You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 40K
- Εμφανίσεις 863K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.373
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.498
- Πόντοι
- 16.235
A-ψωλη-ment.Petit-déjeuner français complet. Le café est parfait.
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
Τυρόπιτα , croissant βουτύρου από φούρνο , + φρεντο εξπρεσσο
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.794
- Like
- 29.878
- Πόντοι
- 6.256
εξπρέσιο κωρίς ζάκαρι λέγεταιφρεντο εξπρεσσο
Διεισδυτης
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2024
- Μηνύματα
- 353
- Κριτικές
- 3
- Like
- 796
- Πόντοι
- 361
Πίτα
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.551
- Like
- 118.776
- Πόντοι
- 16.631
λυχναρακια απο κρητικο μαγαζακι,σε λιγο μπερυ για τετραπλο καφε και μαφιν
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.498
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.961
- Πόντοι
- 28.246
Μουνηδες, φιλε.Για μεσημέρι ριζότο με γαρίδες τυροκροκετες ψωμί μαύρο ζυμωτό κοκακολα νορμαλ και για επιδόρπιο παπαδακια, οποίος μου αναφέρει για Παναθηναϊκό η Ολυμπιακό να ξέρει ότι γαμιεται![]()
Τα παπαδακια τι είναι;
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.065
- Πόντοι
- 3.556
Μπαμπαδακια ήθελα να πω σορυΜουνηδες, φιλε.
Τα παπαδακια τι είναι;
Βασιλοφρων13
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 37.058
- Like
- 12.121
- Πόντοι
- 2.606
Για μεσημέρι ομελέτα με ΧΩΡΙΑΤΙΚΑ αυγά τυρί κ πιπεριές,κ το βράδυ έξοδος για παϊδάκια κ συναφη

athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.551
- Like
- 118.776
- Πόντοι
- 16.631
μεσημεριανο χειροποιητα καλαμακια μοσχαρισια ,πατατες μακκειν,σαλατα Βουδαπεστης,κοτοσαλατα,πιπεριες Φλωρινης, για σβησιμο ζιρο
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.498
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.961
- Πόντοι
- 28.246
Για μεσημέρι ομελέτα με ΧΩΡΙΑΤΙΚΑ αυγά τυρί κ πιπεριές,κ το βράδυ έξοδος για παϊδάκια κ συναφη![]()
Θα ερθει η Δευτέρα κουφαλα, δεν θα ερθει... Να παω στο χωριο και πήγα. Ηδη πήρα 8 σταβλισιες απο δωθε, γιατι κειθε δεν έχουν. Τα υπολοιπα θα τα ψωνιζω απο κειθε.
Διεισδυτης
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Νοε 2024
- Μηνύματα
- 353
- Κριτικές
- 3
- Like
- 796
- Πόντοι
- 361
Γεια σου ζεμπου μου μερακλή. Εγώ είμαι της προβατίναςΘα ερθει η Δευτέρα κουφαλα, δεν θα ερθει... Να παω στο χωριο και πήγα. Ηδη πήρα 8 σταβλισιες απο δωθε, γιατι κειθε δεν έχουν. Τα υπολοιπα θα τα ψωνιζω απο κειθε.
Σε ξεκωλιασε μωρη βρώμα;Ήταν μια στιγμή αδυναμιας
Δεν βλέπω σπέρμα. Τα ήπιες όλα;
verasub
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 478
- Like
- 5.579
- Πόντοι
- 1.041
Μου τα έδωσε στο στόμα κύριε λίγο αργότεραΣε ξεκωλιασε μωρη βρώμα;
Δεν βλέπω σπέρμα. Τα ήπιες όλα;
Τα κατάπιες με το ζόρι;Μου τα έδωσε στο στόμα κύριε λίγο αργότερα
Ή τα έφτυσες ανυπακοή τσουλα;
verasub
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 478
- Like
- 5.579
- Πόντοι
- 1.041
Έχετε φωτογραφία μου και ξέρετε κυριεΤα κατάπιες με το ζόρι;
Ή τα έφτυσες ανυπακοή τσουλα;
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.065
- Πόντοι
- 3.556
Κυρία μου τρώμε τώραΜου τα έδωσε στο στόμα κύριε λίγο αργότερα
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K