raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
καταρχας οταν επεσε ο παναθηναικος στο μπασκετ πηρες κι εσυ 3 πρωταθληματα, το 12, το 15 και το 16
πιο πριν ειχαμε ομαδα που γαμουσε οτι υπηρχε στην ευρωπη
δεν πιστευω να ειχες αξιωση να παρεις πρωταθλημα απο σαρας, μητσο, σπανουλη, νικολας, φωτση, πεκοβιτς, μπατιστ, τσαρτσαρη κλπ
τα τελευταια χρονια η ξεσκατιστρα του πατερα των παρθενων προεδρων σου εχει κανει συντηρητικη κατσχεση και τα αδερφια δεν εχουν να πληρωσουν ουτε το σεφ και τη δεη
βγαινει ο πριντεζης και τα λεει στις κασετες μονος του
ειχες απαιτηση να παρεις και πρωταθλημα;
δηλαδη ποιο πρωταθλημα επρεπε να παρεις και δεν πηρες;
αυτο με τον σκουνι πενν; την ιδια καραμελα παλι;
αμα ειχα διοικηση περυσι θα γιορταζα το 8ο σερι πρωταθλημα και ο τρακης θα ηταν εδω και μια τριετια στον οκανα...τελικους θα επαιζε με τον προμηθεα...
αλλα ο τρακης και ο βαζελακοπουλος ειχαν αλλη γνωμη..


