Κλαμματα τοτε με το ποδηλατο που κουραστηκες, κλαμματα με την κατσαριδα, κλαμματα και τωρα με τη ζεστη.
Γιατι μωρε? ηρεμησε. βρεξε μια πετσετουλα με δροσερο νερο και ακουμπησε την στον αυχενα σου. Θα ανακουφιστεις. Με μενα πιανει.
Κλαις με το ποδηλατο
Κλαις με τις κατσαριδες,
Μα ελπιζω μονο να μην κλαις με τις κωλοτρυπιδες!
Σε ειδα να κυκλοφορεις με κοκκινη ferrari
κ αμεσως μου επρηστηκε το δεξιο παπαρι!
Μου ειπες εχεις γκομενο κ οτι τον λενε Αρη
κ αμα με πιασει θα μου σκισει ολο το κωλαρι
Εγω πολυ το χαρηκα που πουτσα θελω τοσο
Το κωλαρακι μου αν θες πουλαω οσο οσο!
Μα ο Αρης ομως τελικα δεν πηδαγε πουστρακια
Μονο φυλης επηγαινε κατω στα πουτανακια!
Γιαυτο κ εγω μοναχος μου βαζω διπλη καποτα
κ μαλακια πηχτη τραβω φορωντας ροζ κιλοτα!
ΠΟΥΣΤΑΛΕΚΟΣ......copyright 2011 και η μαλακια παει συνεφο
