Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 863K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 40 άτομα (0 μέλη και 40 επισκέπτες)

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.748
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Σε λίγο προσφυγακια τηγανητά με χωριάτικη σαλάτα και κοκακολα νορμαλ για να τελειώνω νωρίς με τα φαγια γιατί στης 9.15 μόλις ξεκινήσει η παναθα θα χτυπήσω ένα γαλακτομπούρεκο Γαλυφιανακη και μετά βοτκιτσα με λεμόνι και πάγο και ξυροκαρπια για να πανηγυρίσουμε τη μεγάλη νίκη

Εσύ σας γκαντέμιασες.

Πιστεύω να την αντέχεις τη βότκα.:P
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.748
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086
Μας παραμύθιαζε ότι οι φώτο είναι από γηροκομείο :confused:
στο μεταξύ είχε και κάτι γειτόνισσες που περιφερόταν με αδαμιαία περιβολή (ξεβράκωτες)
Ο αχαιρευτος ανεψιός μου;;;
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.748
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.748
Κριτικές
48
Like
33.529
Πόντοι
29.086
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Petit-déjeuner français complet. Le café est parfait.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.192
Like
11.912
Πόντοι
3.556
Cost Έλα πάρε και τη σαμπάνια cair για τη μεγάλη νίκη σας χθες :2on1::2on1::cum::cum::wanker::wanker::alivedick::alivedick::piss::piss::tn04::tn04::takethis::takethis::tn21::tn21:

Την έφαγε ήδη την πρώτη καζούρα από μένα, πριν τελειώσει καν το παίχνίδι.

Πίνει βότκα ακόμη.:cheesy:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Καφέδες τώρα,
μια σπανακόπιτα
και ένα μήλο σε λίγο.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Σε λίγο προσφυγακια τηγανητά με χωριάτικη σαλάτα και κοκακολα νορμαλ για να τελειώνω νωρίς με τα φαγια γιατί στης 9.15 μόλις ξεκινήσει η παναθα θα χτυπήσω ένα γαλακτομπούρεκο Γαλυφιανακη και μετά βοτκιτσα με λεμόνι και πάγο και ξυροκαρπια για να πανηγυρίσουμε τη μεγάλη νίκη
Ωραία τα προσφυγακια , ελπίζω να χώνεψες μετά την μεγάλη ……νίκη χα χα χα
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Που εισαι cost, σου βρηκα μαγειρα. Εβαν Φουρνιε τον λενε. Φτιαχνει μια σως απο σπέρμα αλλο πραμα.

:sunglasses::cum::cum::cum::cum:
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Που εισαι cost, σου βρηκα μαγειρα. Εβαν Φουρνιε τον λενε. Φτιαχνει μια σως απο σπέρμα αλλο πραμα.

:sunglasses::cum::cum::cum::cum:
Cost, κανει και εναν coq au vin γαματο λεμε. Με αλανιαρη Κόκκορα. Χτες, μαλιστα φαγανε ισα με 16000 στοματα στο ΟΑΚΑ απο τα χερια του.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom