Παλεύω ξανά με τους προσωπικούς μου "δαίμονες"...
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #401 Παλεύω ξανά με τους προσωπικούς μου "δαίμονες"...
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #402 ...και μόλις πήρα μια πολύ σημαντική απόφαση. Αν είναι για καλό ή για κακό, θα δείξει...
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 11 Ιουλ 2011 #403 τυπε ξεκινα να γραφεις σε ημερολογιο.
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #404 silva! έγραψε: τυπε ξεκινα να γραφεις σε ημερολογιο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αγαπημένο μου ημερολόγιο Αφού διάβασα πολύ προσεκτικά την συμβουλή που μου έδωσε η silva, σκέφτηκα πως το καλύτερο θα ήταν να ΜΗΝ την ακολουθήσω. Υ.Γ. Το γιατί, είναι μεγάλη ιστορία
silva! έγραψε: τυπε ξεκινα να γραφεις σε ημερολογιο. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αγαπημένο μου ημερολόγιο Αφού διάβασα πολύ προσεκτικά την συμβουλή που μου έδωσε η silva, σκέφτηκα πως το καλύτερο θα ήταν να ΜΗΝ την ακολουθήσω. Υ.Γ. Το γιατί, είναι μεγάλη ιστορία
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 11 Ιουλ 2011 #405 Μάθιου έγραψε: Αγαπημένο μου ημερολόγιο Αφού διάβασα πολύ προσεκτικά την συμβουλή που μου έδωσε η silva, σκέφτηκα πως το καλύτερο θα ήταν να ΜΗΝ την ακολουθήσω. Υ.Γ. Το γιατί, είναι μεγάλη ιστορία Κλικ για ολόκληρη προβολή... εσυ ξερεις!
Μάθιου έγραψε: Αγαπημένο μου ημερολόγιο Αφού διάβασα πολύ προσεκτικά την συμβουλή που μου έδωσε η silva, σκέφτηκα πως το καλύτερο θα ήταν να ΜΗΝ την ακολουθήσω. Υ.Γ. Το γιατί, είναι μεγάλη ιστορία Κλικ για ολόκληρη προβολή... εσυ ξερεις!
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #406 silva! έγραψε: εσυ ξερεις! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πίστεψε με, θα ήταν ένα πολύ βαρετό ημερολόγιο... Thanks anyway!
silva! έγραψε: εσυ ξερεις! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Πίστεψε με, θα ήταν ένα πολύ βαρετό ημερολόγιο... Thanks anyway!
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 11 Ιουλ 2011 #407 Μάθιου έγραψε: Πίστεψε με, θα ήταν ένα πολύ βαρετό ημερολόγιο... Thanks anyway! Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε διαφορες στιγμες κρατησα! και με βοηθησε! δεν εχει βαρετο και ενδιαφερον σε αυτα!
Μάθιου έγραψε: Πίστεψε με, θα ήταν ένα πολύ βαρετό ημερολόγιο... Thanks anyway! Κλικ για ολόκληρη προβολή... σε διαφορες στιγμες κρατησα! και με βοηθησε! δεν εχει βαρετο και ενδιαφερον σε αυτα!
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 11 Ιουλ 2011 #408 Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας.
Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας.
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 11 Ιουλ 2011 #409 alex71 έγραψε: Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... εγω παλι το ανοιγω για να θαυμασω τα τελεια γραμματα μου.
alex71 έγραψε: Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... εγω παλι το ανοιγω για να θαυμασω τα τελεια γραμματα μου.
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #410 Με πρόλαβες. Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω. Τι νόημα έχει να "ταξιδεύεις" στις συναισθηματικά δυσάρεστες στιγμές σου...
Με πρόλαβες. Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω. Τι νόημα έχει να "ταξιδεύεις" στις συναισθηματικά δυσάρεστες στιγμές σου...
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 11 Ιουλ 2011 #411 Προτιμω να διαβαζω τα κομικς που εφτιαχνα στα 15 μου.
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 11 Ιουλ 2011 #412 Μάθιου έγραψε: Με πρόλαβες. Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω. Τι νόημα έχει να "ταξιδεύεις" στις συναισθηματικά δυσάρεστες στιγμές σου... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλυτερα να γραφαμε ενα ημερολογιο για το μελλον... Οπως θα θελαμε να ειναι...
Μάθιου έγραψε: Με πρόλαβες. Αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω. Τι νόημα έχει να "ταξιδεύεις" στις συναισθηματικά δυσάρεστες στιγμές σου... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Καλυτερα να γραφαμε ενα ημερολογιο για το μελλον... Οπως θα θελαμε να ειναι...
