Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 31 άτομα (0 μέλη και 31 επισκέπτες)

Διεισδυτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2024
Μηνύματα
348
Κριτικές
3
Like
790
Πόντοι
361
ωραια ιδεα ειναι.
ντακους φτιαξαμε προσφατα ομως με ανθοτυρο Κρητης κλπ απο πανω.
τωρα που υπαρχει προθυμια για ζυμωμα και ανοιγμα φυλλου,θα το εκμεταλλευτω.
αυτα δεν τα βρισκω καθε μερα. :grin:

btw ψωμι με λαδι τηγανητο,φτιαχνουμε και βαζουμε ζαχαρη απο πανω.


δοκιμασε να βαλεις και σελινο την αλλη φορα στη σουπα φιλε.
δινει γευση.
Επίσης για όσους μύστες δεν γνωρίζουν ότι ο ώμο σέλινο βελτιώνει την γεύση του σπέρματος
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.757
Πόντοι
456
Γίγαντες κονσέρβα, και ζεστή κόκα κόλα..
Το ξεχασμα της επετείου που λέγαμε..
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.263
Κριτικές
67
Like
117.526
Πόντοι
39.911

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Μπακαλιάρος φιλέτο στιφάδο το μεσημέρι , παπάρα στη σάλτσα με ψωμί από τις εφτά seven ( 7 ) Φουρνάρισσες :coffee:

Πάντα και μόνο zero :coffee:
Από αύριο θα φας kfc? σήμερα είχες ρεπό βλέπω :afro:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.320
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Ρεβύθια με σαλάτα ντομάτα.
Για επιδόρπιο χτύπησα δύο σοκοφρετακια και λίγους ξηρούς καρπούς.
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.320
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Πολύ κουτάλα έπεσε στα φαγητά των αξιότιμων μελών μας..σωστό...!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom