Όχου ρεεεε, είσαι στεναχωρημένος και γελάς με τις μαλακίες μου.
Καλό μου, αν πιστεύεις ότι *αδίκως* δε θα το ακούσεις ποτέ από αυτήν, γάμα το. Ναι δύσκολο και take yr time, αλλά ε γαμίδια, τι να κάνουμε?
Nα την πιάσεις να μιλήσετεεεε..
Υ.Γ. Τέλος πάντων, σταματάω εδώ. Το ξέρω πως δε θα το πιστέψεις αυτό που θα σου πω, αλλά θα μου ήταν υπεραρκετό ακόμη κι αν απλά μου έλεγε "μου λείπεις" ή "δε θέλω να σε χάσω"...
Κι' αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω -
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,
...ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,
η μέραις του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,
ταις λέξεις και ταις φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν
εις όποιο θέμα κι' αν περνώ, όποιαν ιδέα κι' αν λέγω.
Κι' αν για τον έρωτά μου δεν μπορώ να πω -
αν δεν μιλώ για τα μαλλιά σου, για τα χείλη, για τα μάτια·
όμως το πρόσωπό σου που κρατώ μες στην ψυχή μου,
...ο ήχος της φωνής σου που κρατώ μες στο μυαλό μου,
η μέραις του Σεπτέμβρη που ανατέλλουν στα όνειρά μου,
ταις λέξεις και ταις φράσεις μου πλάττουν και χρωματίζουν
εις όποιο θέμα κι' αν περνώ, όποιαν ιδέα κι' αν λέγω.