Επισκέπτης 11 Ιουλ 2011 #413 alex71 έγραψε: Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :-
alex71 έγραψε: Ημερολογιο κρατουσα το 1987. Αρνουμαι να το ανοιξω και να κοιταξω τι εγραφα τοτε. Μια μερα ισως το καψω κιολας. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :-
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 11 Ιουλ 2011 #414 poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κανενα απολυτως.
poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κανενα απολυτως.
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #415 poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τότε, μήπως θα πρέπει να ακολουθήσεις εσύ την συμβουλή που μου έδωσε η Σίλβα; Έτσι για πλάκα. Μόνο για μια βδομάδα
poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... Τότε, μήπως θα πρέπει να ακολουθήσεις εσύ την συμβουλή που μου έδωσε η Σίλβα; Έτσι για πλάκα. Μόνο για μια βδομάδα
Επισκέπτης 11 Ιουλ 2011 #416 Μάθιου έγραψε: Τότε, μήπως θα πρέπει να ακολουθήσεις εσύ την συμβουλή που μου έδωσε η Σίλβα; Έτσι για πλάκα. Μόνο για μια βδομάδα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ποια συμβουλή;
Μάθιου έγραψε: Τότε, μήπως θα πρέπει να ακολουθήσεις εσύ την συμβουλή που μου έδωσε η Σίλβα; Έτσι για πλάκα. Μόνο για μια βδομάδα Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ποια συμβουλή;
Μάθιου Μέλος Εγγρ. 25 Οκτ 2010 Μηνύματα 2.021 Κριτικές 23 Like 4 Πόντοι 26 11 Ιουλ 2011 #417 poustiki kithara έγραψε: Ποια συμβουλή; Κλικ για ολόκληρη προβολή... Να ξεκινήσεις να γράφεις ημερολόγιο.
poustiki kithara έγραψε: Ποια συμβουλή; Κλικ για ολόκληρη προβολή... Να ξεκινήσεις να γράφεις ημερολόγιο.
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 11 Ιουλ 2011 #418 poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... μαλακια τυπε οταν πεθανεις πως θα γραψει την βιογραφια σου ο ιστορικος του μελλοντος?
poustiki kithara έγραψε: Εγώ ποτέ δεν κράτησα ημερολόγιο....τα σιχαινόμουν ανέκαθεν......και δεν έχει νόημα κιόλας..... :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... μαλακια τυπε οταν πεθανεις πως θα γραψει την βιογραφια σου ο ιστορικος του μελλοντος?
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 11 Ιουλ 2011 #419 apolyto_arseniko έγραψε: μαλακια τυπε οταν πεθανεις πως θα γραψει την βιογραφια σου ο ιστορικος του μελλοντος? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εχουμε ολοι ημερολογιο τυπε. Τα ποσταρισματα στο μπουρδελα.
apolyto_arseniko έγραψε: μαλακια τυπε οταν πεθανεις πως θα γραψει την βιογραφια σου ο ιστορικος του μελλοντος? Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εχουμε ολοι ημερολογιο τυπε. Τα ποσταρισματα στο μπουρδελα.
A apolyto_arseniko Ενεργό Μέλος Εγγρ. 2 Μαρ 2008 Μηνύματα 77.467 Like 220 Πόντοι 866 11 Ιουλ 2011 #420 alex71 έγραψε: Εχουμε ολοι ημερολογιο τυπε. Τα ποσταρισματα στο μπουρδελα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... δηλαδη ο βιογραφος του αβραμη θα γραψει για σηκωματα,ραντεβου ξυλου,κατουρηματα σε γυραδικα,αμετρητους κλωνους,αποχωρησεις που δεν εγιναν και τετοια? δεν νομιζω οτι ετσι αυτος που θα διαβαζει την βιογραφια του θα εκτιμησει την εκκεντρικοτητα του
alex71 έγραψε: Εχουμε ολοι ημερολογιο τυπε. Τα ποσταρισματα στο μπουρδελα. Κλικ για ολόκληρη προβολή... δηλαδη ο βιογραφος του αβραμη θα γραψει για σηκωματα,ραντεβου ξυλου,κατουρηματα σε γυραδικα,αμετρητους κλωνους,αποχωρησεις που δεν εγιναν και τετοια? δεν νομιζω οτι ετσι αυτος που θα διαβαζει την βιογραφια του θα εκτιμησει την εκκεντρικοτητα του