Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (0 μέλη και 28 επισκέπτες)

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Όλοι!! Ο Λερας, ο Κουτρουμπας, ο Φαλτσετας,ο Πηγαδας, ο Μπάμπης ο σουγιάς, ο Πέτρος ο μπαλτάς , ο πεταλούδας ο Νίκος , ο Κώστας ο Γκοτζιλας, όλοι σου λέω!!
ο μητσος ο τανάλιας ?
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695
Πέντε καλαμάκια χοιρινά, πατάτες τηγανιτές, πιτακια, τζατζίκι, κοκακολα νορμαλ. Είστε όλοι κωλομπαραδες και γαμιεσται

Σήμερα ένα θλιμμένο πεινιρλι κοκακολα νορμαλ και γαμιεσται όλοι
Γαμιεστε, είναι το σωστό. Μας βρίζεις που μας βρίζεις, κάντο σωστά τουλάχιστον.

Τι έπαθε το πεϊνερλι και είναι θλιμμένο? Θυμάται ακόμα την προχτεσινή ήττα σας στο εξοχικό μας;
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
παρατηρώ ότι το νήμα δεν διακατέχεται καθόλου από το χριστουγεννιάτικο πνεύμα
άμα αρχίσουμε από τώρα , κουραμπιέδες , διπλες και μελομακάρονα , μέχρι τα χριστούγεννα θα πρέπει να αλλάξουμε τις πόρτες…
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.100
Like
33.868
Πόντοι
6.256
άμα αρχίσουμε από τώρα , κουραμπιέδες , διπλές και μελομακάρονα , μέχρι τα χριστούγεννα θα πρέπει να αλλάξουμε τις πόρτες…
Φωτογραφιζεις γνωστο και αξιοτιμο μελος τωρα τυπε:undecided::confused::confused::confused::coffee::coffee:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Γαμιεστε, είναι το σωστό. Μας βρίζεις που μας βρίζεις, κάντο σωστά τουλάχιστον.

Τι έπαθε το πεϊνερλι και είναι θλιμμένο? Θυμάται ακόμα την προχτεσινή ήττα σας στο εξοχικό μας;
Πες τα μαν με το κωλομπαρα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Φωτογραφιζεις γνωστο και αξιοτιμο μελος τωρα τυπε:undecided::confused::confused::confused::coffee::coffee:
:sad2:
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.051
Πόντοι
3.556
Γαμιεστε, είναι το σωστό. Μας βρίζεις που μας βρίζεις, κάντο σωστά τουλάχιστον.

Τι έπαθε το πεϊνερλι και είναι θλιμμένο? Θυμάται ακόμα την προχτεσινή ήττα σας στο εξοχικό μας;
Στα αρχιδια μου πώς γράφεται έχω χρήμα και άμα γουστάρω πάω στον Μπαμπινιώτη και το αλλάζω και θα γράφετε με (αι)
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.666
Like
29.721
Πόντοι
6.256
άμα αρχίσουμε από τώρα , κουραμπιέδες , διπλες και μελομακάρονα , μέχρι τα χριστούγεννα θα πρέπει να αλλάξουμε τις πόρτες…
εγώ από όλα αυτά τρώω μόνο μελομακάρονα

αλλά τα γαμάω δε προλαβαίνουν να έρθουν σπίτι
 

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.051
Πόντοι
3.556

Συνημμένα

  • FB_IMG_1731267291373.jpg
    FB_IMG_1731267291373.jpg
    36,4 KB · Εμφανίσεις: 16

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695
Στα αρχιδια μου πώς γράφεται έχω χρήμα και άμα γουστάρω πάω στον Μπαμπινιώτη και το αλλάζω και θα γράφετε με (αι)
Δεν πας και στον Όμηρο? Πιστεύεις θα κάτσω να τσακωθω μαζί σου?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756
Μην ασχολείσαι με εμένα μαν εάν σε κόβει το στριγκακι πήγαινε τριψου άλλου
Βάλτο στο πάτο σου θα σου αρεσει,και επίσης μλκ πρεζάκια δε σε έχω πει ποτέ για αυτό τραβα γαμησου άλλη μια φορά
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.096
Κριτικές
22
Like
17.706
Πόντοι
8.695
Scary Movie Eating GIF

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ήρεμα μεν, εδώ είμαστε για χαβαλε και πλάκα. Έχει τόσα νήματα για μαδομουνι
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.687
Like
57.411
Πόντοι
12.756

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom