψωμι αλλα με κατι πιτουλες πολυ λεπτες το λενε ραπ (wrap) ,αλλα στην ουσια και παλι τοστ ειναι αλλα με ευφανταστο ονομα:confused:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.299
Κριτικές
64
Like
59.388
Πόντοι
16.235
Αρακά με κοτόπουλο

2 μέρες ..

Εχω χεστεί πάνω μου στη κυριολεξία
Τι ευαίσθητα εντερακια που έχετε εσείς οι μεγαλοαστοί...που να φας ρεβύθια με επιπλέον μπουκοβο στο πιάτο...με πάνες θα κυκλοφορείς...:2funny::2funny::2funny:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φακές, φέτα και ψωμί.

Τώρα πεινάω ο κακόμοιρος...
Αυτά να υποθέσω ότι ήταν για μεσημέρι...
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.095
Κριτικές
22
Like
17.695
Πόντοι
8.695
Όλοι στη δίαιτα σήμερα... Αρχίζω εγώ λοιπόν. Πρωινος καφές με ψωμί ολικής και μερεντα.
Μεσημέρι ετοιμάζεται κοτόπουλο λεμονάτο με πατάτες στο φούρνο.
Για βράδυ προγραμματίζεται μεζεδοπωλείο για τσιπουρακι. Μπορεί να έχει πέσει και κανας π0υτσος πιο πριν....
Γαματε και Τρώτε! Είναι μεταδοτικό!
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.371
Κριτικές
1
Like
7.126
Πόντοι
1.406
Φακες, λαχανακια Βρυξελλών, αγγουρι, μορταδέλα.
Λειτερ τιραμισού.
:coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom