Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
στημενοι εχουν και την κληρωση αυτοι οι γιαννακοπουλοι!!!!![]()
![]()

τ[size=30pt]η[/size] επιχειρημα!!!! παγουραδικο![]()
γιαυτο η ν. σμυρνη!!!!


οχι για πες μουΤεόντοσιτς εκτός 12άδας...Μιλόσεβιτς εντός...τα έχει παίξει λίγο ο Δράκος???![]()
![]()
Ξέρεις εσύ....![]()
![]()
![]()
![]()

Τεόντοσιτς εκτός 12άδας...Μιλόσεβιτς εντός...τα έχει παίξει λίγο ο Δράκος???![]()
![]()
Ξέρεις εσύ....![]()
![]()
![]()
![]()
ειναι τραυματιας ρε
καλα ναι τους ξερω αυτους τους τραυματισμουςειναι τραυματιας ρε
πώς γίνεται πάντα Βορεάδης-Ζαβλανός να μας σφυρίζουν...δεν μπορώ να το καταλάβω...![]()
:S
καλα ναι τους ξερω αυτους τους τραυματισμους
του κανει πολεμο νευρων ο κλαψομουνης εδω και 2 μηνες
ετσι μου ερχεται να μην το δω ουτε και αυτο το ματς να ειμαι ησυχος το βραδυ
γλυτωσα με τον εργοτελη

σου ειπε ο ταρατσας γιατι σ'αρεσει να μας πρηζεις?ποιοι παιζουν μπασκετ και που θα το δουμε?
σου ειπε ο ταρατσας γιατι σ'αρεσει να μας πρηζεις?
τι νοημα εχει αυτο το ποστ σου?

βαριεμαι να παω στην τηλεοραση και ειπα μηπως βαζατε κανενα στριμινκ.σου ειπε ο ταρατσας γιατι σ'αρεσει να μας πρηζεις?
τι νοημα εχει αυτο το ποστ σου?
www.freesmileys.org]βαριεμαι να παω στην τηλεοραση και ειπα μηπως βαζατε κανενα στριμινκ.
επισης θελω να ρωτησω σε ποιο καναλι εχει τη συνεντευξη του λαλα με την κομανετσι.
ευχαριστω καλε μου κυριε
[/url]

)στα μουτρα σου αχρειε!
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]www.freesmileys.org]
[/url]