Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
καταρχας οταν επεσε ο παναθηναικος στο μπασκετ πηρες κι εσυ 3 πρωταθληματα, το 12, το 15 και το 16
πιο πριν ειχαμε ομαδα που γαμουσε οτι υπηρχε στην ευρωπη
δεν πιστευω να ειχες αξιωση να παρεις πρωταθλημα απο σαρας, μητσο, σπανουλη, νικολας, φωτση, πεκοβιτς, μπατιστ, τσαρτσαρη κλπ
τα τελευταια χρονια η ξεσκατιστρα του πατερα των παρθενων προεδρων σου εχει κανει συντηρητικη κατσχεση και τα αδερφια δεν εχουν να πληρωσουν ουτε το σεφ και τη δεη
βγαινει ο πριντεζης και τα λεει στις κασετες μονος του
ειχες απαιτηση να παρεις και πρωταθλημα;
δηλαδη ποιο πρωταθλημα επρεπε να παρεις και δεν πηρες;
αυτο με τον σκουνι πενν; την ιδια καραμελα παλι;

αμα ειχα διοικηση περυσι θα γιορταζα το 8ο σερι πρωταθλημα και ο τρακης θα ηταν εδω και μια τριετια στον οκανα...τελικους θα επαιζε με τον προμηθεα...
αλλα ο τρακης και ο βαζελακοπουλος ειχαν αλλη γνωμη..
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ε ασταδιαλα ρε μαλακα καθομαι και σου μιλαω σοβαρα

μονος σου το ειπες τυπε....πηρα 12,15,16....αμα βαλεις και τα κλεμμενα του 14,17,18 μανι μανι φτανουμε στα 6....ο τρακης θα ηταν αιθερας τωρα...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
παντως εδω που τα λεμε αξιζει τα λεφτα του το παοκTv...με 5 ευρω βλεπεις 150λεπτα αγωνα...
Κόντρα στον Άρη έληξε το ματς στην Τούμπα στο 98', κόντρα στον ΠΑΟ στο 101'... Μέχρι να ισοφαρίσει ο ΠΑΟΚ...τυχαια πραγματα...με  την λαμια, τον βολο και τον παναιτωλικο τα ματς τελειωσαν στην ωρα τους...μολις ο ρωσοποντιος αγορασει και τον αρη και τον βαζελο, τοτε τα ματς θα τελειωνουν και αυτα στην ωρα τους..
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Βαρούχας στον ΣΠΟΡ FM: «Υπερβολικές καθυστερήσεις στην Τούμπα, πέναλτι στον Ελ Αραμπί»
Ο Παναγιώτης Βαρούχας εντόπισε σοβαρά λάθη στα δύο πιο σημαντικά ματς του Σαββατοκύριακου. :wanker: :effemine:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
παντως εδω που τα λεμε αξιζει τα λεφτα του το παοκTv...με 5 ευρω βλεπεις 150λεπτα αγωνα...
Κόντρα στον Άρη έληξε το ματς στην Τούμπα στο 98', κόντρα στον ΠΑΟ στο 101'... Μέχρι να ισοφαρίσει ο ΠΑΟΚ...τυχαια πραγματα...με  την λαμια, τον βολο και τον παναιτωλικο τα ματς τελειωσαν στην ωρα τους...μολις ο ρωσοποντιος αγορασει και τον αρη και τον βαζελο, τοτε τα ματς θα τελειωνουν και αυτα στην ωρα τους..
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
τακη βαλε ρε συ το ΠΑΟΚ τβ :grin: κριμα ειμαστε  :) δωσε 5 ευρω για τα φιλαρακια  θελουμε να παρουμε τον πριγιοβιτς πισω :hi:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
μπορει να ειναι ο αιωνιος αντιπαλος ομως πανω απο ολα το φερ πλει

οι παναθηναικοι ευχομαστε στους οπιλιακους για τον αποψινο αγωνα με τη μπαγερν μοναχου...

%CE%9C%CE%97%CE%A4%CE%A3%CE%9F%CE%A4%CE%91%CE%9A%CE%97%CE%A3.jpg


:priest: :priest: :priest:
 

8/2/1981

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2018
Μηνύματα
1.186
Κριτικές
3
Like
4.932
Πόντοι
736
Για δευτερη συνεχομενη αγωνιστικη ο διαιτητης Τζηλος θα διευθυνει αγωνα του μπαοκ,μετα τον αγωνα με του ζελεδες θα παιξει και τον αγωνα με τον οφη.
Επειδη στην Κρητη γινονται πολλα τροχαια να του ευχηθουμε να μην εχει κανενα ατυχημα με το μηχανακι.
ΥΓ Αυτο για κατι μαλακες ευρωπαιους που λεγανε τι κριμα το παλικαρι και αλλα αδελφιστικα,τι ειναι 3 μπουνιες και 4 κλωτσιες στα στησιματα που κανει και τις πολυκατοικιες που χτιζει με τα λεφτα του ρωσσου?
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ετοιμοι για μπαγιερν τυποι?
:takethis:
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
10 δεκεμβριου 2003 - τορινο

311.jpg


6 νοεμβριου 2019 - μοναχο



ηρθε η ωρα να σπασει το καταραμενο ρεκορ

Υ.Γ. για τους στατιστικολογους 6 νοεμβριου ηταν (2007) οταν η μπεσικτας εφαγε 8 στο ανφιλντ απο τη λιβερπουλ και πηρε το ρεκορ απο τον γαυρο
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
10 δεκεμβριου 2003 - τορινο

311.jpg


6 νοεμβριου 2019 - μοναχο



ηρθε η ωρα να σπασει το καταραμενο ρεκορ
ρε μαλακα πουλι με την μπογια που σου περισεψε απο τα καγκελα στην λεωφορο το εβαψες το 8?

τον εχετε βουλιαξει τον καναπε τοσα χρονια να μας βλεπετε
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
πουλι το 8-0 δινει 176 αποδοση..θα σε ακολουθησω να ξερεις με ενα δεκαρικακι..
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
πουλι το 8-0 δινει 176 αποδοση..θα σε ακολουθησω να ξερεις με ενα δεκαρικακι..
το πουλι σας δινει χρημα
παιχτε σκορ 8-0 και το βραδυ θα με ευχαριστειτε

ριχτε κανα-δυο ευρω και στο 9-0
γαυρος ειναι αυτος
ποτε δεν ξερεις
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
το πουλι μας δινει αφθονο γελιο
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ποτε παιζει η ομαδα του πουλιου ευρωπη να παμε και σ' εκεινο το θρεντ?
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
10 δεκεμβριου 2003 - τορινο

311.jpg


6 νοεμβριου 2019 - μοναχο



ηρθε η ωρα να σπασει το καταραμενο ρεκορ

Υ.Γ. για τους στατιστικολογους 6 νοεμβριου ηταν (2007) οταν η μπεσικτας εφαγε 8 στο ανφιλντ απο τη λιβερπουλ και πηρε το ρεκορ απο τον γαυρο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom