Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (0 μέλη και 39 επισκέπτες)

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
οχι τυπε , αν ειναι δυνατον , και μιάς που μου το θυμισε ακου αυτο που μου ειχε τυχει πριν κανα μηνα

Ειμαι στο μελι λαδι , ειναι μπροστα μου ενας τυπος με τατουαζ , νοικοκυραίος φαινοταν και τιμιος , και λεει στον ψηστη εκει βαλε μου μιση πίτα , οτι εχει μεινει πισω στην λαμαρινα απο φυρα απο κοψιμο του γυρου, τριψε και τις σχαρες
και οτι βγαλει βαλτα σε ενα κουτακι , στην μιση πιτα βαλε μου και 4 λεμόνια (τσαμπα δεν ειναι αυτα ; , ναι του απανταει ο ψηστης , βάλε τοτε του λεει ) , μετα τον ρωταει , εχει επιστρεψει κανεις φαγητο ή καμια παραγγελια που δεν πηγε ; οχι του απανταει ο ψηστης... κριμα λεει ο δικός μου..
Τιποτα απο αυτα που αφηνουν οι πελατες απο τα πατια ; αυτα τα κρεμμυδια που δεν τρωνε ; καμιά μασημενη μπουκια που την εφτυσαν επειδη ειχε κοκκαλο ; ναι λεει ο ψηστης , κατι θα βρουμε , βάλε του λεει ο δικος μου οτι βρεις..

Του δινει ο ψηστης ενα κουτακι σαν και αυτο που βαζουν τα δακτυλιδια οι χρυσοχόοι και του λεει 3 ευρω .. 3 ΕΥΡΩΩΩ λεει ο δικός μου μπροστα μου , και εκει μπαινω εγω στο παιχνιδι , κανω ειδικο σημα με το ματι και μετα με τα χερια σημαδι οπως ο Αταμαν οταν τους λεει να παιξουν αμυνα 3 ,
και το πιανει ο ταμειας και του λεει - Κερασμενα αδερφε :coffee:

Και κοιτα να δεις συμπτωση
Την επομενη μερα παω σουπερ και βλεπω στο ταμειο μπροστα μου τον ιδιο τυπο με ενα μπουκαλι περδικα και τις τσεπες τους γεματες φυστικια (μαλλον ειχε ανοιξει την συσκευασια και τα ειχε βαλει εχει χυμα) τον ειδε ο ταμίας , κανω παλι νόημα και σκαει σεκιουριτι , του λεει αλτ-τι-σι κτλ
και λεω εγω , -Αφηστε τον ρε μουνια , δεξιος πρεπει να ειναι , δικό μας παιδι , οτι ειναι θα πληρωθει , και του δινω μια σπρωξια και του λεω -Τρεξε πουστη να φυγεις σε καλυπτω , και ετρεξε σαν τον γατοπαρδο και χαθηκε στα στενα της Ανω Γλυφαδας ..:coffee::coffee::coffee:

Πατα μου λαικ μου σου γαμησω , μια ωρα εγραφα
Κλαίω ρε πουστη :2funny::2funny: περισσότερες πιθανότητες έχει πάντως να συμβεί αυτό παρά η ιστορία του τυπου
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.100
Πόντοι
2.606
παρατηρώ ότι το νήμα δεν διακατέχεται καθόλου από το χριστουγεννιάτικο πνεύμα
Από Χριστούγεννα μόνο Σκρουτζ γουστάρουμε τυπε,του Ντίκενς όχι τον παπια
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.319
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
Καλημέρα κύριοι, καλή Κυριακή.
Τό παρακάτω περιστατικό δυστυχώς δεν είναι τρολ αλλά αληθινό :undecided-old:
Εχθές το βράδυ πήγα σέ γνωστή αλυσίδα πίτσας πού είναι πολύ κοντά στήν περιοχή μου για νά παραλάβω την παραγγελία μου, μπαίνοντας στο κατάστημα μπροστά μου ήταν ένας σχετικά ηλικιωμένος κύριος πού μαζί του είχε ένα μικρό παιδάκι. Ό κύριος αργούσε κάνοντας πολλές ερωτήσεις στόν υπάλληλο πίσω από τόν πάγκο, σέ κάποιες από αυτές τόν άκουσα να ρωτάει τίς τιμές πόσο κοστίζει εάν πάρει δύο πίτσες τής ποίο απλές κλπ, μου ήρθε κόμπος στο στομάχι. Ο υπάλληλος του καταστήματος κατάλαβε προφανώς τί παίζει.... τού έκανα νόημα ότι πάρει ό κύριος είναι δικά μου, γάτα τό παιδί πίσω από τόν πάγκο τού είπε ότι μόνο για σήμερα τρέχει προσφορά σέ ένα οποιοδήποτε είδος πάρεις αλλά δύο δωρεάν και μαζί τά αναψυκτικά δωρεάν.

