Νέα

Τι κάνω τώρα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 972
  • Εμφανίσεις 43K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Σας αρέσει αυτό το θεμα?

  • Ναι

    Ψήφοι: 21 25,6%
  • Όχι

    Ψήφοι: 39 47,6%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 3,7%
  • Ειτε σας αρεσει ειτε οχι στα πελε μας

    Ψήφοι: 19 23,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    82

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265

Συνημμένα

  • uncle ben.jpg
    uncle ben.jpg
    29,9 KB · Εμφανίσεις: 29

Μάθιου

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.021
Κριτικές
23
Like
4
Πόντοι
26
Όχου ρεεεε, είσαι στεναχωρημένος και γελάς με τις μαλακίες μου. :cheesy:

Καλό μου, αν πιστεύεις ότι *αδίκως* δε θα το ακούσεις ποτέ από αυτήν, γάμα το. Ναι δύσκολο και take yr time, αλλά ε γαμίδια, τι να κάνουμε? :dunno:
Nα την πιάσεις να μιλήσετεεεε..

Το κυνήγι της ευτυχίας δεν σταματάει ποτέ...

Ακόμη κι όταν οι απειροελάχιστες πιθανότητες, έχουν μετατραπεί σε βεβαιότητες (ενάντια μας...)
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Το κυνήγι της ευτυχίας δεν σταματάει ποτέ...

Ακόμη κι όταν οι απειροελάχιστες πιθανότητες, έχουν μετατραπεί σε βεβαιότητες (ενάντια μας...)

Τα λες ποιητικά πάντως χαχα :cheesy:

 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Έχω την καλύτερη μούσα του κόσμου!!!

ΑΥΤΗ οδηγάει το μυαλό, την καρδιά και την ψυχή μου...

Σου εύχομαι σύντομα να γαμιέστε και στο τέλος να σου λέει σ'αγαπώωωωωωω!

Ναι εγώ δεν είμαι τόσο ποιητική αλλά κατάλαβες τι θέλω να πω. :cheesy:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
45
Πόντοι
1.220
τριχα οσο δεν παει , ος εκει που δεν παει λεμε....

χαχαχαχα φρυδοφορος τευτονας  :2funny: :2funny: :2funny:

και αμα εισαι και λιγο βρωμιαρης ειναι συνδυασμος που σκοτωνει

για τα θηλυκα...

γενικα να θυμασαι...

1. Τριχα

2. Βρωμα

3. Καφριλα  :grin:
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.972
Κριτικές
2
Like
760
Πόντοι
246
Υ.Γ. Τέλος πάντων, σταματάω εδώ. Το ξέρω πως δε θα το πιστέψεις αυτό που θα σου πω, αλλά θα μου ήταν υπεραρκετό ακόμη κι αν απλά μου έλεγε "μου λείπεις" ή "δε θέλω να σε χάσω"...

Κι' αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω -
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,
...ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,
η μέραις του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,
ταις λέξεις και ταις φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν
εις όποιο θέμα κι' αν περνώ, όποιαν ιδέα κι' αν λέγω.



Υ.γ. Καλα ξεμπερδεματα.
 

Μάθιου

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.021
Κριτικές
23
Like
4
Πόντοι
26
Σου εύχομαι σύντομα να γαμιέστε και στο τέλος να σου λέει σ'αγαπώωωωωωω!

Ναι εγώ δεν είμαι τόσο ποιητική αλλά κατάλαβες τι θέλω να πω. :cheesy:

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...


Υ.Γ. Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις (όπως η δική μου) πεθαίνει απ' την αρχή...
 

Velvy_2

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2010
Μηνύματα
17.679
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
166
Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...


Υ.Γ. Μόνο που σε κάποιες περιπτώσεις (όπως η δική μου) πεθαίνει απ' την αρχή...

Ξεκούνα λίγο παιδί μου, τι ηττοπάθεια και μιζέρια είναι αυτή? Έλα πάρε μπρος, drama queen!
 

Επισκέπτης
Μολις πεσανε τα ευρα.

Οσο σκεφτομε που θα ειμαι αυριο το βραδι, χαλαλι που εκατσα στην πολη αποψε.
 

Μάθιου

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2010
Μηνύματα
2.021
Κριτικές
23
Like
4
Πόντοι
26
Κι' αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω -
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,
...ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,
η μέραις του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,
ταις λέξεις και ταις φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν
εις όποιο θέμα κι' αν περνώ, όποιαν ιδέα κι' αν λέγω.



Υ.γ. Καλα ξεμπερδεματα.

Σ' ευχαριστω πολύ!


Υ.Γ. Αυτός ο κόμπος είναι πιο μπερδεμένος κι απ' τον γόρδιο δεσμό... Δεν λύνεται ούτε καν μ' αυτό τον τρόπο...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom