Έχω τρελλά νεύρα. Βρέχει από χθες το απόγευμα τον κόλο του, αλλά έπρεπε να δώσουμε παρόν στο γραφείο και ας μη δουλεύει η γιάρδα λόγο καιρού και ψωλαρμενίζαμε!!! Μου έσπασαν τα νεύρα στο τηλέφωνο, έμαθα κάτι από Ελλάδα που με σάλταρε. Γύρισα στο ξενοδοχείο και οι μαλάκισμένες που ήρθαν να το καθαρίσουν άφησαν το παράθυρο ανοιχτό και ήταν ΟΛΑ πουτάνα...Με τα χίλια ζόρια μου άλλαξαν δωμάτιο και με πήγαν σε ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ... ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΟΛΟ.....Ότι μέταλ κομμάτι έχω στο σκληρό το έχω βάλει να παίζει μπας και χαλαρώσω λίγο!!!