Ό ηλικιωμένος χάρηκε πήρε τρείς πίτσες , αναψυκτικά καί δώρο..... από τό κατάστημα γλυκό. Δεν τό παίζω απλας, δεν ξέρω εάν ό ηλικιωμένος κύριος μας κοροϊδεψε, δεν ξέρω ούτε αν το έχει σύστημα, ξέρω μόνο ότι εγώ έφυγα χορτατος από την πιτσαρία και ας μήν είχα φάει, ούτε έγινα φτωχότερος με λίγα ευρώ μείον.
Πονοψυχος μπουρδελιαρης...
Αυτά, για να μην λένε οι κοινωνικά αποκαταστημενοι ότι είναι ανώτερου επιπέδου.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.319
Κριτικές
64
Like
59.417
Πόντοι
16.235
οχι τυπε , αν ειναι δυνατον , και μιάς που μου το θυμισε ακου αυτο που μου ειχε τυχει πριν κανα μηνα

Ειμαι στο μελι λαδι , ειναι μπροστα μου ενας τυπος με τατουαζ , νοικοκυραίος φαινοταν και τιμιος , και λεει στον ψηστη εκει βαλε μου μιση πίτα , οτι εχει μεινει πισω στην λαμαρινα απο φυρα απο κοψιμο του γυρου, τριψε και τις σχαρες
και οτι βγαλει βαλτα σε ενα κουτακι , στην μιση πιτα βαλε μου και 4 λεμόνια (τσαμπα δεν ειναι αυτα ; , ναι του απανταει ο ψηστης , βάλε τοτε του λεει ) , μετα τον ρωταει , εχει επιστρεψει κανεις φαγητο ή καμια παραγγελια που δεν πηγε ; οχι του απανταει ο ψηστης... κριμα λεει ο δικός μου..
Τιποτα απο αυτα που αφηνουν οι πελατες απο τα πατια ; αυτα τα κρεμμυδια που δεν τρωνε ; καμιά μασημενη μπουκια που την εφτυσαν επειδη ειχε κοκκαλο ; ναι λεει ο ψηστης , κατι θα βρουμε , βάλε του λεει ο δικος μου οτι βρεις..

Του δινει ο ψηστης ενα κουτακι σαν και αυτο που βαζουν τα δακτυλιδια οι χρυσοχόοι και του λεει 3 ευρω .. 3 ΕΥΡΩΩΩ λεει ο δικός μου μπροστα μου , και εκει μπαινω εγω στο παιχνιδι , κανω ειδικο σημα με το ματι και μετα με τα χερια σημαδι οπως ο Αταμαν οταν τους λεει να παιξουν αμυνα 3 ,
και το πιανει ο ταμειας και του λεει - Κερασμενα αδερφε :coffee:

Και κοιτα να δεις συμπτωση
Την επομενη μερα παω σουπερ και βλεπω στο ταμειο μπροστα μου τον ιδιο τυπο με ενα μπουκαλι περδικα και τις τσεπες τους γεματες φυστικια (μαλλον ειχε ανοιξει την συσκευασια και τα ειχε βαλει εχει χυμα) τον ειδε ο ταμίας , κανω παλι νόημα και σκαει σεκιουριτι , του λεει αλτ-τι-σι κτλ
και λεω εγω , -Αφηστε τον ρε μουνια , δεξιος πρεπει να ειναι , δικό μας παιδι , οτι ειναι θα πληρωθει , και του δινω μια σπρωξια και του λεω -Τρεξε πουστη να φυγεις σε καλυπτω , και ετρεξε σαν τον γατοπαρδο και χαθηκε στα στενα της Ανω Γλυφαδας ..:coffee::coffee::coffee:

Πατα μου λαικ μου σου γαμησω , μια ωρα εγραφα
:kneel::cry:
Συγκινήθηκα ο μπ...ο μπουρδελιαρης...κλαψ,λυγμ.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.721
Πόντοι
6.256
Από Χριστούγεννα μόνο Σκρουτζ γουστάρουμε τυπε,του Ντίκενς όχι τον παπια
εμένα τα χριστούγεννα είναι η χειρότερη εποχή του χρόνου επειδή πρέπει να δώσω δώρα χριστουγέννων και υπόλοιπα αδειών

