Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)

cost2001

Μέγας
Εγγρ.
18 Μαρ 2006
Μηνύματα
7.330
Like
20.065
Πόντοι
3.556
Για μεσημέρι ριζότο με γαρίδες τυροκροκετες ψωμί μαύρο ζυμωτό κοκακολα νορμαλ και για επιδόρπιο παπαδακια, οποίος μου αναφέρει για Παναθηναϊκό η Ολυμπιακό να ξέρει ότι γαμιεται :confused:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Για μεσημέρι ριζότο με γαρίδες τυροκροκετες ψωμί μαύρο ζυμωτό κοκακολα νορμαλ και για επιδόρπιο παπαδακια, οποίος μου αναφέρει για Παναθηναϊκό η Ολυμπιακό να ξέρει ότι γαμιεται :confused:
Μουνηδες, φιλε.

Τα παπαδακια τι είναι;
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.498
Κριτικές
42
Like
49.961
Πόντοι
28.246
Για μεσημέρι ομελέτα με ΧΩΡΙΑΤΙΚΑ αυγά τυρί κ πιπεριές,κ το βράδυ έξοδος για παϊδάκια κ συναφη:bigdick:

Θα ερθει η Δευτέρα κουφαλα, δεν θα ερθει... Να παω στο χωριο και πήγα. Ηδη πήρα 8 σταβλισιες απο δωθε, γιατι κειθε δεν έχουν. Τα υπολοιπα θα τα ψωνιζω απο κειθε.
 

Διεισδυτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2024
Μηνύματα
353
Κριτικές
3
Like
796
Πόντοι
361
Θα ερθει η Δευτέρα κουφαλα, δεν θα ερθει... Να παω στο χωριο και πήγα. Ηδη πήρα 8 σταβλισιες απο δωθε, γιατι κειθε δεν έχουν. Τα υπολοιπα θα τα ψωνιζω απο κειθε.
Γεια σου ζεμπου μου μερακλή. Εγώ είμαι της προβατίνας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom