Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
να πας και αλλουΠριν μια εβδομάδα εκανα εξετάσεις Δεν μου διαγνώστηκε η Γερμανική νόσος.

να πας και αλλουΠριν μια εβδομάδα εκανα εξετάσεις Δεν μου διαγνώστηκε η Γερμανική νόσος.

Πηγα σε αυτόν που μου εχεις συστήσει εσύ. Σε αυτόν πάω πάντα.να πας και αλλου![]()
Πω ρε πουστηΧωριάτικη σαλάταταρα, χόρτα βραστά, και ο,τι παίζει στην σχάρα...
Και παγωμένες μπύρες.

Αδελφέ σίγουρα στο ζύγισμα?μήπως ήταν παραπάνω?τονο σε νερο κονσερβα 160 γραμμαρια με καστανο ρυζι 120 γραμμαριων , σαλατα λαχανο καροτο με εξαιρετικο ελαιολαδο και μπολικο στημενο λεμονι
Μαν το καρότο πόσα γραμμάρια ?τονο σε νερο κονσερβα 160 γραμμαρια με καστανο ρυζι 120 γραμμαριων , σαλατα λαχανο καροτο με εξαιρετικο ελαιολαδο και μπολικο στημενο λεμονι
Ταλαιπωρία μεγάλη το ζύγισμα στο φαγητό μανΑδελφέ σίγουρα στο ζύγισμα?μήπως ήταν παραπάνω?

Άμα συνεχίσει ο καιρός έτσι , βλέπω να το ρίχνω στις σούπες …
Αύριο λέω πατσά
Τι ευαίσθητα εντερακια που έχετε εσείς οι μεγαλοαστοί...που να φας ρεβύθια με επιπλέον μπουκοβο στο πιάτο...με πάνες θα κυκλοφορείς...Αρακά με κοτόπουλο
2 μέρες ..
Εχω χεστεί πάνω μου στη κυριολεξία



Αυτά να υποθέσω ότι ήταν για μεσημέρι...Φακές, φέτα και ψωμί.
Τώρα πεινάω ο κακόμοιρος...