και να δείχνω και άνετος και από πάνω και να δίνω ευχές :headbang:
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695
Βραδυνό μπουγάτσα με κρέμα , μπουγάτσα με τυρί , μπουγάτσα με κιμά . Για σβήσιμο μπουγάτσα με μπουγάτσα :coffee:
Πολύ μπουγάτσα... Είχες ανέβει Τούμπα για το ματς? Ελπίζω να μην παρήγγειλες καλαμάκια...
:P
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.197
Κριτικές
2
Like
104.067
Πόντοι
16.131
Πρωινό μπουγάτσα με αλοιφή τυριού , μία κομμάτα κασέρι ( :confused: ) , διπλό ελληνικό καφέ :coffee:
arnold-schwarzenegger-moving-pecs-9bwzsizjpy1fx2kk.gif
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695
Για πρωινό 2 εσπρέσσο (δεν κοιμήθηκα καλά γιατί κάποιο μουνι και κώλο σκεφτόμουν, αλλά δε θυμάμαι ποιας). Ακολούθησε κρουασάν ζαμπόν τυρί από τα χέρια της μιας φουρναρισσας (άνετα 100 πριν 30 χρόνια).
Για μεσημεριανό έρχονται φακές σούπα με ρύζι.
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.334
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
Fuckές σε λίγο με ελαιόλαδο και ορεινή ρίγανη...
Θα βάλω και λίγο ωμό σκόρδο επειδή δεν έχω τη διάθεση νάω στο συνεργείο :confused:
Αφού δεν έχει αξιόλογα ποδοσφαιρικά τούτο 48ωρο, ευκαιρία να τονωθεί και η μνήμη με την πνευματική διαύγεια για την ερχόμενη Πέμπτη που επιστρέφει το άτυπο Euro (Λίγκα εθνών) :headbaning1:
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.977
Πόντοι
48.437
κοτοσουπα αυγολεμονο κυριοι,σαλατα μαρουλι,φετα χωριατικη λαδοριγανη.
εχουν περισεψει λιγα τριμματα φετας απο το χωριο που ειχα φερει,τελειωσε ο τενεκες και το βραδυ με βλεπω να τρωω τηγανοψωμα. :rockon:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.429
Κριτικές
42
Like
49.848
Πόντοι
28.246
εχουν περισεψει λιγα τριμματα φετας απο το χωριο που ειχα φερει,τελειωσε ο τενεκες και το βραδυ με βλεπω να τρωω τηγανοψωμα. :rockon:
Εγώ στην θέση σου θα έφτιαχνα ντάκους. Και αν δεν είχα παξιμάδια θα καψαλιζα ψωμί στο τηγάνι με λίγο λάδι. Εδώ τώρα έχει τζάκι βέβαια.
 

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.591
Κριτικές
53
Like
41.466
Πόντοι
17.336
Σούπα βραστό μοσχαράκι, με πατάτες καρότα κρεμμύδι μέσα, μπόλικο πιπέρι, συνοδεία σαλάτας καί σπανακόπιτα σπιτική με μπόλικη φέτα.

Καλό μεσημέρι κύριοι.
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.548
Κριτικές
195
Like
64.977
Πόντοι
48.437
Εγώ στην θέση σου θα έφτιαχνα ντάκους. Και αν δεν είχα παξιμάδια θα καψαλιζα ψωμί στο τηγάνι με λίγο λάδι. Εδώ τώρα έχει τζάκι βέβαια.
ωραια ιδεα ειναι.
ντακους φτιαξαμε προσφατα ομως με ανθοτυρο Κρητης κλπ απο πανω.
τωρα που υπαρχει προθυμια για ζυμωμα και ανοιγμα φυλλου,θα το εκμεταλλευτω.
αυτα δεν τα βρισκω καθε μερα. :grin:

btw ψωμι με λαδι τηγανητο,φτιαχνουμε και βαζουμε ζαχαρη απο πανω.

Σούπα βραστό μοσχαράκι, με πατάτες καρότα κρεμμύδι μέσα, μπόλικο πιπέρι, συνοδεία σαλάτας καί σπανακόπιτα σπιτική με μπόλικη φέτα.

Καλό μεσημέρι κύριοι.
δοκιμασε να βαλεις και σελινο την αλλη φορα στη σουπα φιλε.
δινει γευση.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom