Δεν ειμαι ψαρας στο επαγγελμα,αλλα εχω ασχοληθει αρκετε στο παρελθον ερασιτεχνικα.
Και ερχομαι σε επαφη καθημερινα με ψαραδες λογω του οτι το μεγαλωσα διπλα στο λιμανι.
Απλως εδω δεν τις τρωμε τις μπαλαδες τα θεωρουμε γατοψαρα δηλαδη φαγητο για τις γατες.
Αν καποιος ψαρας βγαλει μπαλαδες τις δινει τσαμπα στον κοσμο για τις γατες τους
Καλη ορεξη.Ακομη και με μπαλαδες ειμαι σιγουρος οτι σημερα θ εχεις το πιο φρεσκο και υγειηνο φαι ,απο ολους μας,και οταν το εχεις ψαρεψει ο ιδιος ειναι ακομη πιο νοστημο.
Αν ημουν αθηνα θα δεχομουν την προσκληση